יום רביעי, 26 במאי 2010

אופנה וסקס בעיר הגדולה

מאת: קובי טיריפינטו

00023254roc4life

קארי, סמנתה, שרלוט ומירנדה האם הן קורבנות אופנה ?!
על מגמות האופנה הבולטות מהסרט, בכתבה הבאה:

קארי, סמנתה, שרלוט ומירנדה חוזרות שוב אל המסך הגדול, חוזרות אל התפוח הגדול ואף מרחיקות עד המדבר האקזוטי בסרט המשך ללהיט הקודם, אשר יצא לאקרנים לפני שנתיים.

בסרט הקודם קארי נישאה למיסטר ביג, שרלוט ילדה תינוקת שנייה למשפחה, מירנדה התפייסה עם סטיב וסמנתה, קוגרית זרקה את סמית' ונותרה רווקה מזדקנת במצב מצוין בעיר הגדולה וכולן יחד המשיכו לרכל, לבלות ובעיקר לבזבז...

הטריילר לסרט החדש אומנם נותן מעט מאוד אינפורמציה חדשה, אך כמו בסרט הקודם עושה רושם כי הבגדים והמותגים, כמו גם הקלישאות, יציפו את המסך באופן רווי עידון, שיק וסטייל, וכמות הבגדים, החנויות, האקססוריז והנעליים שתיראה בסרט החדש תהיה כה עצומה, באופן שאפילו מנויות "VOGUE" איטליה לבטח יופתעו.

אחרי שהאופנה והסטיילינג הפכו למרכז העלילה בסרט הראשון, הרי שעכשיו עושה הרושם כי הם פשוט כבר איבדו פרופורציות, והכוכבות נצפות שוב בשלל מלבושים אקסטרווגנטיים, ודרמטיים, מלאי צבעוניות, המעידים כי קברניטי הסרט "תפרו" עבורנו גרסת המשך בעיקר בשביל הגרדרובה.

יש הגורסים כי מרוב אאוטפיטים, כבר כמעט ולא רואים עלילה, והמלעיזים אף מחמירים וטוענים כי העלילה די דומה לקודמתה, ואכן מסתבר כי בסרט הנוכחי, הבנות ארגנו לעצמן שוב נסיעה לחו"ל (בסרט הראשון הן ביקרו במקסיקו), אל ארץ המדבר היוקרתית הלוא היא: דובאי כשהן נעולות בנעלי ג'ימי צ'ו ולובשות דיור, כמובן.

ובכל זאת גם אספקט חיובי יותר יש לסרט ההמשך. הסרט בהחלט מספק לנו הצופים, את כל המידע הנדרש לגבי הטרנדים והמגמות האופנתיות והבולטות לקיץ הקרוב.

אז אם לשפוט ע"פ הסרט, ההמלצה הראשונה היא לשכוח כל מה שידעתן או שמעתן על מכנסיים קצרים. כן, מסתבר כי העונה אותן גזרות סופר קצרצרות הולכות לכבוש את הארון. הגזרות הקיימות רבות ומגוונות, הן נעות בין מכנסיים קצרצרים שמתחילים ממש מתחת לפופיק, ועוברות דרך גזרות רחבות שמתאימות לצנועות יותר.
עוד בקטגוריה זאת תמצאו גזרות וינטאג' מדליקות שמאופיינות בחיתוך גבוה יותר, סטייל ה"פין אפ" גירל משנות ה-20 של המאה הקודמת.

sexnthecity

תובנה נוספת העולה מהסרט היא, שאחרי עונה שלמה בה שלטו בעיקר השמלות הקצרצרות וחצאיות המיני, מגיח לעולמנו, סוג חדש של שמלות וחצאיות. הטרנד החדש הופיע בדמותן של שמלות וחצאיות, העשויות מבדים חושפניים ואווריריים פלוס חיתוכים צדדיים, שחושפים את הרגליים ומגיעים גבוה יותר מאי פעם.

גם האוברולים חוזרים בגדול, ועושה רושם כי הם וגם אותן חליפות קצרצרות הולכים להיות הפריטים הכי חמים להשגת מראה ערב נועז, קליל ואופנתי. אין ספק כי הגרסאות המחויטות שתראו בסרט מצוינות לנשים המבקשות להוסיף מעט שיק למראה המשרדי המפהק, הכה מאפיין את האישה הישראלית.

גם גזרת האביזרים אינה מקופחת בסרט. לצד התיקים והנעליים בצבעים הרגועים, המשתלבים היטב עם הבגדים בעלי הנוכחות החזקה, נצפו בסרט גם עקבים מכל הסוגים ותיקים בצבעוניות חזקה. לטענת עמנואל גרינשפן, מבעלי חב' "ארנקי עמנואל" השנה היא שנת האקססוריז. לדבריו, כמו בסרט, העונה נראה הכל. מארנקי נשיאה צבעוניים ועד תיקי צד מתוקים, תיקי הצלב, תיקי יד קטנים וכמובן תיקי קלאץ' נשיים ואלגנטיים.

בעבר, כידוע, הצליחה הסדרה המיתולוגית לייצר אייטם צרכני לוהט בדמותו של ארנק יד ייחודי בצורת מגדל אייפל שעוצב במיוחד עבור ברדשאו ע"י המעצבת טימי וודס. ארנק זה הפך מייד לאייטם נחשק, ואפילו הוצע למכירה באתר הבית של המעצבת. גרינשפן מצידו, מאמין כי גם הסרט הנוכחי יצמיח ויוליד טרנדים חדשים בשוק התיקים והארנקים.

אז מה ראינו בסרט? התיקים הכחולים ותיקי הג'ינס הם בבחינת פריט חובה, כמו גם התיקים והארנקים בסגנון הרטרו ברוח התיקים משנות השמונים. לדברי גרינשפן, הקיץ האפשרויות אכן רחבות – החל מתיקים קטנטנים לצד קלאץ' אוברסייז משובצי חרוזים ואבני סוורובסקי, וגם תיקים חלקים בקווים נקיים, לטענתו תיקי הקלאץ' בשילוב שרשרת מתכת ארוכה, הכה חביבים על כוכבות הסרט, הם אולי הטרנד הבולט ביותר בהקשר זה.

נטע שדה

מגמה נוספת בה מתהדרות כוכבות הסרט היא תיקי עור שגודלם בינוני. ואכן, מסתבר כי העונה בחרו המעצבים השונים לטפל בעור בצורה יצירתית, כדי להעניק לו מראה מחורר, ואף לפסל בעור רך באמצעות קפלים וכיווצים. המעצבת נטע שדה, השיקה לדוגמא סדרת תיקים מכווצים אשר עוצבו בהשראת ריבוי זרועות הדיונון. התיקים האלה מתאפיינים בריבוי קפלולי עור קטנטנים הנוצרים על ידי כיווצי גומי צפופים, היוצרים מעין 'מותניים' צרים לתיק, שנפתח לבסיס רחב יותר.

תיק שחור ביוטיפול ותיק כסף נטע שדה

ולקינוח, בכל הקשור להנעלה, קברניטי הסרט סבורים כי נעלי הפלטפורמה ונעלי הטריז הם מהטרנדים החזקים העונה, אולם גם המראה השטוח זוכה לבאזז מחודש, ומעצבים רבים אף הכתירוהו כטרנד. לדברי הניה בר נהור, מעצבת הבית של יצרנית נעלי "ביוטיפיל", בעוד שבעבר הייתה חלוקה ברורה - בין נעלי הבוקר לנעלי הערב אשר קבעה כי ביומיום הולכים לרוב על האופציה השטוחה, ורק בערב עולים על עקבים, הרי שכיום אפשר לראות נשים רבות נועלות נעלים שטוחות אף באירועי ערב נוצצים. ואכן, ויויאן ווסטווד, שול, מארק ג'ייקובס, ז'אן פול גוטייה ואחרים כבר יצרו קולקציות נעלי סירה וסנדלים מוקפדים שטוחים לחלוטין.

ביוטיפול

נעל סירה בהשראת  האייטיז. 769 ₪ צילום ארי אביץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails