זה לא סוד שהאינסטגרם משמש לעיתים קרובות ככלי למותגים שונים עבור
פרסום של השקות מוצרים חדשים, הצצות אל מאחורי הקלעים של מסעות פרסום ועוד. גם L'Oreal Paris השתמשו לפני
מספר ימים בחשבון האינסטגרם של החברה כדי לשתף את העוקבים שלהם בתמונה מתוך צילומים לקמפיין חדש של Prodigy
("פרודיג'י") - סדרת צבעי השיער של המותג ללא אמוניה.
לצד התמונה נכתב: "Premières
images de la nouvelle publicité #Prodigy à découvrir dans quelques jours! Avec @liyakebede @lara_stone @karliekloss", או בתרגום חופשי:
"תמונה ראשונה מקמפיין הפרסום החדש של Prodigy שיעלה
בעוד כמה ימים! עם ליה קבדה, לארה סטון וקרלי קלוס."
זה לא סוד, שלוריאל פריז נוהגים להשתמש בקמפיינים שלהם רק בשגרירות
היופי של המותג וכידוע, סטון וקבדה
נושאות בתואר זה באופן רשמי. אבל מה לגבי קלוס? למרות שטרם יצאה הודעה רשמית מטעם
המותג לגביה, נראה שהעניין כבר חתום וסגור. בכל אופן, לדעתי, היא בהחלט "שווה
את זה"! מה דעתכם?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה