יום שלישי, 25 במאי 2010

נפתח הסניף הראשון ברשת מכוני היופי "Stylish"

סניף ראשון של רשת מכוני היופי "Stylish" נפתח בימים אלו ברחוב הברזל 33 ברמת החייל, ת"א. בפתיחת סניף הדגל הושקעו מיליון שקלים. תפריט הטיפולים נותן מענה לכל דרישת הלקוחות, מקצה כף הרגל ועד קצה הקרקפת, ומציב סטנדרטים חדשים לטיפולי המניקור, פדיקור, טיפולי פנים ואיפור בישראל.

"Stylish" בנוי משני מפלסים הפרוסים על שטח כולל של 200 מ"ר, הכולל בתוכו איזור VIP אינטימי. הסניף מציע מכלול שלם של טיפולים באווירה ניו יורקית, ברמה של מחלקה ראשונה, הזמינים 13 שעות ביממה. תפריט הטיפולים כולל מגוון רחב של טיפולי ידיים ורגליים, מבחר טיפולי פנים וגוף וכן טיפולים להסרת שיער מחלקי הגוף השונים ובנוסף שיזוף בהתזה, ערכת יופי לכלות ובני משפחתן ועוד.

צילום צבי אוסופסקי 5

הסניף הראשון, שמצטיין בהידור אלגנטי בזכות עיצובה המוקפד של אדריכלית הפנים, מיטל ברעוז, מכיל ריהוט שנבנה לפי צורכי הטיפול וכולל שמונה עמדות פדיקור מפנקות עם מכשיר MP3 המובנה בתוכן ושלט המאפשר הפעלת עיסוי לגב ולצוואר בזמן הטיפול. בנוסף, קיימות שמונה עמדות מניקור ועמדת ייבוש לק, חדרים לטיפולי פנים, הסרת שיער ושיזוף בהתזה.

הצוות המקצועי כולל עשרות מטפלים מיומנים ומקצועיים, שעוברים הכשרות מיוחדות ע"י אנשי מקצוע שונים. טיפולי הפנים נעשים עם הציוד והתכשירים הדרמטולוגיים המובילים כמו: דרמלוג'יקה ופבוניה. טיפולי הפדיקור/מניקור ניתנים תוך הקפדה על סטריליות גבוהה ושימוש במותגים המובילים בעולם כמו: essie ו-opi.

במקום ניתן לרכוש מוצרים של כל החברות עימן מבצעים את הטיפולים, החל מקרמים, ערכות טיפול ולקים במגוון בכל הצבעים.

פנינה טצת, המייסדת והבעלים של רשת "Stylish", כי הבחירה לפתוח את סניף הדגל ברחוב הברזל ברמת החייל, הינה "כדי לאפשר גם ללקוחות עם לוח זמנים צפוף לשלב בסדר יומם חווית טיפוח מפנקת מבלי לבזבז דקה יקרה מזמנם. נשים מהאזור יכולות לקבל טיפול בתחילת יום העבודה או לחילופין, לרדת בהפסקת הצהריים ולקבל טיפול ולחזור למשרד רעננות ומרוצות. במקום צוות עובדים גדול שיכול להקפיד על זמני התורים ולתת מענה לכולם. סניף הדגל ישמש מודל לסניפים הבאים וממש בימים אלה הסניף השני של הרשת נבנה בקניון כפר גנים בפ"ת, אנו צופים כי במהלך השנתיים הקרובות יפתחו ברחבי הארץ כ-10 סניפים של Stylish."

7 תגובות:

  1. מוכני היופי משתלטים על רמת החייל :-)

    השבמחק
  2. אכן. נראה שזה האיזור ה"חם" כרגע... ;)

    השבמחק
  3. הייתי במכון ממליצה בחום מאלף הילה חלפון

    השבמחק
  4. סיון פוירשטיין27 במאי 2010 בשעה 21:01

    מחכה ומצפה, קל"ב

    השבמחק
  5. איך אני אדע איפה נפתחים עוד סניפים כי חיפשתי ואין למקום עדיין אתר או שיש?

    השבמחק
  6. היי אסנת,
    כמו שכתוב - בינתיים הסניף ברמת החיל הוא הסניף היחיד ברשת. בימים הקרובים עומד להיפתח סניף נוסף בקניון כפר גנים בפ"ת ובהמשך מתוכננים להיפתח סניפים נוספים ברחבי הארץ.

    השבמחק
  7. ביקרתי בסניף לראשונה מאז פתיחתו לפני כשבוע. בהחלט אחד ממכוני היופי היותר יפים שנראו במדינתנו הקטנה והשופעת מכוני יופי. והמקצועיות, מעל הכל. בהחלט מומלץ.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails