יום שני, 17 במאי 2010

"כל פרפיום" חוגגת 12 שנה להיווסדותה

חנות כל פרפיום - מוקטן 2

חברת הבשמים CALLPERFUME חוגגת השנה 12 שנים להיווסדותה ולציון המאורע, כינסה החברה בשבוע שעבר כמה מהבלוגריות המובילות ברשת, כדי להציג להן את משנתה. בין המוזמנות נכחה גם אמתכם הנאמנה:

לכבוד המאורע התכנסנו כולם בקומה ה-20 של מלון "קראון פלאז'ה" בעזריאלי, לארוחה טעימה מלווה במינגלינג מהנה בלאונג' בר של המלון. את פנינו קידמו נציגי החברה יחד עם צוות משרד יחסי הציבור "גלעד תקשורת" בראשותה של אירית מור, אליהם הצטרפה גם האשה והאגדה – גליה תורן-חן.

בתום הארוחה התיישבנו סביב השולחן הארוך בחדר הפרטי (שהיה אף הוא עמוס בכל טוב) וקיבלנו סקירה מקיפה על דרכה של החברה מאז היווסדה:

כאמור, חברת "כל פרפיום" הוקמה בשנת 1998, במטרה לשנות את שוק הבישום הישראלי ולאפשר לצרכנים נגישות למותגי בשמים בינלאומיים מקוריים, במחירים שווים לכל נפש. החברה המייבאת, משווקת ומפיצה את מותגי היוקרה בתחום הבישום, מובילה את ענף שיווק הבשמים, ללא פערי תיווך ומציעה 3 ערוצי רכישה מרכזיים לבשמים ממותגים:

אתר האינטרנט www.callperfume.co.il - הדוגל במדיניות: Every Day Low Price, מהווה סמן ימני בכל בנוגע למומחיות בניחוחות, התאמת בשמים, מותגי בישום בינלאומיים, בשמים נדירים במחירים הנוחים ביותר כל השנה. כמו כן, האתר מציע את מגזין הבשמים העברי הראשון, הכולל תבות מתחלפות, מאגר טיפים, טריוויה, עצות מאנשי מקצוע, טרנדים ועוד.

המוקד הטלפוני 1-700-50-70-60, הממוקם ברעננה, מאויש על ידי צוות מקצועי של יועצות בישום, שהוכשרו בהתאמת בשמים ללקוח, העוברות הדרכות סדירות לעדכון הידע שלהן במגמות בינלאומיות.

רשת חנויות הבוטיק המציעה חווית קניה מבושמת ומעוצבת, הכוללת מעל ל- 1,500 בשמים. חווית הקניה מלווה בייעוץ אישי ומקצועי, נטול פניות ואובייקטיבי ,מאחר והיועצות ברשת אינן מייצגות מותג כזה או אחר. שלושת הסניפים הראשונים נפתחו ברעננה, ראשון לציון ובני ברק ובשנה הקרובה מתכוננת החברה לחנוך שלושה סניפים נוספים ברחבי הארץ.

חנות כל פרפיום - מוקטן 1

המייסד והבעלים רון שרוני, המשמש גם כמנכ"ל הרשת, מקפיד להביא לצרכן הישראלי, את ההשקות החמות ביותר, מותגים חדשים שאינם מוכרים בארץ ובשמי וינטאג' שאינם ניתנים לרכישה בשוק הישראלי. לדבריו, "כל פרפיום" מציגה לצרכן חידושים בתחום הבישום ובמקביל נותנת מקום של כבוד לבשמים הקלאסיים, המהווים את אבני היסוד של התחום. אנו תמיד הראשונים להשיק - והאחרונים להפסיק וכך אנו מאפשרים לצרכנים חובבי הבשמים, להשיג בשמים שאינם נמצאים כבר ברשתות הקונוונציונאליות, במחירים אטרקטיביים..."

רוני שרוני 1 רון שרוני

עוד מוסיף שרוני: "המומחים שלנו, עוקבים אחרי בלוגים ואתרי בשמים בחו"ל ו"חיים" את ההתרחשות בזירה הבינלאומית. אצלנו, ניתן למצוא בשמים משנות ה-30 של המאה הקודמת, יצירות משנות ה-50 וה-70 לצד בשמים חדשים ועדכניים שהושקו בעולם לאחרונה".

זה המקום לציין, כי הרשת, שהחלה דרכה כקטלוג בשמים במכירה ישירה מהיבואן לצרכן, פתחה לאחרונה את הסניף הראשון של "כל פרפיום" באיטליה ובקרוב עתידים להיפתח סניפים נוספים באירופה.

רשת "כל פרפיום", מייצגת באופן בלעדי בישראל מותגים בינלאומיים, כמו: בשמי בית האופנה האמריקני ED HARDY, בית היוקרה הצרפתי HERMES, בשמי אמן הזכוכית והקריסטל LALIQUE, מותג הלייף-סטייל האיטלקיAQUA DI PARMA , בית DUNHILL הבריטי המתמחה בבישום גברי, בשמי מעצבות כמו ג'סיקה מקלינקטוק, פאלומה פיקאסו האגדית ועוד.

בשמי מיניאטורות מיניאטורות אסקדה ויגואר  צילום אפרת אשל בשמי מיניאטורות של מותגים שונים המשווקים בלעדית ברשת

מומחי הבשמים שלCALLPERFUME מציעים שירותים ייחודיים, לאיתור והתאמת בשמים:

גלגל הבשמים – שיטת התאמת בשמים אינטואיטיבית המבוססת על תאוריית הצבע. באתר החברה, הוקם כלי אינטראקטיבי מהפכני, להתאמת בשמים אישית על פי ההעדפה הטבעית שלנו לצבעים ולניחוחות שהם מייצגים, בלחיצת עכבר אחת. הגלגל ממליץ על משפחת בשמים, דוגמת: משפחת הבשמים האדומים - מכילה בשמים נועזים, אוריינטלים וחושניים בעלי נוכחות כובשת בעוד משפחת הבשמים הלבנים - מציעה ניחוחות נקיים וטהורים וכד'.

בלש הבשמים – שירותי איתור לבשמים נדירים, עתיקים או כאלה שלא ניתן להשיגם בתחומי הארץ. החברה מפעילה עבור לקוחות המחפשים בושם ספציפי, שרות מיוחד של "בלש" המאתר בשמים בכל מקום בעולם ודואג לשגר אותם לישראל, תוך חודש ימים מרגע תחילת החיפוש.

מתנות מבושמות- משלוח אישי של בשמים המגיעים ארוזים ומעוצבים, הישר לבית הנמען. יועצות הבישום ישמחו לסייע בהתאמת והרכבת המתנה המבושמת, או לחלופין - ניתן לרכושGIFT CARDS באתר החברה ובמוקד הטלפוני.

לאחר הסקירה המקיפה על החברה והשירותים אותם היא מספקת, קיבלנו הרצאה מעלפת מגליה תורן-חן על סוגי הבשמים ומרכיביהם, במהלכה אף למדנו לגלות את הניחוחות האהובים עלינו ומה הם מעידים על כל אחת מאיתנו. בנוסף, גליה חלקה עמנו טיפים חשובים לגבי בישום בקיץ ובכלל, אותם אשמח לחלוק עמכם בפוסט הבא.

בסוף האירוע, נשלחנו לדרכינו יחד עם שי מכובד: הבושם "ולנטינו רוק אנד רוז קוטור" – בושם במהדורה מיוחדת ומעוצבת מבית היוצר של מעצב אופנת העילית ולנטינו, שהושקה בעולם כמחווה לפרישתו של ולנטינו מעיצוב פעיל בבית האופנה, אותו הקים בשנות ה-60. המהדורה המיוחדת, מייצגת נערת רוק פרועה ושובבה, עטופה בבד תחרה שחור ומעוטרת בוורד בד. תווי הניחוח המיוחדים, משלבים רומנטיקה של פרחי וורדים עם עוקצניות נרקוטית מרירה.

רוק אנד רוז  לאישה של ולנטינוהבושם ולנטינו רוק אנד רוז קוטור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails