יום חמישי, 6 במרץ 2014

CLARINS מרחיבה את ליין מוצרי השמש שלה


שני מוצרים חדשים מצטרפים בימים אלו לליין מוצרי השמש של מותג היופי "קלרינס": Radiance-Plus Golden Glow Booster ו- Sun Care Oil Spray SPF30.



Clarins Radiance-Plus Golden Glow Booster מהווה דור חדש של משזפים עצמיים הניתן לשילוב עם כל מוצר טיפוח אחר לפנים.



בחברה מסבירים, שהיעוד של המוצר הינו למעשה לשפר את שגרת הטיפוח היומיומית שלנו באמצעות הפיכת מוצרי הטיפוח הרגילים בהם אנו משתמשים למוצרים משזפים. התוצאה המתקבלת הינה מראה שזוף טבעי, זוהר וקורן במשך כל ימות השנה. אגב, ניתן גם לשלוט ברמת השיזוף המתקבלת על-ידי הוספת טיפה, שתיים או שלוש לקרם היום או הלילה המועדפים. הפורמולה 99.8% טבעית ו- 100% בטוחה. יש לציין, שהשיזוף עצמו מתפתח בהדרגה. אם רוצים להעמיק אותו רצוי להשתמש במוצר אפילו פעמיים ביום, או כל כמה ימים כדי לשמור על המראה השזוף. מגיע בבקבוקון בגודל 15 מ"ל.

Clarins Sun Care Oil Spray SPF30 הינו תחליב ספריי קליל המעניק הגנה גבוהה מהשמש ומאפשר שיזוף בקלות. הפורמולה שלו נטולת השומן נמרחת בקלות ומעניקה הגנה על תאי העור השבריריים מפני קרני השמש המזיקות. בנוסף, היא נועלת את הלחות בעור ומונעת את התייבשותו. בין רכיבי המוצר ניתן למצוא תמציות צמחים כמו סנה ואלוורה ויש לו ניחוח נעים המורכב מתווים של פירות הדר, דומדמניות שחורות, קיווי, אלגום וענבר. אגב, ניתן להשתמש בו גם על השיער. בעקרון, המוצר מתאים לכל סוגי העור, גם לכאלו שרגישים בדרך כלל למוצרי הגנה רגילים, אבל אינו מומלץ לשימוש על ילדים. מגיע בבקבוק ספריי בגודל 150 מ"ל.

2 תגובות:

  1. הספריי קנה אותי מתה יל קיצורי דרך

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא סקרנית לגבי טיפות המשזף...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails