יום שבת, 27 באוקטובר 2012

Schwarzkopf Professional משיקה מוצרים חדשים בסדרת OSIS (פוסט סקירה)

לאחרונה השיק מותג מוצרי השיער "שוורצקופף פרופשיונל" שלושה מוצרים חדשים לעיצוב השיער בסדרת OSIS. שניים מהם הועברו אלי לסקירה:




יום שישי, 26 באוקטובר 2012

MAC – קולקציית VIVA GLAM ו- KIDS HELPING KIDS (חגים 2012)

אתמול הושקה בארה"ב מהדורה מיוחדת לחגים של ויוה גלאם, הכוללת את השפתון של ניקי מינאז' והליפ-קונדישינר של ריקי מרטין – שני המוצרים אמנם לא חדשים, אבל הפעם הם מגיעים בתוך תיק איפור מעוצב, במהדורה מוגבלת כמובן.




יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

רוצה להיות יפה? קבלי סטירה!

טיפול יופי חדש מוצע בארה"ב – סטירות פנים (Face Slapping), והוא מגיע היישר מתאילנד.


(צילום: abc news)

יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

BOBBI BROWN – קולקציית Caviar & Oyster (חגים 2012)



קולקציית החגים של בובי בראון ל-2012 מהווה שילוב מושלם בין טקסטורות ואלמנטים שונים ומציגה מראה זוהר שקשה לעמוד בפניו. אגב, אל דאגה – הכל כשר!



BOBBI BROWN – קולקציית Choose Your Black (חורף 2012)

בחודש הבא תשיק בובי בראון את Choose Your Black - קולקציה חורפית קטנה, הכוללת 5 מוצרים בלבד אשר מיועדים לתיחום העיניים.




סיימון בייקר הוא הפנים החדשות של ג'יבנשי

השחקן סיימון בייקר, מי שזכור לנו כמחזר השרמנטי של אן הת'אווי ב"שטן לובשת פרדה" וכוכב הסדרה הפופולארית "המנטליסט", הוא מעתה גם הפנים החדשות של הבושם הגברי הבא מבית ג'יבנשי.בייקר מצטרף אל שגריר יופי נוסף ומפורסם לא פחות- הזמר ג'סטין טימברלייק, שמוביל את הקמפיין לבושם PLAY מבית ג'יבנשי.




OPI – קולקציית Mariah Carey (חלק ראשון)

כזכור, OPI והזמרת מריה קארי משתפים פעולה בקולקציית לקים שנושאת את שמה של קארי ומושקת בשני חלקים. החלק הראשון של הקולקציה יעלה על המדפים כבר בינואר הקרוב. הנה כל הפרטים:


מריה קארי (צילום: דף הפייסבוק של קארי)

יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

הצצה לקולקציות אביב 2013

הסתיו רק מתחיל להראות נוכחות אצלינו, והבלוגספירה כבר נושאת את עיניה לעבר האביב הבא. קבלו הצצה ראשונית בהחלט לשלוש קולקציות אביביות של שלושה מותגים יוקרתיים:

אלסנדרה שטיינר, מנהלת מגזין היופי Glamour, פירסמה בטוויטר שלה תמונות של כמה מהמוצרים בקולקציות אביב 2013 של "YSL" ו-"CHANEL":



יום שני, 22 באוקטובר 2012

MAC משיקה מסקרה חדשה

בדיוק לקראת החגים בארה"ב מרחיבה מאק את ליין המסקרות שלה עם מסקרה חדשה ומבטיחה הנושאת את השם המחייב: In Extreme Dimension Lash.


יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

כאן ועכשיו: THE NEW NUDE by DIOR



השבוע משיקה "דיור" אצלינו את קולקציית ה-NUDE החדשה של המותג לסתיו 2012. כפי שסיפרתי לכן כבר לפני קצת יותר מחודשיים, הקולקציה כוללת מייקאפים חדשים (265 ₪), פודרות דחוסות (230 ₪), פודרה שימרית (262 ₪) שפתונים ולקים בגוונים טבעיים, וגם סט מברשות מושלם הכולל 2 מברשות למייקאפ נוזלי (285 ₪ כל אחת) ושתי מברשות לפודרה (342 ₪ כל אחת).



יום שבת, 20 באוקטובר 2012

היכונו לטרנד הבא בעולם הטיפוח: ה-CC CREAM

הטרנד הכי גדול ששטף בשנה האחרונה את עולם היופי הוא ללא ספק ה-BB קרם. כל מותג יופי שמחשיב את עצמו, הוסיף לליין שלו את המוצר הזה, שמתואר (למי שבמקרה לא היתה בגלקסיה הזו בשנה האחרונה) כקרם לחות עם גוון ועם תועלות טיפוחיות שונות.
כעת, הגיע הזמן לפנות מקום לטרנד החדש, שמגיע גם הוא מהצד האסייתי של כדור הארץ – קרם שדומה בתכונותיו ל-BB אבל עולה עליו בהרבה – תכירו את ה-CC קרם.




בובי בראון מציגה: יופי עוצמתי (וגם: הכי קרוב שהגעתי לבובי... בינתיים!)

המאפרת בובי בראון חיה ונושמת איפור בכל יום – היא מאפרת סלבריטאים, היא נמצאת מאחורי הקלעים של כל תצוגות האופנה הנחשבות ביותר בעולם וגם מחזיקה ליין מוצרי איפור מוצלח ופופולרי מאד. יחד עם זאת, אם תשאלו לדעתה, היא תאמר בנחרצות שנשים לא צריכות איפור כדי להיות יפות, אבל אפילו מגע קל של איפור יכול להפוך אותן לעוצמתיות יותר – זהו גם המסר שהיא מבקשת להעביר בספרה השביעי "Pretty Powerful", שהושק ממש לאחרונה.




יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

MAC – קולקציית Making Pretty (חגים 2012/אביב 2013)

עוד קולקציית חגים יפהפייה וקטנה שתושק בארה"ב בדצמבר, אבל שאר העולם יזכה לקבלה רק בסביבות פברואר 2013. 




MAC – קולקציית Glamour Daze (חגים 2012)

השנה מאק מפוצצים במספר קולקציות מיוחדות לחגים. הצצה ראשונה לאחת מהן כבר קיבלתן לפני מעט יותר מחודש ימים – שם גם הזכרתי בקצרה את הקולקציה הנוכחית. עכשיו מתפרסמים הפרטים המלאים עליה והנה הם לפניכן.



יום שני, 15 באוקטובר 2012

מבצעי החודש – אוקטובר 2012

אמנם כבר אמצע החודש, אבל בגלל החגים (ועוד שלל תירוצים), הפוסט עולה רק עכשיו...




יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

כאן ועכשיו: MAC - קולקציית Marilyn Monroe

הקולקציה שכולם חיכו לה, עכשיו גם אצלינו!




רשת אפריל מציגה: שובו של ORLANE

כשאני חושבת על יופי צרפתי, הדבר הראשון שעולה בדעתי הוא עור חלק ויפה. אין זה סוד, שחלק נכבד מאד ממוצרי הטיפוח הטובים ביותר מגיע מצרפת. אחד המותגים היוקרתיים המובילים את מסורת היופי הצרפתית הוא ORLANE והוא עושה זאת עוד מאז 1947.



לפני מספר שנים שווק המותג בארץ, אך מסיבות כאלו ואחרות הוא לא הצליח לשרוד בשוק הישראלי. לאחרונה הוא עשה עליה חוזרת לכאן והוא משווק כעת באופן בלעדי באמצעות רשת הבישום והקוסמטיקה "אפריל". זו הזדמנות טובה לעשות היכרות קצרה עם ההיסטוריה שלו וגם עם המוצרים המובילים שהוא מציע.

הוכחה חיה

במשך קרוב לשני עשורים התסרוקת של "רייצ'ל" מהסדרה "חברים" היתה מבוקשת ביותר בכל סלוני השיער ברחבי העולם. לא מפליא, אם כן, שג'ניפר אניסטון, השחקנית שמגלמת אותה, נבחרה להיות שגרירת היופי של מותג מוצרי הטיפוח לשיער Living Proof ואף הפכה להיות שותפה חלקית בו. במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים, תופיע אניסטון בקמפיין הפרסום של המותג שיצולם בחודש הבא. בנוסף, היא תשתתף בתכנון האריזות ובפיתוחם של המוצרים.


אניסטון והשותפים החדשים

יום שבת, 13 באוקטובר 2012

ESSIE – קולקציית Leading Lady (חורף 2012)

אמנם סוף השבוע הנוכחי הוא במגמת התחממות, אבל במותג הלקים "אסי" כבר מוכנים לחורף עם קולקציה הכוללת 6 לקים חדשים בגוונים טרנדיים זוהרים (מהדורה מוגבלת).




MAKE-UP FACTORY – קולקציית Touch of Perfection (חורף 2012)

ב"מייקאפ פקטורי" הולכים החורף על מראה עור זוהר, אחיד ומושלם עם קולקציית Touch of Perfection, שתעלה בימים הקרובים על המדפים. הקולקציה כוללת מוצרי כיסוי למראה מושלם ללא רבב.




יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

OPI חוגגת 50 שנה לג'יימס בונד עם קולקציה חדשה

בנובמבר הקרוב יעלה לאקרנים הסרט ה-23 בסדרת סרטי ג'יימס בונד, Skyfall ("שמים נופלים") – חמישים שנה אחרי הסרט הראשון בסדרה. לרגל המאורע משיק המותג הלקים OPI קולקציה מיוחדת של 12 לקים, כל אחד מהם נושא את שמו של אחד מסרטי בונד הקודמים.




יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

האחיות קרדשיאן עומדות לכבוש (גם) את עולם האיפור

נראה שלאחיות קרדשיאן נשאר עוד תחום אחד שלא כוסה: עולם האיפור. לפיכך, לאחרונה הן חשפו תמונות פרומו שהן צילמו ל- Khroma ("קרומה") - ליין מוצרי האיפור החדש שלהן שייצא בקרוב.




יום שבת, 6 באוקטובר 2012

YSL – קולקציית New Vintage (חורף 2012)

בימים אלו משיקים ב"איב סאן לורן" את קולקציית New Vintage, המוקדשת כולה למוצרי שפתיים וציפורניים בלבד.




יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

Bobbi Brown השיקה סדרת שפתונים חדשה במראה מאט

בימים אלו משיקה בובי בראון את Creamy Matte Lip Color  - סדרה חדשה של 12 שפתונים במרקם קרמי קליל ובגימור מאט.


"אחרי שנים של הכתמת השפתיים כדי ליצור מראה מאט, קיבלתי השראה ליצור את השפתון המאט האולטימטיבי." בובי בראון

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails