יום שישי, 21 במאי 2010

סטייל ארומתרפי משיקה סדרה טיפולית לטיפול בתופעת נשירת השיער

hair20loss

תופעת נשירת השיער הינה בעיה רווחת ומוכרת בקרב אחוז גבוה (40%) מהגברים הישראליים. גם נשים רבות סובלות מתופעה זו, בעיקר בתקופת גיל המעבר ואף לפני כן. לראשונה, מותג הטיפוח סטייל ארומתרפי משיק את סדרת Hair Loss Control - סדרה ייחודית המטפלת באופן נקודתי בגורמים הסביבתיים לתופעות נשירת שיער והופעה מוקדמת של שיער שיבה.

סדרת Hair Loss Control מבוססת על מרכיבים חיוניים מהצומח, אשר מרווים את השיער בלחות, גמישות וברק. יום אחר יום השיער הופך חזק ועמיד יותר בפני הנזקים הסביבתיים, המחלישים אותו עם הזמן וגורמים לו לשחיקה מתמדת.

הפורמולה הייחודית מכילה שילוב של שני מרכיבים טבעיים עיקריים:Gotukola 

Gotu Kola - צמח הגוטו קולה שימש ברפואה הסינית כצמח מרפא מעורר ומאריך חיים, הצמח מהווה מקור לויטמינים K ו- B, מגנזיום, סידן ונתרן ומכיל אסיהטיקוסיד (חומר אנטיביוטי) ובנוסף חומרים מרגיעים ואנטי דלקתיים. הצמח מזרז התפתחות רקמות העור ומעודד צמיחת שיער ידוע בסגולותיו למניעת נשירת שיער וחיזוקו על ידי המרצת זרימת הדם בקרקפת ובזכות כך להחיות את זקיקי השיער.

Amla

Amla - פירותיו של עץ האמלה משמשים ברפואה ההודית כ"סם החיים", המשמש להחייאה והחזרת אנרגיה וחיזוק המערכת החיסונית. הוא עשיר בויטמין C, חלבונים ומכיל חומצות חיוניות כגון חומצה אלגית. הפירות ניחנו בתכונות אנטי אוקסידנטיות חזקות, מטהרות ואנטי ויראליות. בקוסמטיקה משתמשים בו לצמיחת שיער ופיגמנטציה. מוצרי שיער המכילים אמלה ידועים בתכונותיהם להזנה וטיפוח של הקרקפת ומניעה של הלבנת שיער.

בסדרת Hair Loss Control ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

שמפו - מנקה את השיער ביסודיות עדינה ומעניק לשיער ברק ורעננות בתחושה טבעית. השמפו מאזן את עור הקרקפת תוך כדי מזעור יובש שמנוניות וקשקשת (תכולה: 400 מ"ל, מחיר: 19.90 ₪).

מרכך - מעניק לשיער רכות ברק ורעננות בתחושה טבעית. המרכך מאזן את עור הקרקפת תוך כדי מזעור יובש שמנוניות וקשקשת (תכולה: 400 מ"ל, מחיר: 19.90 ₪).

מסיכה - נוסחה המעניקה לשיער הזנה, ברק וגמישות בשילוב של רעננות. מגנה על השיער מפני קרינת השמש, מחזקת את השיער ומחזירה לו את הברק שאבד (תכולה: 500 מ"ל, מחיר: 29.90 ₪).

מסכת שיער מסדרת הייר לוס קונטרול של סטייל ארומתרפי קרדיט צלם דן פרץ

קרם הזנה ללא שטיפה - נוסחה המעניקה לשיער הזנה, ברק וגמישות בשילוב של רעננות. מגביר את תחושת הרכות והגמישות בשיער ומאפשר לעצב בקלות (תכולה: 400 מ"ל, מחיר: 29.90 ₪).

סרום הזנה ללא שטיפה - נוצר על מנת לשמור על השיער גמיש ומוגן מיובש ומזנקי הצביעה והכימיה. מעניק לשיער תחושה נפלאה של קלילות ותנועה המאפשרת עיצוב קל (תכולה: 150 מ"ל, מחיר: 49.90 ₪).

סרום לשיער מסדרת הייר לוס קונטרול של סטייל ארומתרפי צילום דן פרץ

להשיג ברשתות הפארמים וברשתות השיווק ברחבי הארץ.

תגובה 1:

  1. והשאלה הכי חשובה: עם או בלי SLS?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails