יום חמישי, 27 במאי 2010

רוצים כרטיס כניסה במתנה ל"ביוטי סיטי" - אירוע היופי של השנה?

לוגו ביוטי סיטי

"The Beauty News" וה"סופר פארם" מעניקים ל-6 מקוראי הבלוג כרטיס במתנה לאירוע הכי יפה של השנה !!!

כדי לזכות בכרטיס, כל שעליכם לעשות הינו:
· להירשם כמנוי לקבלת עדכונים מהבלוג ישירות למייל שלכם.
· להשאיר תגובה כלשהי לפוסט זה.

שימו לב! השם הראשון שיעלה בהגרלה, יזכה (בנוסף לכרטיס הכניסה לאירוע), בגיפט כארד ע"ס 200 ₪ (!!!), לקניות בסניפי רשת הסופר פארם !!!

giftcard

ההרשמה תיסגר ביום ב', 31/05/2010, בחצות.
הזוכים יקבלו הודעה ישירות לכתובת המייל, שהשאירו במערכת הרישום לבלוג.

בהצלחה !!!

53 תגובות:

  1. האם גם הרישום בגוגל רידר תופס?

    השבמחק
  2. לצערי לא - הרישום צריך להיות באמצעות ה- FeedBurner, שנמצא בבר השמאלי של הבלוג.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. אומנם את כבר אצלי רידר
    מחזיקה אצבעות לעצמי לזכות סוף סוף במשהו לכבוד גיל 30

    השבמחק
  5. נרשמתי גם. למרות, שעכשיו כשאני חושבת על זה, אני כבר רשומה! גאד, יצאתי פוסטמה...

    השבמחק
  6. אשמח להשתתף, תודה ובהצלחה :)

    השבמחק
  7. נרשמתי ואשמח להשתתף :)

    השבמחק
  8. נרשמתי! בהצלחה לכולן!!

    השבמחק
  9. כל הכבוד על הרעיון, נרשמתי :-)
    בהצלחה לכולן !

    השבמחק
  10. נרשמתי (גם ככה אני פה איזה פעם ביום :-) )

    השבמחק
  11. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  12. נרשמתי, תודה.
    שבת שלום.

    השבמחק
  13. כבר רשומה לעדכונים ומאוד אוהבת את הבלוג שלך.
    אשמח להשתתף בהגרלה :-)

    השבמחק
  14. הצטרפתי!
    אשמח להתעדכן

    השבמחק
  15. המבצע פורסם באתר פרסים ברשת
    http://prasim.blogspot.com/2010/05/blog-post_7303.html
    http://prasim.blogspot.com/
    אגב,נשמח להיות בלוג חבר שלכם :-)

    השבמחק
  16. נרשמתי בהצלחה לכולם!

    השבמחק
  17. תמיד התעדכנתי דרך הפייס, אבל יהיה מעולה לקבל את העדכונים למייל!

    השבמחק
  18. נרשמתי גם ואני אשמח להשתתף :-)

    ההגרלה מסתיימת בדיוק ביום הולדת שלי אז זו יכולה להיות מתנת יום הולדת ממש כיפית !!! :-)

    השבמחק
  19. נרשמתי ואשמח להשתתף :-)

    השבמחק
  20. נרשמתי גם אני - מזל שאפשר לעקוב אחרי הבלוג במייל...
    תודה על ההזדמנות להשתתף בהגרלה

    השבמחק
  21. רשומה כבר :)

    אשמח להשתתף בהגרלה!

    השבמחק
  22. נרשמתי ובא לי לזכות...

    השבמחק
  23. נרשמתי! אשמח לזכות

    השבמחק
  24. והמייל שלי: loligoth@walla.com

    השבמחק
  25. אשמח לזכות :)

    השבמחק
  26. מצחיק...אחרי כשמונה חודשים בהם אני קוראת בבלוג ברמה של מעל פעמיים ביום, נרשמתי...:-P
    אשמח להשתתף ולזכות! תודה על ההזדמנות...
    (RUTHIE1)

    השבמחק
  27. הצטרפתי, תודה ובהצלחה! :)

    השבמחק
  28. miriamyoskovich@walla.co.il28 במאי 2010 בשעה 22:15

    מצטרפת! שבת שלום.

    השבמחק
  29. אני אצטרך להיות מבוקר עד ערב רק כדי להספיק לכל ההרצאות שאני רוצה לשמוע. איזה כיף יהיה לזכות!
    לבנת, מתי מוצרי בובי בראון מגיעים לארץ???

    השבמחק
  30. נרשמתי גם :)

    השבמחק
  31. נו כל מה שנשאר זה לקוות שאני אי פעם אזכה במשהו....יום טוב לכולם

    השבמחק
  32. איך נרשמים???

    השבמחק
  33. נרשמתי:) שבוע טוב ובהצלחה לכולן!!!

    השבמחק
  34. נרשמתי ואקווה לזכות
    chelizz

    השבמחק
  35. נרשמתי, בהצלחה!
    vrdiz

    השבמחק
  36. בהצלחה לי!

    השבמחק
  37. לבנת היי,איזה בלוג מעולה. אלו בדיוק הדברים שמעניינים אותי. חדוה

    השבמחק
  38. מתה על הבלוג שלך
    שמור אצלי במועדפים ומתעדכנת יום יום!

    efi641@walla.co.il

    השבמחק
  39. נרשמתי כמנוי

    השבמחק
  40. אמנם ברגע האחרון, אבל גם אני נרשמתי :]
    אשמח להשתתף! תודה
    moran

    השבמחק
  41. ההרשמה להגרלה נסגרה.
    שמות הזוכים יפורסמו במהלך היום.
    תודה לכל המשתתפים!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails