יום שבת, 8 במאי 2010

5 בעיות – פתרון 1

Evangeline-Lilly

בכל יום השיער שלנו נתון להשפעות חיצוניות, המחלישות ומזיקות לו. נשים רבות סובלות משיער פגום, יבש, חסר ברק וקצוות מפוצלים, זאת בשל תנאי האקלים הישראלי, השפעות סביבתיות, עודף הברשה וסירוק השיער, שימוש מרובה במייבשי שיער ומסלסלים הפוגעים בבריאות השיער ומראהו.
בחלוף הזמן השיער נתון גם להידרדרות טבעית המתרחשת כתוצאה מאובדן סרמידים וקראטין - הרכיבים העיקריים המעניקים ברק וחיוניות לשיער.

הידרדרות השיער באה לידי ביטוי ב-2 מישורים:
1)  במעטפת השיער (השכבה החיצונית ביותר של השיער) - חומר המלט הבין-תאי אינו מבטיח את אחידות קשקשי השערה ותאי המעטפת העשירים בפרוטאין, נחלשים ומתרחקים אלה מאלה. כאשר זה מתרחש, תאי המעטפת של השיער אינם פועלים כמחסום הרמטי כנגד השפעות חיצוניות והשערה נחלשת.
2)  בתוך סיב השיער, המורכב מתאים המאורגנים היטב, קיים אובדן של קרטין אשר גורם להיחלשות סיב השערה, כתוצאה השיער מאבד מגמישותו ומעמידותו.

מעבדות לוריאל פיתחו נוסחה המכילה BIO-CERAMIDE (ביו-סרמיד) לשיקום כולל של השיער, תא אחר תא, מבלי להכביד על השיער.
מרכיב ה- BIO-CERAMIDE הינו מרכיב פעיל הפועל על השיער במקומות הזקוקים לפעולה מתקנת והוא בעל יכולת להטמיע את עצמו במרווחים שבין התאים במעטפת החיצונית של השערה, בכדי לחזק את יכולת ההיצמדות. הסרמיד מתקן את השיער שניזוק ומשיב את המוצקות לתאי המעטפת של השיער.
התוצאה - בנייה מחדש והחלקת פני שטח השערה, שיקום וחיזוק סיב השערה, יום אחר יום השיער משוקם ומתחזק.

2

את ה- BIO-CERAMIDE ניתן למצוא ב-"אלביב טוטל ריפייר 5" - סדרת טיפוח שיער ביתית כוללת חדשה, לשיקום שיער פגום. בסדרה 3 מוצרים:

שמפו לשיקום השיער - משקם את השיער מבלי להכביד עליו.
תכולה: 750 מ"ל
מחיר לצרכן: 28 ₪ (לפני הנחות ברשתות השיווק)

מרכך לשיקום השיער - משלים את שלב החפיפה ע"י הוספת נפח לסיב השערה והתרת קשרים בשיער.
תכולה: 750 מ"ל
מחיר לצרכן: 28 ₪ (לפני הנחות ברשתות השיווק)

מסכה לשיקום השיער - מכילה כמות מרוכזת של פרו-קראטין פעיל וסראמיד, לשיקום עמוק ואינטנסיבי של השיער. מעניק לשיער רכות ואינו מכביד עליו.
תכולה: 300 מ"ל
מחיר לצרכן : 40 ₪ (לפני מבצעים ברשתות השונות)

השחקנית אוונג'לין לילי (סדרת "אבודים") והדוברת החדשה של המותג לוריאל פריז, נבחרה להוביל את הקמפיין לסדרת אלביב טוטל ריפייר 5.

את המוצרים בסדרת "אלביב טוטל ריפייר 5" וכן את כל מגוון סדרות "אלביב" ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, פרפומריות נבחרות וחנויות פרטיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails