יום שלישי, 25 במאי 2010

ZEN - בושם חדש לאישה מבית SHISEIDO במהדורת קיץ מוגבלת

מותג הקוסמטיקה היוקרתי SHISEIDO משיק בושם חדש לאישה, במהדורת קיץ מוגבלת – ניחוח הפיתוי של לילות הקיץ הסוערים - ZEN EAU DE PARFUM.

ZEN EAU DE PARFUM- Shiseido

זהו ניחוח קייצי, המשקף את לילות הקיץ החמים, אשר עוטפים אותך בניחוחות פרחוניים ואקזוטיים של מאסק חושני, ארז וענבר חם.
הניחוח נפתח עם תווים עדינים וירקרקים של פירות הדר והיוזו (התפוז היפני), המשתלבים בתווים קריסטליים נקיים של פריחת שושנת העמקים ופרזיה. תו הלב מלבלב עם עלי כותרת פרחוניים ומתוקים (פקעות ויסמין). השילוב ביניהם הינו מתוק ומפתה, כאשר בבסיסו נחשפים המאסק, הארז והענבר. זהו ניחוח חושני, חם ועמיד לאורך זמן.

"שיסיידו" משלבת תווי ניחוח ארומטולוגיים, שהם ניחוחות אנטי סטרס (מפחיתי מתח) - שילוב של פרח הלוטוס והורד הסיני, במטרה לשחרר את האישה המודרנית מכל דאגה ולעורר את חושייה.

עיצוב הבושם נעשה בקו נקי וטהור, בהשראת המבנה האסטטי המושלם של חדר התה היפני. הבקבוק משדר מצד אחד את האלגנטיות של חדר התה היפני המאופיין בפשטות ונוחות, אך יחד עם זאת, הוא משדר גם חושניות זוהרת, במראה עיצובו הכללי. בבקבוק נעשה שימוש באור היוצר אפקט של מימד דרמטי - תכונה מובהקת בארכיטקטורה היפנית.
צבעי הבקבוק הינם בגווני רקפות סגולות, כמו השמיים בערבי הקיץ – שילוב הרמוני בין הגוף והנפש, כמו ההרמוניה העוטפת את מרכיבי הניחוח.

המחיר: 250 ₪ ל-50 מ"ל EDP.

ZEN EAU DE PARFUM מבית "שיסיידו" במהדורה מוגבלת, ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails