יום חמישי, 6 במאי 2010

חדש בניו-פארם! מותג הקוסמטיקה האורגני אננדה Bio cosmetics נכנס לרשת

fish00081 copy

רשת ניו-פארם ממשיכה בהרחבת סל המוצרים והשירותים בתחום הטבע. במהלך החודש הקרוב תשיק הרשת בכ-30 מסניפיה את מותג הקוסמטיקה האורגנית "אננדה ביו קוסמטיקס". למעשה, מדובר במהלך אסטרטגי עבור שני הצדדים:
עבור אננדה, המתמחה בקוסמטיקה אורגנית המבוססת על חומרים פעילים לטיפול באנטי אייג'ינג, מדובר במהלך שיביא לחשיפה עצומה של המוצרים בפני קהלי יעד גדולים המודעים ליתרונותיהם; הבריאותיים של המוצרים האורגניים אך אינם מבקרים בקביעות בחנויות וברשתות אורגניות.
עבור ניו-פארם מדובר במהלך שיאפשר לרשת להרחיב את סל המוצרים בתחום הטבע והקוסמטיקה הרפואית, ולהעניק מענה מקצועי ללקוחות בתחום מתפתח זה.

לדברי שלומית רוזן, מייסדת ובעלים של המותג "אננדה": "בעקבות הכניסה לרשת ניו-פארם אנו צופים גידול של כ- 50% במכירות המותג ואנו רואים בכך הזדמנות "לחנך" את הצרכן הישראלי להשתמש במוצרים אורגניים וטבעיים איכותיים, שאינם מכילים רכיבים שהם תוצרים של תעשיית הנפט כמו פרבנים ו-SLS."

לדברי חאתם עמשה, הרוקח הראשי בניו-פארם, שילוב נכון של מוצרי קוסמטיקה בריאותיים בסביבת בית המרקחת ובהמלצה נכונה של רוקח, יאפשרו לצרכן ליהנות מהתאמה נכונה של המוצרים הטיפוליים ולמיקסום יתרונות המוצר.
עוד הוסיף עמשה, "כניסתו של המותג "אננדה" לסניפי ניו-פארם ממשיכה ומחזקת את מגמת ההתחדשות של הרשת בתחום בתי המרקחת ומחלקת הטבע. הרחבת מגוון המוצרים האורגניים, אשר הפכו בשנים האחרונות למוצרים מבוקשים מאוד בשוק, יעניקו לצרכן, הן מענה לצרכיו והן חוויה בתחום המוצרים הטיפוליים".

מחירי המוצרים נעים בין 59.00 ₪ ל – 699.00 ₪ ליחידה. לרגל ההשקה מתכננת הרשת מבצעי מחיר חגיגיים במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails