יום שני, 10 במאי 2010

"דר האושקה" מציג קרם לחות במרקם קליל לקיץ

לקראת הקיץ מציגה חברת 'ד"ר האושקה' - מותג הקוסמטיקה האורגנית והאנתרופוסופית, קרם לחות קליל ייחודי, במרקם נוזלי, המהווה קטליזאטור ומעודד את תהליכי ייצור הלחות הטבעיים של הפנים.

Dr.Hauschka Gesichtsmilch F-GB

קרם עשיר במרכיבי לחות, עם תמציות אנתיליס והממליס, מרענן ומעורר את העור, ולכן הוא אידיאלי לעור חיוור, יבש ועייף. הוא מפעיל את תהליכי ייצור הלחות הטבעיים של העור ומסדיר את הפרשת השומן שלו.
צמח האנתיליס ידוע עוד מהמאה ה-16 ברפואה העממית בעידוד תהליכי חידוש העור הטבעיים. הממליס ידוע בפעילותו האנטי דלקתית ומאריך את חיי התא. בנוסף, מועשר הקרם בשמן זרעי גזר, המספק לחות והרגעה לעור.

הקרם מומלץ לשימוש בבוקר (לאחר הניקוי בקרם ניקוי ובמי-פנים), על הפנים, הצוואר ותנוכי האוזניים.

תכולה: 30 מ"ל.
מחיר לצרכן: 169 ₪.

להשיג בבתי המרקחת ובתי הטבע. משווק על ידי "ארומה לייף", לבירור נקודות מכירה: 08-9287778.

כדאי לדעת:

· קרם הלחות הנוזלי, ולמעשה כל תכשירי הלחות של ד"ר האושקה, לא מתאימים לשימוש בלילה, מאחר וזמן זה נחוץ לעור על מנת לפנות פסולת ורעלים שנספגו במהלך היום, כך שיש להימנע מכל מוצר אשר עלול להפריע לתהליך זה.

· שימוש קבוע בתכשירי לילה עלול ליצור תלות של העור במקור חיצוני ללחות, במקום שייצרה בעצמו.

· אם עורכם מרגיש מתוח לאחר הניקוי בערב, היו סבלניים – חכו 20-30 דקות, עד שהעור יאזן את עצמו. וודאו ששטפתם היטב את כל שאריות קרם הניקוי. אם השתמשתם בקרם לילה במשך זמן רב, עורכם עשוי להזדקק לתמיכה נוספת בזמן המעבר לשימוש במוצרי ד"ר האושקה, ובמקרה כזה אנו מומלץ "טיפול ריתמי לילי" – טיפול תקופתי באמפולות של ד"ר האושקה.

תגובה 1:

  1. נשמע כמו קרם מושלם, אוהב את המוצרים של אסתי לאדר אבל תמיד שמחה לנסות משהו חדש.
    תודה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails