יום שני, 24 במאי 2010

את ישנה, הגנים שלך לא!

בעקבות ההצלחה חסרת התקדים של ג'ניפיק, מיליוני נשים ברחבי העולם ובישראל כבר התנסו בתמצית האקטיבית. למעשה, 2 מיליון מוצרים נמכרו עד כה ובכל דקה נוספת, נמכרים עוד 7 מוצרים ברחבי העולם. לא לחינם זכה המוצר בינואר 2010 ב- Prix d'excellence - פרס המצוינות היוקרתי, של המגזין מארי קלייר "האוסקר של עולם הקוסמטיקה" והחודש בפרס CEW לשנת 2010.

היום, בחגיגות שנה להשקת המוצר בעולם ובישראל, עושה לנקום צעד נוסף קדימה, למדע של המחר, עם פריצות דרך בתחומי הגנומיקה והפרוטאומיקה (תורת החלבונים) ומשיקה את Génifique Repair (ג'ניפיק ריפייר) – קרם לילה אקטיבי למראה צעיר יותר, המחדש את פעילות הגנים האחראיים על שיקום מחסום ההגנה של העור, הודות לרכיבים פעילים ייחודיים.

ג'ניפיק, פותח לאחר 10 שנות מחקר וגילוי של 7 פטנטים במעבדות לנקום, אשר חקרו את הקשר בין נעורי העור לגנים, והתמקדו בשינויים בפעילות הגנים. במהלך המחקר זוהו למעלה מ- 4000 גנים ונבדקו השינויים החלים עליהם במשך הזמן ויכולת הביטוי שלהם. ההתמקדות במחקר הייתה על החלבונים שעל פני העור, שמהווים סממן לעור צעיר והגנים שאחראיים על התהליך הייצור וההתחדשות שלהם.

לנקום זיהתה 2 תגליות מדעיות עיקריות:
· פעילות הגנים פוחתת ככל שמתבגרים - עם השנים, פעילות הגנים האחראים על תהליך היווצרות החלבונים פוחתת ומכאן כמות החלבונים שנמצאים על פני העור ומשקפים מראה עור צעיר יורדת אף היא.
· זיהוי חלבונים המשקפים עור צעיר ועור בוגר - ככל שמתבגרים, כמות החלבונים שעל פני העור שמהווים סממן למראה עור צעיר, פוחתת באופן משמעותי. כדי להעניק לעור מראה צעיר יותר, יש לעורר מחדש את ביטוי הגנים.
הודות לתגליות פורצות הדרך בתורת הגנומיקה ותורת החלבונים שעלו מהמחקרים, עשו מדעני לנקום שימוש בידע המקצועי חסר התקדים ופיתחו את הג'ניפיק.

לאחר שזיהתה לנקום את הגנים והחלבונים הספציפיים המעורבים בשיקום מחסום ההגנה של העור, היא ממציאה את קרם הלילה הראשון שלה בעל מרכיבים פעילים המסוגל להחיות את פעילות הגנים האחראים על שיקום העור. כבר מהבוקר הראשון העור נראה חלק, רענן ונינוח יותר.

GENIFIQUE REPAIR SC photo by christian vigier

לילה אחד זה כל מה שנדרש על מנת להשיג מראה עור נינוח יותר. בכל בוקר חדש, סימני העייפות והזמן הולכים ופוחתים. לאחר 7 לילות, העור נראה כמו עבר התחדשות ומוזן יותר. לילה אחר לילה, העור נראה צעיר יותר, כמו נוספו שעתיים של שינה.

78% מהנשים שהתנסו במוצר, העידו שכבר לאחר 7 לילות, העור מלא חיים. מרבית הנשים העידו, כי לעור מראה משוקם יותר וחלה הפחתה בסימני עייפות. העור נראה צעיר יותר למראה עין.

ג'ניפיק ריפייר מתאפיין במרקם קרמי עשיר, העוטף את העור בשכבת הגנה רכה ומפנקת, מועשר בניחוח קליל של פרי הדר בשילוב תווים פרחוניים ופירותיים של פריחת ורד ותפוז לשימוש מענג ולעידוד שנת לילה אופטימאלית ומשקמת. הקרם ארוז בצנצנת בעלת קימורים נשיים חושניים בהשראת חצות הליל.

תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 400 ₪

להשיג ברשתות הפארמים בכל רחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails