יום שלישי, 4 במאי 2010

KÉRASTASE PARIS מציג פריצת דרך בטיפוח השיער הבוגר ומשיק את סדרת AGE PREMIUM

עם השנים, מבנה הגוף וחילוף החומרים בגוף עוברים שינויים ניכרים ונוצרים ליקויים שונים, כך גם בשיער – איכות השערה מתדרדרת, סיב השערה נעשה שביר יותר, השיער מאבד מהצפיפות שלו והקרקפת נעשית יבשה יותר.

1

קרסטס פריז, מותג מוצרי השיער, מציג פריצת דרך בטיפוח לשיער בוגר ומשיק את סדרת אייג' פרימיום, המבוססת על טכנולוגיית System pro-supplenium המועשרת במרכיבים פעילים ונותנת מענה לבעיות המרכזיות בשיער בוגר: 
סיב שערה שביר: בשיער בוגר ניכרת ירידה בכמות המלט הבין תאי המצוי ב- 2 חלקי סיב השערה, אשר פוגע בחוזק, גמישות ועמידות השערה.
רגישות לקרני שמש: ניתן לזהות הזדקנות שיער על ידי הלבנה של השיער ההופך לשביר יותר. הלבנת שיער נובעת מהעלמות הדרגתית של רכיב המלאנוציט האחראי על ייצור המלנין, אשר מגן על השיער מפני קרני השמש. ולכן שיער לבן שביר יותר משיער בעל פיגמנט טבעי. בנוסף, עם הגיל השיער הופך יבש יותר, השיער פחות מוגן וחשוף למפגעים חיצוניים.
אובדן צפיפות: עם הגיל, חלה ירידה בצפיפות השיער המובילה להתדלדלות סיב השערה.
קרקפת יבשה: השיער נוטה להיות יבש יותר, פחות רך ופחות מבריק. כתוצאה מירידה בייצור הסבום (החלב) מגיל 50, תקופת גיל המעבר, ישנו חוסר איזון הורמונאלי המוביל לירידה מתמדת ברמת הסבום ואשר גורם להתייבשות הקרקפת ובמקביל, סיב השערה הופך פגיע יותר.

בסדרת אייג' פרימיום 3 מוצרים חדשים לטיפול ממוקד בעומק סיב השערה:

BAIN SUBSTANTIVE - אמבט חפיפה להגנה וחיזוק סיב השערה של שיער בוגר
מועשר בשילוב ייחודי של מרכיבים פעילים המכילים ויטמין E המגן על השיער מפני נזקי חמצון, מסנני קרינת UV המגנים על השיער מפני נזקי השמש, נגזרות סידן המעניקות לשיער מינרלים חיוניים, נגזרות ויטמין F הממריצות את השיער ומעבות אותו, וסרמידים המשקמים ועוטפים את השיער.

BSAP000

התוצאה: "בן סבסטאנטיב" משיב לשיער חיוניות ומראה בריא, סיב השערה משוקם ומוגן מפני נזקי הסביבה לאורך זמן. מעניק לשיער נפח רב יותר ועמידות תוך שמירה על תחושת קלילות נעימה לשיער.
תכולה : 250 מ"ל
מחיר: 112 ₪

MASQUE SUBSTANTIVE - מסכה טיפולית להגנה וחיזוק סיב השערה של שיער בוגר והזנת עור הקרקפת
מועשרת בתמצית רימונים המגנה על השיער מפני חימצון וחומצה היאלורונית המעניקה לקרקפת הזנה ולחות. מכילה מסנני קרינת UV המגנים על השיער מפני השמש, נגזרות סידן המעניקות לשיער מינרלים חיוניים, נגזרות ויטמין F הממריצות את השיער ומעבות אותו, וסרמידים המשקמים ועוטפים את השיער.מכילה מסנני קרינת UV, נגזרות סידן, נגזרות ויטמין F, וסרמידים המחזקים ומגנים על סיב השערה.

MSAP000

התוצאה: מסיכה "סבסטאנטיב" מאזנת ומרגיעה את עור הקרקפת ומעניקה לו גמישות, לחות וחיוניות. משיבה לשיער חיוניות רכות ומראה בריא ומלא תוך שמירה על קלילות נעימה
תכולה : 200 מ"ל
מחיר: 195 ₪

LAQUE SUBSTANTIVE ספריי עיצוב חזק לקיבוע וייצוב של שיער בוגר
מועשר בתמצית רימונים, המגנה על השיער מפני חימצון, מסנני קרינת UV, נגזרות סידן, נגזרות ויטמין F וסרמידים המחזיקים את סיב השערה ומגנים על השיער.

LSAP000

התוצאה: ספריי "סבסטאנטיב" מאפשר קיבוע ושימור של עיצוב השיער לאורך זמן, מעניק ברק טבעי ומראה מלא נפח.
מחיר: 120 ₪

את מוצרי אייג' פרימיום ניתן להשיג במספרות המובחרות מורשות קרסטס פריז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails