יום רביעי, 26 במאי 2010

המעצב מארק ג'ייקוב משיק את DAISY IN THE AIR – בושם במהדורת אספנים מוגבלת

באביב הזה, מארק ג'ייקובס יגרום לך לחלום בהקיץ... זרקי את עצמך על הדשא, הסתכלי בשמיים ותני לעננים לרחף ממעל... עם מהדורת האספנים החדשה והרומנטית - DAISY IN THE AIR, הימים יהפכו בהירים יותר והשמים יהיו כחולים ומאושרים.

Daisy In the Air EDT 1

הבושם DAISY ממציא את עצמו מחדש, עם בקבוק ייחודי במהדורת אספנים מוגבלת, בעיצוב מיוחד ושונה, האופייני כל כך לבית מארק ג'ייקובס. זוהי גרסה הומוריסטית וצבעונית של הבושם המוכר והאהוב – הניחוח ללא שינוי, אולם הפעם המכסה מעוטר בפרחים בצבעוניות תכולה ושמיימית, בתוך אריזה הכוללת הפתעה בלתי צפויה – סרט פרחוני לקישוט.

הבקבוק החדש של DAISY IN THE AIR לוקח אותנו להביט מחדש לגבהים, לעבר האביב הרענן והשמיים התכולים. עלי הכותרת של פרחים הפורחים מן הפקק, המעוצבים בסגנון רטרו, והזכוכית השקופה, מוסיפים נופך שובבי של לבלוב עליז בשמיים הכחולים.

גם אריזת הבושם, מעוטרת בשרשרת של אותם פרחים תכולים על הרקע השחור, עם הדפס של ענן כחול שצף לו, כרמז ללבלובו של האביב.

daisy-air-B

למהדורה מוגבלת זו, מצורפת הפתעה יוצאת דופן: זר חרציות מנייר של DAISY. רססי קלות את זר הפרחים בניחוחו האביבי של DAISY IN THE AIR ואפשרי למחשבותייך לחלום בהקיץ, כל היום, על שמיים תכולים ואוויר רענן.

DAISY מציע את המאזן בין הקסם והתחכום, בהם מארק ג'ייקובס ידוע. הניחוח נפתח עם רעננות טבעית ועסיסית של תות שדה בר, עלי הסיגלית ואשכוליות אדומה. תו הלב של הגרדניה, עלי הכותרת של הסיגלית ועלי הכותרת של היסמין, משובחים ומודרניים. מושק, וניל ויער לבן, משלימים את מאזן תווי הניחוח, בחושניות רכה וחמימה.

Daisy in the air EDT 50 ml

מחיר לרגל ההשקה: 250 ₪ ל- 50 מ"ל EDT.

את DAISY IN THE AIR במהדורה המוגבלת, ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails