יום שני, 24 במאי 2010

כל אחת רוצה להיות נסיכה ליום אחד!

נשף הסיום הוא כבר מזמן האירוע הכי אטרקטיבי בשנה האחרונה של התיכון. בנות השמינית ממתינות לנשף בקוצר רוח, על מנת להתהדר במיטב השמלות, האביזרים והאיפור, כאילו מדובר בהליכה על השטיח האדום.

856874_85616207

לוריאל פריז, מותג הטיפוח, האיפור והשיער הבינלאומי, מציג "טוטל לוק" לבנות הצעירות על מנת להפוך אותן ליפות ולנוצצות ביותר בערב המרגש שלהן.
שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של לוריאל פריז, מעניקה טיפים ועצות לשלבי האיפור ביום הקסום ביותר עבור הנערות:

תחילה, רצוי להתחשב בגילן הצעיר של הנערות, לכן יש להתאים להן לוק זוהר אך לא מתאמץ וכבד מידי. כמו כן, יש לקחת בחשבון את החום והלחות של ימי הקיץ בישראל. המראה המומלץ הוא המראה ה"פרש-סקסי" או במילים אחרות: הלוליטה התיכוניסטית.

המראה מאופיין בעיניים מוארות ובהירות בתוספת אייליינר שחור וריסים מודגשים, סומק אפרסקי וגוון עור זוהר וטבעי. והשפתיים, כיאה לכל לוליטה, בגוון מתקתק של דובדבן טבעי או קורל.

כיצד יוצרים את המראה הנחשק?

איפור הבסיס:
יש להשתמש במייק אפ עם גימור טבעי ורענן (מייק אפ טרו מאץ' רול-און), במידה ורוצים לטשטש פצעונים, ניתן להוסיף בנקודות קונסילר (טרו מאץ') ולטפוח נקודתי. לעור שמן, מומלץ להשתמש בפודרה שתקבע את המייק אפ.

סומק:
מומלץ להשתמש בגוון אפרסק ולשלב עם ברונזר (גלאם ברונז 101, בלאש קרס 240/106). בעזרת מברשת רחבה, לפזר את הסומק על איזור עצם הלחי ובמצח.

1

עיניים:
מומלץ לבחור צללית בהירה ומבריקה (קולור אפיל מספר 10/167/21/20 זהוב/כתמתם/אפרסק/קרם), לפזר על כל העפעף (מעין רקע). לאחר מכן, עם צללית חומה/אפורה להדגיש את הזוויות החיצוניות של העיניים. לבסוף, שרטוט קו עם איילינר שחור ומודגש.
מומלץ לסיים עם מסקרה מעבה בשחור מודגש (אקסטרה ווליום קולגן/לאש ארכיטקט), הן בריסים התחתונים והן בעליונים.

שפתיים:
שפתון ללא תוחם בגוון דובדבן או קורל לבחירתך (שפתון קולור ריש/גלוס גלאם שיין מספר 163/256/303).

2

שיער:
המראה הנכון הוא מראה השיער הנסיכתי, כלומר: ארוך וגלי. את המראה הנכון ניתן לקבל על ידי פן גלי, שינה עם רולים או באופן מקצועי יותר: חלוקת השיער לחלקים אחרי החפיפה, מריחה בסרום או קרם לחות לשיער (אלביב) וגלגול החלקים.
התוצאה- מראה טבעי של שיער גלי.

3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails