יום שישי, 28 במרץ 2014

Kiehl's משיק את הלק הראשון שלו

מותג הקוסמטיקה האמריקאי המפורסם Kiehl's, שהתמחה עד כה במוצרי פרימיום לטיפוח העור, השיער והגוף, החליט לבחון אופקים חדשים בקיץ הקרוב והכריז על השקת הלק הראשון שלו.



הלק הראשון של קייל'ס מתואר כלק שחור מבריק, בהשראת האופנועים, שכל-כך אהודים על המותג. למי שטרם יצא להכיר, קייל'ס נוסד ב-1851 כבית מרקחת בשכונת הלואר איס סייד בניו-יורק – המקום בו ממוקמת חנות הדגל של המותג עד היום. המייסדים, ג'ון קייל ובנו אהרון מורס, היו אספנים נלהבים של אופנועים אמריקאיים קלאסיים, ומי שביקר אי-פעם באחת מהחנויות של המותג בוודאי יודע זאת כבר, בגלל האופנועים שנמצאים כחלק מהתצוגה הקבועה במקום. את המנהג הזה יזם אהרון מורס, שהבחין כי הגברים המלווים את נשותיהן בקניות, לא ממש מתלהבים ממוצרי קוסמטיקה. כדי להעסיק אותם, הוא החליט "להחיות" את החנויות עם פריטים מאוספו הפרטי שכוללים אופנועים, מכוניות ואפילו מטוסים. אגב, אחרי מותו בשנת 1995, הוצבו לראווה שולחן הכתיבה שלו וכן חלק גדול מאד מאוסף האופנועים העתיק שלו בחנות הממוקמת בפינת השדרה השלישית ורחוב 13 באיסט וילג' (מנהטן) בעיר ניו-יורק.

אבל הזמנים משתנים ובהתאם לכך גם מנהגי השוק... קייל'ס השיקה השבוע באופן רשמי את The Men's Wing באתר החברה. מדובר במגזין דיגיטלי חדש המיועד לגבר המודרני האולטימטיבי של המותג.


כאמור, מאוחר יותר השנה – בסוף יולי, ישיק המותג את הלק הראשון שלו, שיגיע בגוון שחור. אולי זהו לא הגוון הכי אופנתי כרגע, אבל חשוב לציין שהוא יושק לכבוד ה- LifeRide - מסע האופנועים השנתי שמקיים המותג, כחלק מתרומתו למודעות למלחמה באיידס וגיוס כספים. המסע מתקיים בארה"ב זו השנה החמישית ברציפות והוא נמשך 10 ימים. השנה, המסע יכלול 20 אופנוענים והוא יהיה הארוך ביותר מאז שהחל המייזם - הוא יחל במילווקי ויסתיים בחנות הדגל שבמנהטן. אגב, נכון לעכשיו טרם ידוע כיצד יכונה הגוון של הלק, אבל מחירו ינוע בין 15$ ל- 18$ וניתן יהיה להשיגו בכל נקודות המכירה של המותג בעולם.


כזכור, המותג נרכש על-ידי קונצרן לוריאל בשנת 2000 ונמכר בכ-43 ארצות בעולם. אצלינו נפתחה חנות אחת והיא ממוקמת בקניון רמת-אביב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails