יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

סקירה: MAC Divine Night Blushes

קולקציית החגים Divine Night של מאק כוללת בתוכה 3 סמקים מינרליים מקסימים: Lured to Love, Talk of the Town ו- Lavish Living.



אני מאד אוהבת סמקים מינרליים, כי הם מעניקים מראה חי וזוהר לפנים. יש להם ברק עדין מאד וגם מעט נצנצים, אבל לא מהסוג הגס או הבולט מידי. המרקם הדק והרך שלהם, מאפשר לטשטש אותם באופן מושלם. בנוסף, ניתן גם לבנות את הכיסוי שלהם ולשלוט בקלות ברמת האינטנסיביות שרוצים. אם רוצים להניח אותם בצורה קלילה, הכי טוב לעשות את זה עם מברשת המניפה 184 או מברשת 188, שמעניקות שליטה טובה יותר בכמות החומר הרצויה. אם מעוניינים במראה אינטנסיבי יותר, אז מברשות כמו 116, 129, 138 168 יעשו עבודה טובה במקרה זה.

אגב, השימוש בסמקים מסוג זה עשוי שלא להתאים לבעלות עור עם נקבוביות פעורות ו/או צלקות אקנה, שכן בגלל הברק שבם, הם עלולים להדגיש ולהבליט אותן.



הסמקים בקולקציית Divine Night הם במהדורה מוגבלת והם מגיעים באריזות קרטון שחורות מאט עם כיתוב מוזהב, כיאה לקולקציית חגים נוצצת. תג המחיר שהוצמד לכל אחד מהם עומד על 145 ₪ לתכולה של 3.2 גר', הכל טוב ויפה, למעט העובדה שהסמקים המינרליים שנמכרים בליין הקבוע של המותג, מתומחרים בדרך-כלל במחיר זול יותר (132 ₪) וגם מכילים כמות גדולה יותר (3.5 גר').

Lured to Love – הינו סומק בגוון קורלי אפרסקי חם עם ברק פנינתי ורוד מאד עדין וכמעט בלתי מורגש, שיתאים מאד לבעלות עור בגוון בהיר או בינוני. הגימור שלו מאד טבעי והכיסוי שלו יחסית דיי שקפקף. כדי לקבל כיסוי אינטנסיבי יותר, צריך לבנות אותו על-ידי הוספת שכבות נוספות. אגב, יחסית ל-2 הסמקים האחרים בקולקציה, המרקם שלו הופך להיות פודרתי מאד כשמעבירים עליו מברשת, לכן יש להיזהר יותר מהרגיל כדי לא ללכלך את כל הסביבה. כמובן, זה גם משתנה תלוי מברשת בה משתמשים.

Lured to Love

Lured to Love באור יום - משמאל מונח בשכבות, מימין מטושטש

Lured to Love באור שמש - משמאל מונח בשכבות, מימין מטושטש

Talk of the Town – סומק בגוון ורוד אפרסקי מוזהב עם ברק פרוסטי משהו, עם נצנצים קטנטנים מוזהבים, שבקלות יכול לשמש גם כהיילייטר לבעלות עור בגוון בינוני או כהה יותר. הוא יכול להקפיץ גם כל צללית שיונח מעליה בהברשה קלה. מאחר והוא לא מאד פיגמנטי, הוא מושלם עבור הכלות שאני מאפרת, כאלו המעדיפות מראה זוהר עדין.

Talk of the Town 

Talk of the Town באור יום - משמאל מונח בשכבות, מימין מטושטש

Talk of the Town באור שמש - משמאל מונח בשכבות, מימין מטושטש

Lavish Living – סומק בגוון חום-שזיפי עם ברק פנינתי כסוף, שיתאים לבעלות עור בגוון בינוני או כהה. הסומק עשיר יחסית לשני הסמקים האחרים, הסומק הזה עשיר יותר בנצנצים, אבל לא באופן מעיק בגלל היותם גרוסים באופן דק ביותר. יחסית למראה שלו, הוא מתקבל באופן מפתיע הרבה יותר עדין על העור. למעשה, ראיתי את נטע סקלי, סניור ארטיסט ומאפרת ראשית של MAC בישראל, משתמשת בו להצללות עדינות על חברתי הבלוגרית היפייפיה ליאן לב מהבלוג Freyja's Dream. אגב, היא השתמשה בו גם כצללית על עפעפיה של ליאן. את התוצאה תוכלו לראות כאן.

Lavish Living

Lavish Living באור יום - משמאל מונח בשכבות, מימין מטושטש

Lavish Living באור שמש - משמאל מונח בשכבות, מימין מטושטש

במבחן העמידות, שלושת הסמקים הצליחו לשרוד למשך 6-7 שעות, פחות או יותר. כאשר הנחתי אותם מעל בסיס קרמי, העמידות האריכה קצת יותר.

את שלושת הסמקים המינרליים הללו, כמו את שאר המוצרים בקולקציית Divine Night, ניתן להשיג בימים אלו בסניפי MAC ברחבי הארץ (רק מזכירה לכם, שמדובר במהדורה מוגבלת).


4 תגובות:

  1. הקולקציה האהובה עלי! אני כל פעם חוזרת להשלמות ממנה! תודה רבה על האיזכור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זו באמת אחת הקולקציות המוצלחות יותר של מאק

      מחק
  2. Lured to Love קנה אותי כבר בהצצה ברשת, כשראיתי מה נטע עושה בסמקים שהם מינרליים, התאהבתי בכולם

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שטוב בסמקים המינרליים הוא שהם יכולים לשמש גם כצלליות.
      בנוסף, ניתן להשתמש במוצר גם בשימוש "רטוב" (עם מברשת לחה) כדי לקבל פיגמנט אינטנסיבי יותר.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails