יום שבת, 20 באוקטובר 2012

בובי בראון מציגה: יופי עוצמתי (וגם: הכי קרוב שהגעתי לבובי... בינתיים!)

המאפרת בובי בראון חיה ונושמת איפור בכל יום – היא מאפרת סלבריטאים, היא נמצאת מאחורי הקלעים של כל תצוגות האופנה הנחשבות ביותר בעולם וגם מחזיקה ליין מוצרי איפור מוצלח ופופולרי מאד. יחד עם זאת, אם תשאלו לדעתה, היא תאמר בנחרצות שנשים לא צריכות איפור כדי להיות יפות, אבל אפילו מגע קל של איפור יכול להפוך אותן לעוצמתיות יותר – זהו גם המסר שהיא מבקשת להעביר בספרה השביעי "Pretty Powerful", שהושק ממש לאחרונה.




אל תטעו לחשוב שבראון מתכוונת לומר שהאיפור הוא מיותר, היא פשוט טוענת שהוא יכול לשמש כלי לביטוי האישיות האמיתית של המשתמשת בו. לראייה, מציגה בראון בספרה החדש נשים מדהימות שונות, כל אחת מהן בעלת סיפור חיים מעורר השראה בפני עצמו, ומדגימה צעד-אחר-צעד כיצד להשיג כל מראה שיצרה עליהן (מראה טבעי, קלאסי, נועז, זוהר וכיוצ"ב). תוך כדי, חולקת בראון עם הקוראים את השיטות שלה להשגת מראה עיניים מרשים, עור צעיר ורענן, שפתיים יפות וגבות מושלמות לכל גיל, צבע עור וסגנון יופי. עוד ניתן למצוא בספר רעיונות מדהימים לשינוי המראה, מוצרים ואביזרים מומלצים, טיפים והמלצות לסגנון חיים בריא ועוד.



לכבוד השקת הספר, ערכה בראון לפני כשבועיים אירוע אינטרנטי מיוחד בשידור חי בהשתתפות עיתונאים נבחרים מכל העולם. היה לי את העונג והכבוד להיכלל בין המשתתפים באירוע:

את האירוע הנחתה מנחת הטוק-שואו המפורסמת קאט גרינליף, ששוחחה תחילה עם בובי על הרעיון שהביא אותה לכתוב את ספרה החדש: "הספר מציג נשים בלי ועם איפור, אבל גם את הסיפור שלהן. כשאני ניגשת לאפר מישהי, אני לא סתם גורמת לה להראות יפה. אני קודם כל מבררת מהו הסיפור שעומד מאחוריה ומה גורם לה להרגיש הכי טוב עם עצמה, אז החלטתי לחלוק זאת עם נשים אחרות באשר הן", מסבירה בובי.

מתוך הספר: השחקנית בליית' דאנר מציגה יופי עוצמתי קלאסי
מתוך הספר: הזמרת אסטל מציגה יופי עוצמתי נועז
למרות שעולמה של בובי סובב כאמור סביב עולם האיפור, היא עצמה נראתה בשידור עם איפור מינימלי ביותר ובבגדים פשוטים ונוחים – כל-כך נוחים, שהיא הרגישה חופשיה לגמרי לשבת עם הנעלים על הספה... עם זאת, היא נראתה יפה וקורנת כל-כך, ואני מניחה שזה בדיוק מה שהיא בעצם מנסה לומר באמצעות הספר שלה.



"יופי בעיני הוא בטחון עצמי, זאת אומרת להיות בטוח במי שאתה", היא הסבירה לגרינליף. "יופי זה לא אומר להראות כמו אותן נשים מהתמונות ב'ווג', בגלל שרבות מהנשים הללו הן לא בהכרח יפות כמו שהן מצטלמות".

מתוך הספר: הדוגמנית לורן בוש מציגה יופי עוצמתי טבעי
מתוך הספר: השחקנית גאבורי סידיבה מציגה יופי עוצמתי זוהר

בתום הראיון ענתה בובי לשאלות שהגיעו מהמשתתפים השונים מרחבי העולם. השאלות שהועלו בצ'אט המיוחד, הוצגו לבובי ע"י גרינליף שקיבלה אותן באמצעות אייפד שהחזיקה בידיה. הרגע המכונן ביותר מבחינתי באירוע היה כאשר גרינליף אמרה לבובי: " Okay, from Israel we have Livnat, who writes, how do you stay current and on top of trends?" (ובעברית: "או.קיי, מישראל יש לנו את לבנת ששואלת, איך את נשארת תמיד מעודכנת בכל הטרנדים?").

על זה השיבה בובי כך: "אני באמת מאמינה שטרנדים קיימים רק כדי לעשות את הדברים למעניינים יותר, ולא תמיד כל הטרנדים באמת יפים, אבל הדרך שלי להישאר מעודכנת היא בהשתתפות בשבועות האופנה בכל שנה. אני קוראת מגזינים ובעיקרון אני תמיד מביטה סביבי ובודקת מה קורה. אני עובדת עם המון מעצבי אופנה ובאמת שאני לא מבזבזת הרבה זמן על השאלה מה הטרנד הבא שהולך להיות – זה משהו אורגני ואני פשוט מרגישה את זה. בנוסף, המשרד שלנו נמצא בסוהו, באיזור המסחרי, כך שכל מה שאני צריכה לעשות הוא פשוט להתבונן החוצה לרחוב, אפשר לראות שם דברים ממש מגניבים."

למיטב ידיעתי, את הספר "Pretty Powerful" של בובי בראון, לא ניתן לפי שעה להשיגו בארץ, אבל מאחר והעולם הפך כבר מזמן לכפר גלובלי קטן ניתן להשיגו באמצעות הרשת. בנוסף, בערוץ היוטיוב של בובי בראון - כמו גם באתר המיוחד שהוקם עבור הפרוייקט - ניתן להכיר את הנשים היפות והעוצמתיות שמופיעות בספר של בובי וגם לשמוע את הסיפור שעומד מאחוריהן.

4 תגובות:

  1. וואו, איזה כבוד!!!! שוב, את מוכיחה שהבלוג שלך איכותי ומיוחד..

    השבמחק
  2. לבנת יקירה בעיני את תמיד מספר אחת, עכשיו הראית גם לשאר העולם. השאלה במקומב והתשובה לעניין. הייתי עם ביתי בטיול בארה"ב ובסוהו נהנינו רק ללכת ולהתבונן בעוברים ושבים (אח"כ גם לקנות כמובן) שאפו

    השבמחק
  3. תודה על הפירגון, יקירותיי! 3>3>3>

    השבמחק
  4. איזו עבודה מגניבה יש לה!
    כשהיא אמרה שהיא פשוט מסתובבת ומחפשת בין החנויות הרגשתי מעט קנאה למען האמת.
    להתעסק במה שאת אוהבת, כל אישה צריכה להיות שם!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails