יום ראשון, 2 במאי 2010

אסתי לאודר מציגה את קרם המתיחה המפנק והיוקרתי RE-NUTRIV ULTIMATE LIFTING CRÈME EXTRA RICH

אלגנטי, יקר ויוצא מן הכלל:
RE-NUTRIV ULTIMATE LIFTING CRÈME EXTRA RICH הינו קרם המתיחה המפנק והיוקרתי ביותר של אסתי לאודר כיום. טכנולוגיות הטיפול בעור החדשניות ביותר משולבות עם מרכיבים נדירים, כדי לספק הנאה מיידית עם תועלות הנמדדת לאורך זמן. העור נראה צעיר יותר, בד בבד עם בניית התועלות – העור נראה יותר מתוח ומטופל – וברק העור מתחדש.

הדוגמנית קרוליין מרפי לקרם היוקרה רה נוטריב אולטימייט אקסטרא ריץ, צלם: קרייג מקדיין

למעלה מ- 50 שנה, הטכנולוגיה החדשנית ביותר המשולבת עם מרכיבים נדירים ויקרים הייתה חותמת האיכות של RE-NUTRIV - סדרת הדגל של מוצרי טיפול יוקרתי של אסתי לאודר. כיום, אסתי לאודר מציגה את התוספת החדישה, עם קרם כה עשיר ומתקדם מבחינה טכנולוגית, אשר ניתן לכנותו RE NUTRIV ULTIMATE LIFTING CRÈME EXTRA RICH.
עתה, חווית הפינוק האולטימטיבי מוענקת עם קרם אלגנטי, עשיר, המעניק נוחות ורכות אפילו לעור היבש ביותר וגורם לו להיות מטופח ויפה.

RE-NUTRIV ULTIMATE LIFTING CRÈME EXTRA RICH הוא המוצר האולטימטיבי המשלב מרכיבים נדירים ויקרים מרחבי העולם עם הטכנולוגיה היעילה ביותר נגד הזדקנות, לחידוש ברק העור באופן מיידי, ומתיחה לטווח ארוך להשבה ולשיפור מראה העור. על ידי שימוש במוצר זה, אפשרי לקבל עור בעל מראה מתוח וזוהר.

הקרם הינו בעל נוסחה נדירה, המסייעת לעור להמריץ יצור הלמינין - חלבון המצוי בעור המונע שקיעתו. מרכיבים חדשניים מסייעים במניעת גליקציה וממריצים היצור הטבעי של קולגן. העור משיב לעצמו את הגמישות הטבעית שלו והוא נראה מתוח יותר ובעל גוון בריא.
באופן מיידי, אפקטים אופטיים מסייעים לרכך הפגמים. פנינים מהים הדרומי הגרוסים לאבקה דקה ביותר מסייעים לעור להראות זוהר, עם גוון אחיד וללא פגמים.

אסתי לאודר רה נוטריב אולטימייט ליפטינג אקסטרא

תערובת של תמציות טבעיות וזהב קולואידי מסייעים להרגיע את העור ומפחיתים הופעת גירוי, כך שהעור נראה עם גוון אחיד יותר. רזברטרול, הידוע בתכונותיו המועילות, הינו נוגד חמצון ובעל תכונות מועילות לעור בשימוש בלילה. בנוסף, נגזר סוכר מיוחד מחליק ומחדש מרקם העור.
העור כל כך עשיר בלחות כך שהוא נראה מלא, רענן ומלא בלחות. בטווח הארוך, תחליב עשיר זה מסייע לרפא ולחזק מחסום השומנים, אשר לעיתים ניזוק או נחלש על ידי קרני ה-UV וחשיפה לסביבה וגם על יד הזדקנות טבעית. העור יכול להגן על עצמו באופן טבעי ולשמר רמות לחות ולסייע לו לתפקד בצורה מקסימאלית. בנוסף, תמצית בוסווליה נדירה מסייעת לעור לחזק מנגנון ההגנה שלו כנגד מפגעים סביבתיים, בעוד שנוגדי החמצון עוזרים להגן על העור מנזקים סביבתיים עתידיים הנראים לעין.

קרם RE-NUTRIV ULTIMATE LIFTING CRÈME EXTRA RICH מומלץ לשימוש בבוקר ובערב, לאחר מריחתRe-NUTRIV ULTIMATE LIFTING SERUM על עור פנים נקי. הנוסחה המפנקת הזו גורמת לעור להיות חלק עם מעטה רך ושמנוני. המרקם המרגיע גורם לעור להרגיש נוח עם לחות בעומק העור וגימור זוהר.

המחיר: 1,395 ₪
להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails