יום שני, 25 בנובמבר 2013

CLARINS Opalescence Collection (אביב 2014)

Opalescence – קולקציית האביב של קלרינס לשנת 2014 מציגה מראה רענן ושמה דגש על השתקפויות אור, נגיעות נוצצות של צבע וטיפות גלוס מבריקות – הכל בגוונים נשיים עדינים ורכים. אגב, המוצרים בקולקציה מגיעים באריזות חלקות מיוחדות (ומוגבלות) בהשראת אם הפנינה, המשקפות את האור בצורה מקסימה.



בקולקציה:

Clarins Opalescence Face and Blush Powder (מהדורה מוגבלת) – המוצר המסקרן ביותר בקולקציה, המשלב שלושה גוונים חמים שיעניקו ללחיים מראה סמוק בריא וזוהר. כל אחד מהגוונים ניתן לשימוש בנפרד או בשילוב עם האחרים.


Clarins Opalescence Eye Quartet Mineral Palette – פלטת צלליות בגוון Vibrant Light (מס' 12), המשלבת ארבע צלליות מינרליות עשירות בפיגמנט ועמידות בגוונים של ורוד בהיר, לבן מנצנץ, אפור בהיר וסגול תוסס.


Clarins Ombre Minerale Mono Eyeshadow – צלליות מינרליות בודדות, המוצעות בשני גוונים: Smoky Plum (סגול שזיף מעושן) ו- Golden Rose (ורוד מוזהב). הצלליות ניתנות לשימוש יבש או רטוב.


Clarins Instant Definition Mascara – מסקרה בגוון Intense Black (שחור עז).

Clarins Blush Crème – סמקים קרמיים חדשים, המגיעים בגוונים רכים המחליקים על הלחיים ומקבלים גימור אבקתי כאשר הם מגיעים במגע עם החום של העור. הטקסטורה החלקה שלהם מאפשרת לפסל ולהאיר את הלחיים ולהעניק להם גוון טבעי. הפורמולה של הסמקים מועשרת ברכיבי לחות ושעוות כדי להגן על העור ולשמור על רכותו. הסמקים מוצעים בגוונים: Peach (אפרסק), Candy (ורוד), Grenadine (חום) ו- Rosewood (אדמדם).


Clarins Joli Rouge Brilliant Lipstick – שפתונים עשירים בלחות ובפיגמנט, עם עמידות לטווח ארוך. מוצעים בגוונים: Tropical Pink, Coral Tulip ו- Pink Orchid.


Clarins Gloss Prodige Lip Gloss – ליפגלוס עשיר בפיגמנט ובברק. מוצע בקולקציה בשני גוונים: Coral Tulip (קורל) ו- Clear (שקוף).


Clarins Instant Light Radiance Boosting Complexion Base (חדש) – בסיס איפור חדש להארת גוון עור הפנים ותיקונו. מגיע באריזת שפורפת ומיועד להנחה מתחת למייקאפ או בערבוב איתו. מוצע בשלושה גוונים שונים:
01 Rose – לזוהר מקסימלי עבור כל גווני העור
02  Champagne – לתיקון אדמומיות בעור חיוור
03 Peach – להחייאת הזוהר בעור כהה

Clarins Instant Smooth Perfecting Touch (אריזה חדשה) – הפריימר האגדי של המותג להחלקת העור וצמצום נקבוביות. 


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים במהלך פברואר 2014.


תגובה 1:

  1. חשבתי להתחיל לחסוך, נראה לי שלפתוח תכנית חסכון...
    אבל אם לבחור רק אחד וזה קשה, את מנחשת............
    Opalescence Face and Blush Powder

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails