יום שני, 31 במאי 2010

לראשונה - מתחם "ביוטי ולייף סטייל" בראשון לציון

לוגו - מימי לוזון

מימי לוזון (בעלים ומנכ"ל של "בוטיק היופי" בפ"ת) ושרון לוזון, פותחות בימים אלו, מתחם "ביוטי ולייף סטייל" בראשל"צ. המתחם, שהוקם בהשקעה של 1 מיליון ₪, מעניק חווית פינוק ייחודית ומהנה, הכוללת: מגוון טיפולי טיפוח ויופי לפנים ולגוף, מותגי אופנה ולייף סטייל מעוצבים, פינת איפור, לאונג' בר הכולל: מיצי בריאות, תה לסוגיו, קפה, מאפים ועוד.

בין הטיפולים האסתטיים החדשניים שמציע המתחם, ניתן למצוא טיפולים להצרת היקפים, טיפולי צלוליט באמצעות מערכת ACCENT ULTRA, המתבססת על אולטראסאונד וגלי רדיו, הלבנת שיניים, שיזוף, טיפולי ספא לידיים ולרגליים, הסרת שיער, טיפולי פנים וגוף, באמצעות מכשור בטכנולוגיות רפואיות מבוססות רובוטיקה, מהחדשניות והמשוכללות בעולם.

בוטיק היופי מימי לוזון. צילום גיא איציק מימי לוזון

מתחם הביוטי, הממוקם בליבת העסקים של ראשל"צ, ברח' רוטשילד 87, משתרע על פני שטח של כ- 200 מ"ר, והוא עוצב ע"י האדריכל מאיר שומכר, בסגנון קלאסי-מודרני, בהשראה פרובינציאלית, מצוייד באמצעי תאורה ומידוף, בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בעולם, תוך הקפדה על מראה יוקרתי ואופנתי.

מימי לוזון אומרת, כי "פתיחת המתחם, מהווה מנוע צמיחה משמעותי, המחזק את עוגן החברה בקטגוריית תרבות טיפוח הגוף והלייף סטייל, עם קו מוצרים ייחודי המשלב יוקרתיות, אקסקלוסיביות ואיכותיות, שהוכחו כמענה האולטימטיבי, לסגנון החיים המתקדם של שנות ה- 2000".
לדבריה, "הקונספט מאחורי פתיחת המתחם, הוא להעניק לקהל הרחב, חווית קניה מושלמת, המשלבת טיפוח, יופי, ייעוץ, אופנה וטעמים, תחת קורת גג אחת".

אגב, בימים אלו, מתנהל מו"מ עם אתרים נוספים ועד תחילת 2011, יפתחו עוד 2 מתחמים ייעודיים, בת"א וחיפה.

תגובה 1:

  1. איך באת לי בזמן!!
    בדיוק אני מחפשת "בי" אחד לכל הטיפולים...
    נמאס לעבור מממקום למקום..
    כבר התקשרתי לקבוע תור.. נראה איך זה יהיה..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails