יום ראשון, 23 במאי 2010

Beauty City 2010 - אירוע היופי הגדול של השנה יוצא לדרך

לוגו ביוטי סיטי

Beauty City – אירוע היופי הגדול של השנה מטעם ה"סופר פארם", יתקיים בין התאריכים 2-4 ביוני 2010, בגני התערוכה בתל-אביב. האירוע, אשר מתקיים זו השנה הרביעית ברציפות, כולל עשרות ביתנים של מותגי הקוסמטיקה המובילים בעולם, Nail Bar, תצוגות אופנה, שירותי סטיילינג, הרצאות ועוד:

  • בביתן של "קלרינס" תוכלו לפגוש את אריק אנטוניוטי, אמן האיפור הבינלאומי של קלרינס, לצד מאפרים בינלאומיים נוספים, אשר ישמחו לייעץ לכם ואף להדגים באופן אישי את השימוש במוצרי החברה.
  • מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי L'OREAL PARIS יקים 3 עמדות שונות, שיכללו את מוצרי טיפוח העור, איפור מקצועי ושיער בשדרה יוקרתית באירוע. לכבוד האירוע מזמינה לוריאל פריז את לקוחותיה ליהנות מטיפול יופי אישי הכולל: טיפוח העור בעזרת ייעוץ והתאמת מוצרי טיפוח, איפור והתאמת מוצרי איפור על ידי מומחים מקצועיים ועמדת שיער הכוללת אבחון השיער, התאמת צבע וסידורו. כדי לזכות בטיפול אישי ומפנק שכזה, כל שצריך הוא לרכוש ממגוון מוצרי הטיפוח והאיפור של לוריאל פריז בסופר פארם בסכום של 149 ₪, להירשם לאתר הביוטי סיטי ולקבל את הטיפול היוקרתי במתנה!

    שקופית 1
  • הרצאות בנושאי טיפוח, סטיילינג, אופנה ותזונה נכונה מפי מיטב המרצים והמקצוענים, ביניהם אולגה רז, דורין אטיאס, יובל כספין, הילה אלפרט, סמדר קלצ'ינסקי ואחרים.
  • חנות מותגי הקוסמטיקה של אסתי לאודר הכוללת, בין השאר, את המותגים "אסתי לאודר", "קליניק", "דרפן" ו"ביוטי בנק", לצד מוצרי הבישום של "דונה קארן" ו"טומי הילפינגר".
  • מעצב השיער שוקי זיקרי וצוותו יעניקו למבקרים עיצובי שיער.
  • NAIL BAR - אורחות הפסטיבל יוכלו ליהנות משרותי מניקור ע"י צוות מקצועי.
  • השטיח האדום – "פרוקטר אנד גמבל" תאפשר לבאות הפסטיבל להרגיש "כוכבות הוליוודיות", כשיצעדו על השטיח האדום ויסתנוורו מצלמי הפאפרצי.
  • תצוגות אופנה מתוך ה- Beverly Hills Fashion Week של מיטב הדגמים שנלבשו ע"י כוכבות הוליווד, שצעדו על השטיח האדום.
  • עמדות ביוטי פוטו: צלמים מקצועיים יפיקו תמונת פרופיל שתשלח במייל ללקוחה.
    אגב, בין התאריכים 16.5 עד 31.5, תוכלו להצטלם גם בכ-30 סניפי הרשת ברחבי הארץ – שם תפגשו צלמים ומאפרים מקצועיים, אשר יכינו אתכם לצילום ללא תשלום. את התמונה תקבלו ישירות לדוא"ל האישי שלכם. את פירוט המועדים בהם יחכו לכם צלמים בסניפים השונים, תוכלו למצוא באתר האינטרנט של הביוטי סיטי – שימו לב, ההשתתפות בצילומים הינה מגיל 17 ומעלה.

    BeautyPhoto

    בנוסף, 12 לקוחות שייבחרו, יעברו מהפך שלם הכולל איפור, שיער וסטיילינג ע"י צוות מקצועי של מאפרים, מעצבי שיער, סטייליסטים וצלם ויזכו להשתתף בהפקת אופנה במגזין נשים. לקוחות נוספות יוכלו לראות את תמונתן בתערוכה ייעודית, שתוצג במסגרת הביוטי סיטי, בקליפ שתפיק סופר-פארם

שעות פעילות הביוטי סיטי: ימי רביעי וחמישי מ-10:00 ועד 23:00 וביום שישי מהשעה 10:00 ועד  18:00.
עלות כרטיס: 30 שקלים.
בין התאריכים 13-26 במאי ניתן לרכוש כרטיסים במכירה מוקדמת ובהנחה של 50% לקונים ב-49 ₪ ממגוון מוצרי החנות. 

בינתיים, כדי להיכנס לאווירה, אתם מוזמנים לצפות בסרטון מהאירוע של השנה שעברה:

תגובה 1:

  1. בעקבות כנס "בי-ביוטי" בשיתוף "רבלון" הממשמש ובא, רציתי קצת לחזור לשורשים ולהיזכר בכנס המדהים בתחום האיפור, של השנה שעברה. היה מרהיב והבנתי כי השנה יהיה עוד יותר. נתראה שם!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails