יום שני, 24 במרץ 2014

היום יום הולדת 5 לבלוג! (GIVEAWAY)

אז כן, עוד שנה עברה לה והיום הבלוג חוגג 5 שנים תמימות להיווסדו. שנה נוספת שבה חלקתי עמכם חדשות וחוויות מתחום היופי הקרוב לליבי ומן הסתם, גם ללבכם – אחרת לא הייתם מלווים אותי זמן כה רב.


אני בדרך כלל לא אוהבת להשתמש בקלישאות, אבל באמת שהזמן טס לו כשנהנים. אמנם הבלוג גוזל ממני לילות ארוכים רבים ליד המחשב (והמון כוסות קפה), כדי להספיק להביא אליכם ראשונים את כל החדשות בתחום. אבל שלא תחשבו חלילה שאני סובלת... להיפך! כמאפרת במקצועי, אני רואה בכך זכות גדולה לעסוק בתחום שאני כה אוהבת, לחקור וללמוד אודות החידושים בו ובעיקר לשתף אתכם בהכל.

מסתבר שבסופו של דבר ההשקעה משתלמת. אמנם זו לא השקעה שניתן לראות רווח כספי בצידה, אבל אני בהחלט יכולה לומר שבזכות הבלוג "התעשרתי" בחברים חדשים, פגשתי אנשים מעניינים וחוויתי כמה חוויות מעצימות.

אבל כמו תמיד, הראשונים להם אני חבה הכל, אלו אתם – הקוראים הנאמנים של הבלוג. מה שהתחיל, למעשה, כתחביב עם מספר מצומצם של קוראים, הפך בימים אלו לסוג של "קהילה" המונה (נכון לכתיבת שורות אלה) מעל ל-1,500 מנויים/עוקבים וכ- 1,280,000 כניסות (!!!) – רובם, כמובן, מהארץ אבל גם הרבה מהם מחו"ל.

כדי להודות לכם על כך שאתם ממשיכים ללוות אותי בנאמנות, אני רוצה להעניק לכם חזרה באמצעות GIVEAWAY קטן, אבל שווה ביותר. בהזדמנות זו, אני מבקשת להודות למותג היופי היוקרתי "CLARINS", ששמח לשתף עימי פעולה ולהעניק בנדיבותו חסות לשי הנאה מאד, שכולל את הפריטים הבאים:


·         Instant Smooth Perfecting Touch – הפריימר המהולל לפנים
·         Instant Smooth Line Correcting Concentrate – סרום לתיקון נקודתי מדוייק של קווים וקמטוטים
·         Colour Breeze Face And Blush Palette – פודרה/סומק (מהדורה מוגבלת) להארה ועיצוב.
·         Rouge Eclat – שפתון בגימור סאטן בעל מרקם קרמי, בגוון Passion Red #11.
·         Gloss Prodige – ליפגלוס עשיר בצבע ובברק, בגוון Blackberry #07.
·         Instant Gloss – גלוס שקוף המעצים את גוון השפתיים הטבעי.
·         תיק איפור אלגנטי ויוקרתי.

הלוואי ויכולתי להעניק לכל אחד ואחת מכם את השי הזה, אבל לצערי זה בלתי אפשרי ורק אחד מכם יוכל לקבלו. כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל את השי, הרכבתי כמה משימות פשוטות ביותר לביצוע – כל אחת מהן מקנה לכם נקודת זכות נוספת ומגדילה את האפשרות שלכם לזכות בפעילות. אנא השתמשו באפליקציית Rafflecopter שלהלן למילוי משימות הפעילות.

לפני ההשתתפות בפעילות, אנא קיראו את כל ההוראות בקפידה:

-          המשתתפים בפעילות חייבים להיות מנויים של הבלוג באמצעות הדוא"ל. תוכלו לעשות זאת בקלות דרך האופציה המצויה בפינה העליונה הבר הימני של הבלוג. שימו לב, לאחר הזנת כתובת המייל שלכם, ישלח אליכם בדואר חוזר קישור, עליו תצטרכו להקליק כדי להפעיל את ההרשמה.

-          ההרשמה לפעילות תסתיים ב-31/03/14, בחצות.

-          הזוכה ייבחר רנדומלית באמצעות אפליקציית Rafflecopter.

-          הודעה על הזכייה תשלח לזוכה באמצעות הדוא"ל, בתוך 48 שעות (יומיים) מסיום הפעילות. במידה ולא אקבל תגובה חוזרת מהזוכה בתוך 72 שעות (שלושה ימים), המתנה תוגרל בשנית בין שאר המשתתפים בפעילות.

-          משתתפים מתחת לגיל 18, אנא קבלו אישור מההורים להשתתפות בפעילות – אם תזכו, אני אצטרך את הכתובת שלכם למשלוח המתנה.

-          ההשתתפות בפעילות פתוחה לקוראים מכל העולם.

בהצלחה לכולם!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails