יום שבת, 29 במרץ 2014

Estee Lauder Re-Nutriv Ultimate Contouring Eye Lift

אסתי לאודר מרחיבים בימים אלו את ליין ה- Re-Nutriv שלהם עם מוצר חדש לעיניים בשם Re-Nutriv Ultimate Contouring Eye Lift – מוצר יוקרתי המיועד לאיזור העדין של העיניים.



פורמולת ה- Re-Nutriv Ultimate Contouring Eye Lift מיועדת להרים, למצק ולהדק את האיזור שסביב העיניים. המוצר מגיע באריזת שפופרת בעלת פיה קרמית מרעננת, המספקת בדיוק את הכמות הנכונה לשימוש ודואגת לרענון מיידי של האיזור. הפורמולה משלבת בתוכה את המולקולה החדשה והבלעדית למותג Life Re-Newing, אשר אמורה לסייע לתיקון, מילוי ושיחזור מבנה התאים בעור וכן למלא אותם באנרגיה וזוהר. המולקולות עשויות ממגוון צמחי ים שונים ורכיבים יקרים אחרים, כמו טורמלין שחורה (אבן חן). בין המרכיבים הנוספים אחרים ניתן למצוא מיגוון רחב של פולימרים כגון תמציות עץ אקציה סנגלי, שקדים וגרגירי גוג'י, זהב מזוקק נגד גירויים, אצות, תמציות קמומיל מוזהבות ומבחר של מבהירים אופטיים.

על-פי המחקרים הקליניים שבוצעו, 92% מהנשים שהשתמשו במוצר הרגישו תחושת הידוק מיידי. כמו כן, בחברה מבטיחים כי שימוש קבוע במוצר יגרום לכך שקווי המתאר של העיניים יראו יותר ויותר מורמים, מוצקים וחלקים. מומלץ להשתמש במוצר בוקר וערב, אבל אפשר גם במהלך היום אם רוצים לרענן את האיזור.

Re-Nutriv Ultimate Contouring Eye Lift של אסתי לאודר יוצע בשני גדלים שונים: 15 ו- 10 מ"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails