יום שבת, 1 במאי 2010

יופי של קיץ אורגני!!!

את הקיץ הישראלי אין צורך להציג. השמש הקופחת, הלחות באזורים מסויימים ויובש באחרים. על אף המיזוג המותקן כבר במרבית האתרים הציבוריים, הארגונים ומקומות העבודה, עדיין הליכה מאזור החנייה ליעד המבוקש כרוכה בחשיפה לחום ללחות ולזיהום האוויר.
"אורגניקס קוסמטיקס", מותג הקוסמטיקה האורגנית המוביל בישראל, מציע להשתמש במספר מוצרי קוסמטיקה אורגניים המתאימים במיוחד לתנאי האקלים הקיצי הקשה בישראל.

organic-cosmetics

מהי בעצם קוסמטיקה אורגנית?
קוסמטיקה אורגנית מיוצרת ממרכיבים טבעיים בלבד, ממקורות צמחיים אשר גודלו ללא סיוע כימי, כמו דישון הקרקע או שימוש בחומרי הדברה.
מוצרי הקוסמטיקה האורגניים של אורגניקס קוסמטיקס, מיוצרים על בסיס מרכיבים פעילים המופקים באמצעות שיטות טבעיות (כבישה קרה), ידידותיות לסביבה. גם האריזות מיוצרות מחומרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה והם ניתנים למחזור.

האם כל "קוסמטיקה אורגנית" היא אכן קוסמטיקה אורגנית? מה צריכים לדעת צרכנים המעדיפים קוסמטיקה אורגנית?
צריכה של קוסמטיקה אורגנית הפכה בשנים האחרונות למגמה הולכת ומתפשטת בעולם. על פי הערכות מומחים, בשנה החולפת, היקף הגידול השנתי באירופה של מוצרי קוסמטיקה טבעיים עלה בשיעור של כ-30%, כאשר שוק הקוסמטיקה הכללי עלה ב-5% בלבד.
על רקע הטרנד העולמי והדרישה למוצרים אורגניים ניתן למצוא בשוק מוצרים המגדירים עצמם כאורגניים אך הם אינם כאלה.
כמותג המוביל את הקטגוריה ומחויב לצרכנים של קוסמטיקה אורגנית, מציינת אורגניקס קוסמטיקס, כי מוצרי קוסמטיקה אורגניים חייבים לעמוד בתקנים מסויימים. כאלה המוכרים בעולם כברי-סמכה להעניק למוצרים אישור ותקן של מוצר המוגדר כאורגני.

תקן ECOCERT ("אקוסרט") הצרפתי הוא התקן הרווח בעולם, הסמכות העליונה לאשר מוצר אורגני. מדובר בגוף הבינלאומי הגדול ביותר בתחום הקוסמטיקה הטבעית האורגנית, אשר מעניק אישורים ותווי תקן לחומרי גלם ומוצרים מוגמרים, תחת קריטריונים מחמירים, תוך פיקוח קפדני על שלבי הייצור - החל מיצירת הנוסחאות וכלה בייצור, מילוי אריזה וכו'.

logo%20Ecocert(1)

כל מוצרי אורגניקס קוסמטיקס עומדים בדרישות ECOCERT ומאושרים על ידו!

הקריטריונים של ECOCERT למוצר קוסמטיקה אורגני:
מינימום 10% מהרכב המוצר חייב להיותך אורגני – מאושר. (מוצרי אורגניקס קוסמטיקס מכילים אחוז גבוה בהרבה מעל לתקן, לדוגמא: קרם יום – 78%, קרם עיניים - 76%, סרום ליפטינג – 88%). מינימום של 95% מהמרכיבים חייבים להיות ממקורות צמחיים טבעיים.

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים במוצר קוסמטיקה אורגנית?
לרכוש מוצרים המאושרים על ידי ארגון פיקוח בינלאומי כמו ECOCERT ,BDHI.
לבדוק שהמוצר אינו מכיל את המרכיבים הבאים:
· S.L.S - חומר כימי המבצע את פעולת ההקצפה (נפוץ בשמפו, סבונים ומוצרי ניקוי קוסמטיים).
· MINERAL OIL- שמן מינראלי
· SILICON – סיליקון
· חומרים מקשים כגון CARBOMER
· חומרים משמרים כגון פראבנים
· תמציות ריח סינתטיות
· צבע מאכל או צבעים אחרים הנפוצים במוצרים קוסמטיים.

מוצרי אורגניקס קוסמטיקס מאושרים כולם על ידי ECOCERT. המוצרים מבוססים על צמחי מרפא נדירים, הגדלים במרומי הרי האלפים השוויצריים. לתמציות המופקות מצמחים אלה מיוחסות סגולות של הצערת מראה העור, מניעת קמטים, הגנה מחמצון ותגובות אלרגיות, והוספת לחות לעור.
כל מוצרי המותג מכילים, בנוסף לצמחי המרפא, מרכיבים אורגניים נוספים כמו שמן זית, שמן מקדמיה אורגני, שמן חוחובה אורגני, להרגעה, הגנה על העור מאובדן לחות והענקת ברק וזוהר לעור.
יתר המרכיבים האורגניים: חמאת שיאה אורגנית ואלוורה מעניקים מראה משיי לעור, וויטמין E הכלול בכל המוצרים, מגן על העור מפני נזקי הסביבה.
ההרכב של מוצרי אורגניקס קוסמטיקס ובעיקר תמציות צמחי המרפא והמרכיבים המרגיעים מעניקים למוצרים איכויות בסיסיות של הרגעת העור, הגנה מירבית ופינוק.

אורגניקס קוסמטיקס

פיצי נחום, יועצת מקצועית לאורגניקס קוסמטיקס, ממליצה על ערכת מוצרים אורגניים יעודיים המתאימים לטיפול במיוחד לקיץ, החיוניים לשמירה על מראה העור הצעיר בקיץ:

סרום ליפטינג, למתיחה מיידית (149 ₪ ל-30 מ"ל)
סרום אורגני בעל אפקט מתיחה מיידי. מכיל ריכוז גבוה במיוחד של צמחי מרפא. הסרום מכיל תערובת של פולי סכריד וחומר מעץ ה-ACACIA הגדל באפריקה והוא 100% טבעי ומאושר על ידי תקן ECOCERT. שימוש בסרום מרכך מיידית את עומק הקמטים.
למה בקיץ? מבוסס על ג'ל הנספג בקלילות, בעל אפקט מתיחה מיידי – אפקט נשאף לימי הקיץ, הרוויים ביציאות ובבילויים.
מומלץ לטיפול סביב העיניים ומסביב לשפתיים.

אל סבון לפנים (89 ₪ ל-150 מ"ל)
מבוסס על צמח האלו ורה, המנקה והמטהר ביסודיות את עור הפנים מבלי לייבש אותו. בנוסף- הסבון עשיר בנקטפיור והיסופוס – תמצית צמח מרפא, הידוע כבעל סגולות לחיטוי וטיהור.
למה בקיץ? בקיץ מזיעים יותר והאוויר עתיר לחות, לכן מומלץ לנקות את העור בתדירות גבוהה יותר.

קרם רגליים (39 ₪ ל-100 מ"ל)
קרם בעל נוסחא ייחודית ויעילה. מותיר את העור רך וחלק. הקרם עשיר בתמצית אורגנית המופקת מצמח מרפא אימפרטוריה, הידוע בסגולות הריפוי וההגנה מפני דלקות. מכיל גם שמנים, כגון זית, מקדמיה, חוחובה, שיאה, וויטמין E.
למה בקיץ? כפות הרגליים חשופות יותר ועל כן חיוני לטפל בהם, לרכך אותם ולהעניק להם ניחוח נעים.

פילינג סקראב לגוף (79 ₪ ל-420 גר')
מועשר במינרלים מים המלח ובמרכיבים אורגניים חיוניים. גרגרי הפילינג העדינים מחדשים בעדינות את העור על ידי הסרת התאים המתים ומותירים את העור מטוהר, חלק ונקי.
למה בקיץ? העור בקיץ חשוף יותר, סופג יותר אבק ולחות ועל כן נדרש ניקוי עמוק יותר והסרת מזהמים.

פיצי נחום ממליצה גם על סדרת הגוף החדשה של אורגניקס קוסמטיקס, ORGANIC BODY SPA - סדרה המבוססת על מרכיבים טבעיים טהורים ומרכיבים אורגניים .היחידה בעלת אישור של תקן ECOCERT על כל המרכיבים ותהליכי היצור. מוצרי הסדרה מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת שילוב של מגוון ניחוחות בנוסחאות האורגניות.
בנוסחאות האורגניות משולבים ניחוחות מפנקים, המעניקים לאיכות הגבוהה של המרכיבים מימד של עונג והנאה בשימוש.

אורגניק בודי ספא

הסדרה כוללת שמפו אורגני (לשיער רגיל עד שמן ורגיל עד יבש – 39 ₪ ל-250 מ"ל), תחליב גוף אורגני (49 ₪ ל-250 מ"ל), ג'ל אמבט אורגני (39 ₪ ל-250 מ"ל) ופילינג ג'ל לגוף אורגני (39 ₪ ל-250 מ"ל).
למוצרים מגוון ניחוחות אהובים, ביניהם: פצ'ולי וניל לבנדר, וניל קוקוס, לוטוס, הדרים, תה ירוק, תות ועוד.

את מוצרי "אורגניקס קוסמטיקס" ניתן להשיג ברשתות "ניצת הדובדבן", "טבע קסטל", "אורגניק מרקט" ו-"פארמה טבע".
שימו לב! לרגל ההשקה, תינתן הנחה בגובה 25% על סדרת הספא ברשת ניצת הדובדבן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails