יום שני, 2 ביוני 2014

סקירה: סט מברשות האיפור של שלי אגמי

כמאפרת וכמשתמשת אדוקה בעצמי, מברשות איפור הן כלי הכרחי עבורי לשימוש כשאני רוצה להניח איפור בצורה מושלמת. המברשת ה"נכונה" לא רק מסוגלת לאסוף חומר ממוצר האיפור, אלא גם מאפשרת הנחה שלו בצורה מדוייקת כמו גם מסייעת לטשטש, לשרטט, לתחום וכיוצ"ב בצורה קלה ונוחה.



לאחרונה הצטרף לאוסף המברשות הגדול שלי סט חדש של מברשות, אותו העניקה לי קולגה שלי – המאפרת שלי אגמי. כל אחת ואחת מהמברשות בליין הנושא את שמה, יוצרה ונבחרה בקפידה על-ידי אגמי בעצמה, על-סמך הניסיון האישי שלה בתחום כמאפרת. חשוב לציין, כי כולן עשויות משיער סינתטי בלבד על-מנת למנוע פגיעה מיותרת בבעלי חיים והן יוצרו בעבודת יד מוקפדת. למרות היותן סינתטיות, הן כולן נעימות מאד למגע על עור הפנים ובאיזור העדין של העיניים.

הליין כולל 9 מברשות בסה"כ - כולן מסומנות על-פי מספרים, המופיעים על הידית שלהן. אגב, זה המקום לציין, כי אני אוהבת מאד את הגוון של הידיות ואת המרקם החלק והמבריק שלהן, שלעניות דעתי מעניק להן מראה אלגנטי ויוקרתי מאד.

ארבע מברשות מתוך הליין מיועדות, למעשה, לאיפור העיניים והחמש האחרות מיועדות לשימוש באיזור הפנים.


מברשות עיניים

מברשות פנים

מברשת #101 - מברשת לתיחומי עיניים וגבות




המברשת גזורה בצורה אלכסונית כך שהיא נוחה מאד לתיחום העין ושרטוט אייליינר באמצעות צללית ו/או אייליינר ג'ל. אגב, הצורה האלכסונית שלה יכולה לסייע מאד גם למי שאינה מומחית גדולה בשרטוט קו תיחום מדוייק. כמו כן, ניתן לשרטט ולמלא באמצעותה את הגבות באופן שיראו רכות וטבעיות.

מברשת #102 - מברשת להנחת צלליות בזווית העין




מברשת קטנה וצפופה מאד, המיועדת להנחת צלליות בזווית העין החיצונית (ליצירת עומק) ו/או הפנימית (לנקודות הארה). כמו כן, ניתן להניח איתה קונסילר בצורה נקודתית ולטשטש אותו באופן שיתמזג היטב עם עור הפנים או עם המייקאפ שמונח מתחתיו. בקומוניקט שצורף למברשות, מציינת אגמי שניתן להשתמש במברשת זו גם להנחה מדוייקת של שפתונים. לצערי, בגלל עוביה של המברשת, לא באמת ניתן לדייק עמה כשמניחים את השפתון ליד קו השפתיים, מבלי לחרוג ממנו. במיוחד אם מדובר בשפתיים דקות.

מברשת #103 - מברשת להנחת צלליות וטשטושים




מברשת רכה, בעלת שערות ארוכות יחסית, המעוצבת בצורה מעוגלת. כאמור, המברשת מיועדת להנחת צלליות על כל שטח העפעף, אבל יש להקפיד לעשות זאת בטכניקת הטפיחות בלבד מאחר ובצורה אחרת היא עלולה לגרום ל"נשירת" אבקת הצלליות מסביב לעיניים. עם זאת, המברשת מעולה לטשטוש צלליות בשקע העין וכן לפידור עדין מתחת לעיניים.

מברשת #104 - מברשת לטשטוש צלליות




המברשת הזו מאד דומה בצורתה למברשת #103, אם כי היא מעט יותר צרה ומחודדת בקצה. כך או כך, ניתן לעשות בהן את אותו השימוש ואני לא רואה הבדל משמעותי ביניהן. עם זאת, אני אוהבת להשתמש במברשת זו להנחה וטשטוש של קונסילר מתחת לעיניים.

מברשת #105 - מברשת להארות והצללות




זו אחת מהמברשות שאני יותר אוהבת בסט. מדובר במברשת המעוצבת בצורת מברשת קבוקי קטנה והיא מיועדת ליצירת הארות ו/או הצללות באמצעות מוצרי איפור נוזליים או קרמיים. הגודל והמבנה שלה מאפשרים שימוש מדוייק באיזורים צרים ורחבים כאחד והיא עושה זאת בצורה מושלמת ביותר.

מברשת #106 - מברשת להנחת סומק קרמי




מברשת רכה מאד המיועדת, כאמור, להנחת סומק קרמי, אבל יחד עם זאת אני מוצאת אותה נוחה גם להנחת הצללות ו/או הארות והברקות עדינות. הרכות של המברשת וצורתה מאפשרת פיזור מושלם של החומר.

מברשת #107 - מברשת ברונזר




מברשת זו דומה מאד בצורתה למברשת #106, רק שהיא גדולה ורחבה יותר. בגלל גודלה, היא מיועדת מן הסתם לאיזורים גדולים יותר בפנים ולפיכך היא מושלמת להנחת ברונזר או סומק וליצירת קונטור בצורה קלה ומדוייקת.

מברשת #108 - מברשת להנחת מייקאפ




מברשת מעוגלת וצפופה מאד, המעוצבת כמברשת קבוקי ומיועדת למריחת מייקאפ נוזלי או קרמי. המברשת מפזרת את המייקאפ בצורה אחידה על הפנים ובאופן שנראה טבעי ביותר. הצורה המומלצת ביותר לעשות זאת הינה בתנועות סיבוביות. יחד עם זאת, חשוב לשים לב שהמברשת לא משאירה סימני מריחה על עור הפנים. לאחר השימוש בה, אני מאד אוהבת לעבור על הפנים עם מברשת #105 כדי לוודא שהגימור של מריחת המייקאפ יראה מושלם ואחיד.

מברשת #109 - מברשת סומק




מברשת רכה וגדולה מאד. לטעמי, היא מעט גדולה מידי עבור המטרה שהיא מיועדת אליה (הנחת סומק), אבל יחד עם זאת הרכות שלה מאפשרת הנחת סומק בצורה עדינה מאד מבלי להשאיר "כתמים" על הלחיים. בעקרון, אני משתמשת במברשת זו להנחת פודרה, בדיוק מאותה הסיבה שהיא מאפשרת לעשות זאת בצורה עדינה מאד, מבלי לגרום למראה כבד של המייקאפ. חוץ מזה, מאד כייף גם סתם "להתלטף" עמה, כי היא מאד-מאד נעימה ורכה.

את סט המברשות של שלי אגמי ניתן לרכוש דרך האתר שלה והוא מוצע כעת במחיר השקה מיוחד של 690 ₪ בלבד (במקום 827 ₪). כמובן, ניתן גם לרכוש כל מברשת בנפרד, אבל אז זה יוצא פחות משתלם.

תגובה 1:

  1. הן ממש מזכירות את המברשות של ריל טכניקס, למרות שהעיצוב בהחלט מרשים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails