יום שני, 17 במאי 2010

"טיפים ועצות" לבישום בקיץ ובכלל

באדיבות: מומחי הבישום של רשת Callperfume

כפי שהבטחתי בפוסט הקודם, אני מצרפת להלן טיפים ועיצות שונות שקיבלנו מפי גליה תורן-חן, מומחית לבישום, באירוע הבלוגרים שאירגנה רשת "כל פרפיום".
אגב, על-פי תורן-חן: "בכל מקום בעולם, נהוגים "נימוסי" בישום שונים, דוגמת: מוסקבה - בושם מלא עוצמה ונוכחות, בטוקיו - זו ה"חוצפה", באוסטרליה - אוהבים בשמים עם ניחוח ימי, בניו יורק - נמשכים לניחוח אורבני ובישראל, כמו בישראל - "קיבוץ גלויות" עם נגיעה אוריינטלית מתובלת".

12052010122 גליה תורן-חן מחלקת טיפים בנושא בישום

להלן פירוט הטיפים והעיצות:

* שינויים בהרגלי החיים - דוגמת: דיאטה, העברת מקום מגורים וכד', יוצרים שינויים בחומציות העור, לכן מומלץ לבחון מחדש את ארסנל הבשמים שלכן.

* למעשנים - מומלץ לבחור בבשמים קלילים ורעננים, שכן ריח הניקוטין עשוי לשנות את ריחו של הבושם שבחרו, במיוחד כשמדובר בבשמים מתובלים.

* אחסון נכון של בשמים - יעשה בטמפרטורה קרירה ובמקום נטול לחות ואור שמש.

* כשאתם הולכים לחנות לבחור בושם חדש, הגיעו נקיים מכל ניחוח ונסו להפתיע את עצמכם בניסוי בשמים חדשים.

* נערים ונערות - נוטים "ללכת" עם הבשמים של החבר'ה ולאו דווקא עם בשמים שמבטאים את האישיות שלהם. נסו להיות אינדיבידואליים בבחירת הריח האישי שלכם ותהיו הכוכבים של השכבה!

* לבושם אין גיל - יחד עם זאת, בשמים קלילים ורעננים נחשבים ל"צעירים" יותר מבשמים מתובלים ובעלי עוצמה. רוצים להיות צעירים יותר? בחרו בושם צעיר ועכשווי.

* לבשמים יש השפעה ישירה על מצב הרוח שלנו - מעוניינים להגביר אנרגיה בחרו בשמים על בסיס הדרים, ג'ינג'ר ופלפל שחור. מעוניינים להירגע? חפשו ניחוחות של פרחי מימוזה, וורבנה ולבנדר.

* מעוניינים בריח של תינוק? ניתן להשיג בשמים מיוחדים לילדים בעלי ניחוח רך וילדותי. בשמים אלה פותחו במיוחד לבישום ילדים והם נטולי אלכוהול ובטוחים לשימוש.

smellgood

* יוצאת לדייט? נסי להתאים את הבושם שתלבשי לפגישה לבחור איתו את יוצאת. ספורטיבי? בושם קליל או ימי; אלגנטי? בושם רומנטי-פרחוני; סקסי? בושם חושני ומתובל.

* לראיון עבודה - כדאי לבחור בבושם מעודן שאינו משתלט על החדר. ניחוח עז עשוי להסיט את תשומת הלב של המראיין ולהותיר רושם אחר מזה שהתכוונת אליו.

* לגבר - הדרך הנכונה להתבשם היא בעזרת או דה טואלט גברי. גרסאות האפטר שייב לטפיחה על עור הפנים נחשבות מיושנות: לא די בכך שהן מייבשות את עור הפנים, הן גם מתנדפות במהירות רבה יותר.

* אוהב עמידות גבוהה לבושם הגברי שלך? נסה או דה פרפיום לגבר. ניתן למצוא בשמים מרוכזים יותר במבחר מותגים מובילים.

* את בהריון? מזל טוב! זה הזמן להתאים את קולקציית הבשמים שלך למצבך ההורמונלי החדש. חוש הריח מתחדד בהריון ולעיתים מרגישים צורך להשתמש בבשמים מעודנים יותר.

* מכינה תיק לחדר הלידה? כדאי לארוז מבעוד מועד ולהוסיף בושם מוקטן ומעודן (רצוי בושם נטול אלכוהול שמותאם לילדים ותינוקות), שינעים לך את שהותך בבית החולים. לא תמיד תאהבי כל מה שתריחי מסביב...

* מסדרת את תיק האיפור? אל תשכחי להוסיף דוגמית או מינאטורה של בושם שתמתין לך בסבלנות עד הפסקת הרענון הבאה.

* חשים עייפות בשעת נהיגה? כמה התזות של בושם רענן יקפיצו את רמת האנרגיה שלכם!

* הנקודה האסטרטגית ביותר להתזת בושם היא סביב הטבור, האזור הרגיש הזה יפיץ את הניחוח למשך זמן רב.

* התזת הבושם האהוב עלייך על השיער לפני היציאה מן הבית, תבטיח שהניחוח שבחרת ישרוד וימשיך לענג אותך ואת הסובבים אותך.

* האף מתבלבל? כשאתם יוצאים לרכישת בשמים ומעוניינים לרחרח ניחוחות רבים, שאו עימכם כמה פולי קפה להרחה. הקפאין שבפולים ידאג לנקות את האף ו"למחוק" את הריח בין בושם לבושם.

coffee-702249

* שוקולד מריר הוא אביזר חיוני לרכישת בושם, לא מאמינים? כשאתם רוצים לנסות מספר בשמים וכבר קשה להבחין ביניהם, טעמו מעט שוקולד מריר לניקוי החיך והאף, הקפאין שבשוקולד משמש כ"מוחק" ריחות.

* אל תפחדו לערבב מספר סוגי בשמים, הטרנד החם היום הוא "קוקטייל אישי" של ניחוחות. נסו לערבב בהתזה בושם חושני ועמוק עם בושם קליל ורענן, צפו למחמאות.

* מעוניינים בעמידות גבוהה של הבושם? רכשו גרסאות EDP בלבד, אלה בשמים מרוכזים יותר בתמציות ניחוח שנועדו להישאר על העור לשעות ארוכות.

* קריטריון החשוב ביותר בבחירת הבושם הנצחי שלך, הוא התאמת הניחוח לאישיות שלך ולמה שאת או אתה מעוניינים לשדר לסביבה. בושם פרחוני למסר רומנטי, בושם דומיננטי למסר מלא עוצמה, בושם חושני למסר סקסי, בושם נקי המשדר רצינות ופשטות וכן הלאה...

* הרחת ניחוח מדהים על השכנה? לא בטוח שזהו הבושם האידיאלי גם עבורך, מרבית הבשמים מכילים מרכיבים טבעיים המשתנים במגע עם העור, לכן כדאי לנסות את הבושם שאהבת על עצמך.

* הגיע הזמן לנפץ מיתוס עתיק יומין: לא בוחרים בושם לפי גוון העור, אלא לפי סגנון חיים, אישיות ומשיכה לניחוח.

* נסו את מבחן "עשרת הימים": ברכישת בושם חדש הקפידו להשתמש בו 10 ימים ברציפות לפחות, אספו תגובות מהסביבה, ככל שתקבלו יותר תגובות נלהבות, זה הבושם בשבילכם. הסביבה לא מגיבה, סימן שהבושם הזה לא חייב להצטרף לקולקציית הבשמים הקבועה שלכם.

* לצרכן הבשמים, יש בממוצע כ- 6 בשמים על המדף בבית והוא ישתמש בכל אחד מהם לפי מצב הרוח שלו או שלה. בושם הוא כלי לשיקוף מצב הרוח שלכם ללא מילים!

* מעוניינים שהבושם יישאר לאורך זמן? נסו את "שיטת הריבוד" מרחו על העור בנקודות הדופק שמן גוף או קרם גוף שומני, התבשמו מעל, הרובד של השומן "יחזיק" את רובד הניחוח לאורך שעות ארוכות.

* כשאתם מנסים בושם חדש, מומלץ להתיזו לתוך פנים כף היד, זוהי "המעבדה" הטבעית לניחוחות, כך תדעו מהר יותר אם הניחוח הספציפי מתקבל היטב עליכם.

87630170

* כל הרגלי החיים שלכם משפיעים על ניחוחו של הבושם שלכם: עישון, אכילת בשר או מזון חריף, נטילת תרופות, התעמלות - כל אלה ועוד עשויים לשנות את ניחוחו המקורי של הבושם.

* לנשים המעוניינות בניחוח "אחר", מותר ואף רצוי לנסות מדי פעם בשמי גברים, מומלצים ניחוחות גבריים רעננים, ירוקים וארומטיים.

* מומלץ לבשם את הסדינים לפני השינה בניחוח האהוב עליכם - חלומות נעימים!

* לפני חשיפה לשמש מומלץ להתבשם בבושם בגרסת קיץ, אשר אינו מכיל אלכוהול. מותגי הבישום הגדולים מציעים גרסאות קיץ קלילות ומוצלחות.

* משך חיי המדף של בושם ממוצע הוא שלוש שנים מרגע הפתיחה. בשמים הם מוצרים עמידים ביותר בשל האלכוהול שבהם, יחד עם זאת מומלץ לאכסן בשמים הרחק ממקור אור ובטמפרטורה יציבה.

* "בשמי לילה" מיועדים להכניס אותנו למצב רוח רומנטי, מעולים לשימוש לפני פגישה אינטימית חשובה.

* לפגישת עבודה ובמיוחד לראיון עבודה מומלצים בשמים רעננים בניחוח נקי ולא דומיננטי.

perfume-names

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails