יום שלישי, 25 במרץ 2014

גלוסיבוקס (מרץ 2014)

קופסת החודש של גלוסיבוקס הביאה איתה את האביב אלי הביתה. ממש כך! נכון שבאתר החברה וגם בדף הפייסבוק שלה כבר עברו מזמן ל"מוד אביבי", אבל הרגשתי את זה לגמרי ברגע שפתחתי את המכסה של הקופסא בגוון הורוד המבריק המוכר. אולי זה בגלל המראה המלבב שנגלה לעיני, כולל הניחוח הפרחוני שפרץ מהקופסא, ואולי זה בגלל שהשמש הפציעה לה בדיוק ברגע הפתיחה (נשבעת לכם) ופיזרה לה את הערפיליות שהיתה על הבוקר... בכל אופן, לקחתי שאיפה ארוכה-ארוכה והרשיתי לעצמי להנות ממנה עוד כמה רגעים טרם "הסרת הלוט" וגילוי התכולה.


קופסת מרץ מכילה 6 מוצרים בסה"כ, כאשר שלושה מתוכם מגיעים בגודל מלא:



צללית דואו של Maybelline New York (גודל מלא- 4.4 מ"ל)
צללית אפויה מסדרת Eye studio של מייבלין שחצויה, למעשה, לשניים. צד אחד – גוון אחיד, הצד השני – גוון בדוגמת שיש, המשלב בתוכו ורידים שימריים. הצללית שקיבלתי היא בגוון #42 Blue Erth (כחול טורקיז/כחול כסוף עם ורידים כסופים שימריים) – גוון מקסים לעונה הקרובה, שיכול "להאיר" את העיניים. אגב, בצלליות אפויות מהסוג הזה ניתן לעשות שימוש "יבש" למראה עדין, או "רטוב" למראה אינטנסיבי יותר. המרקם של הצללית משיי וניתן לטשטש אותה בקלות, אם כי בגרסה היבשה כדאי לעשות זאת יותר בזהירות.


מצטערת שאין לי "סווטש" שלה להראות לכם, כי ברוב טיפשותי מחקתי בטעות את התמונה מכרטיס הזכרון של המצלמה. וברגעים אלו של כתיבת הפוסט, התאורה שיש לי לא מספיק טובה לצילום...
מחיר מומלץ לצרכן: 72 ₪.

שפתון גלוס של Mineraz (גודל מלא- 10 מ"ל)
למרות שבמותג מכנים אותו שפתון גלוס, מדובר פה בליפגלוס לכל דבר. אגב, מאד אהבתי את משחק המילים בשם שהעניקו למוצר – "מינרליפ". כמו שאר מוצרי המותג, גם הוא מורכב מרכיבים מינרליים טבעיים, כאלו המיועדים בעיקר לטפח, לרכך ולהגן על השפתיים. הליפגלוס מרגיש מאד נעים על השפתיים, אין לו טעם מיוחד אבל יש לו ניחוח לימוני משהו, שדיי משתלט בדקות הראשונות.



הגוון שקיבלתי בקופסא הינו Citrine Gold – גוון ניוד מוזהב מקסים, שיראה נפלא בקיץ על רקע עור שזוף.
מחיר מומלץ לצרכן: 72 ₪.

לק של Color Club (גודל מלא- 15 מ"ל)
את מותג הלקים האמריקאי "קולור קלאב" אני מאמינה שאין צורך להציג, רק אזכיר שמדובר במותג עם מבחר עשיר מאד של גוונים תוססים, איכות מדהימה ועמידות לאורך זמן דיי ארוך. תוסיפו לכך את המחיר הלא יקר יחסית, והרי לכם מוצר מושלם.



הלק שצורף לקופסא הינו בגוון Peppermint Twist (מקולקציית Poptastic שהושקה ב-2010) – גוון ורוד מסטיק קרמי, הכי אביבי שיש! הלק מספק כיסוי דיי אטום, שאפילו הייתי אומרת שמספיקה שכבה אחת ממנו. גם המריחה שלו מאד קלה ונוחה בזכות המברשת המצויינת שלו. נראה לי שהלק הזה הולך לככב על ציפורניי בימים החמים יותר של השנה.
מחיר מומלץ לצרכן: 29 ₪.

מסכה לשיער של Aussie (גודל מיוחד- 75 מ"ל)
אני מודה שאין לי היכרות מוקדמת כלשהי עם המותג
Aussie וזוהי הפעם הראשונה שאני נתקלת בו. מחקר קטן ברשת ועיון בחוברת שצורפה לקופסא העלה שמדובר במותג אמריקאי שנוסד לפני כ-13 שנה על-ידי טום רדמונד, אחרי שביקר באוסטרליה וגילה את היתרונות הטמונים בפירות ובצמחים המקומיים. המסכה השיקומית שצורפה לקופסא היא, למעשה, המוצר הראשון של המותג, שהפך להיות מאד פופולרי תוך זמן קצר בזכות המוצרים הטובים שלו.



מדובר במסיכה לשיקום השיער, במיוחד כזה בעל קצוות מפוצלים. הדבר הראשון שמשך את תשומת ליבי הינו הניחוח המתוק שלו, שהזכיר לי מאד... מסטיק. בנוסף, הוא מגיע באריזה נוחה מאד לשימוש. המכסה שלו נמצא בתחתית, כך שהוא בעצם מאוחסן "הפוך" ומבטיח שימוש מירבי בתכולה שלו.


המרקם של המסיכה נוזלי יחסית למה שהייתי מצפה ממוצר שמתואר כ"Deep conditioner", אבל יחד עם זאת הספיקה לי כמות קטנה ממנו לשימוש (השיער שלי מגיע קצת מעבר לכתפיים והוא יחסית דק ולא מלא). אמנם לא יכולה להעיד עליו כמשקם קצוות מפוצלים (בעיקר כי אין לי כאלו), אבל אחרי השימוש השיער בהחלט הרגיש רך והדיף ניחוח נעים לאורך זמן ארוך.
מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪ (תכולה: 250 מ"ל).

סרום לילה אנטי-אייג'ינג של Levender (דוגמית)
סרום המבוסס על אצה אדומה, שלדברי החברה מדובר ברכיב מוכח כמעכב הזדקנות, מבהיר כתמים ומעניק מראה זוהר לעור. מלבד האצה האדומה, ניתן למצוא בפורמולה רכיבים טבעיים נוספים – בעיקר תמציות שמנים. השילוב של האצה האדומה והשמנים כנראה מעניק לסרום את הגוון האדום-כתמתם שלו והמרקם השומני משהו. יחד עם זאת, הוא נספג מהר מאד בעור מבלי להותיר אחריו שמנוניות או סימן אחר כלשהו.
קצת פחות התחברתי לניחוח שלו, אבל סה"כ אחרי השימוש העור הרגיש לי נעים וחלק.
מחיר מומלץ לצרכן: 275 ₪ (תכולה: 30 מ"ל).


בושם Alien Eau Extraordinaire של טיירי מוגלר (דוגמית- 1.2 מ"ל)
מי שמכיר אותי יודע שהבושם Alien המקורי (בגוון הסגול) היה במשך זמן רב חלק מה-DNA שלי. בכל מקום שהייתי הולכת אליו, אנשים היו עוצרים אותי ומתעניינים באיזה בושם השתמשתי. מה שאהבתי בו גם שהוא היה מחזיק עליו מהבוקר עד הערב. לכן שמחתי מאד לנסות את הבושם שצורף לקופסא.



ה"אקסטרה אורדינר" מהווה פרק חדש (רביעי במספר) בסדרת "אליין" שמביא עימו מסר של התרוממות רוח, שמחה ואושר עם הרבה-הרבה אנרגיה חיובית. התרכובת המרעננת שלו מכילה, בין השאר, תווים של ניירולי (תפרחת התפוז) וברגמונט מועשרים בפרח הטיארה וענבר לבן. הוא מרגיש כניחוח אלגנטי ואקזוטי כאחד ויש בו גם פן חם וחושני. לדעתי, מדובר בניחוח מושלם ללילות חמים.
מחיר מומלץ לצרכן: 354 ₪ (תכולה: 60 מ"ל) / 477 ₪ (תכולה: 90 מ"ל).

כמו תמיד, צורף לקופסא הגיליון החודשי של החברה וכן 3 גלויות הטבה:


כמו בחודש שעבר, גם הפעם צורפה לקופסא גלויה המקנה גיליון של המגזין "גו סטייל" במתנה והטבה נוספת: ברכישת מנוי לחודשיים מקבלים חודשיים נוספים במתנה.


מהמותג Levender צורף קופון המעניק הנחה ברכישת סט של קרם וסרום לילה במחיר מיוחד של 450 ₪ (במקום 550 ₪), כולל משלוח עד הבית.


הקופון השלישי מעניק מוצר גוף במתנה (בגודל מלא) בקניית אחד מהבשמים לבית טיירי מוגלר.


זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או     אתר גלוסיבוקס.


*הקופסא התקבלה לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails