יום שני, 23 ביוני 2014

מייבלין ניו-יורק מתחדש

מותג האיפור האמריקאי Maybelline NY הרחיב בימים האחרונים את ליין המוצרים שלו עם כמה השקות חדשות.



בין המוצרים החדשים:

Eye Shadow Palette Nude/Brights/Smokes – פלטה הכוללת 12 צלליות עמידות ל-12 שעות. הפלטה מוצעת בשלושה שילובי גוונים: ניוד, צבעוני ומעושן. הצלליות בכל פלטה מגיעות בגימור מאט או שימרי וניתן ליצור באמצעותן מראות ליום, ללילה או בין לבין.


Dream Wonder Fluid Touch Foundation – מייקאפ בעל מרקם נוזלי משיי קליל, הנמס אל תוך העור ומעניק לו כיסוי טבעי הניתן לבנייה. על-פי התיאור, נראה שמדובר בגרסת "חיקוי" למייקאפ "מאסטרו" האגדי של ארמני, או אם תרצו לגרסה הדומה שהוציאו בלנקום. מה שבטוח, הגרסה של מייבלין תעלה הרבה-הרבה יותר זול. בארה"ב הוא מתומחר ב- 11 דולר בלבד!


Eye Studio Color Tattoo 24HR Leathers Cream-Gel Shadow – הצלליות הקרמיות המעולות של המותג מגיעות בגימור חדש Leathers – גימור מאט עם פיגמנט כפול, מה שהופך את הגוון לאינטנסיבי יותר. כמו שאר הצלליות בסדרה, גם הצלליות הללו עמידות ל-24 שעות, מבלי לדהות או להכנס בין קפלי העפעף. הצלליות החדשות מוצעות ב-5 גוונים שונים: Chocolate Suede, Creamy Beige, Deep Forest, Dramatic Black ו- Vintage Plum.


Master Kajal Eyeliner – אייליינר בעל קצה בצורת חרוט, המאפשר שרטוט מדוייק וקל. המוצר בעל פורמולה קרמית, המחליקה על העפעף בצורה אחידה ועם פיגמנט עשיר. מוצע בארבעה גוונים שונים: Charcoal Skies, Midnight Brown, Navy Night ו- Onyx Rush. יש לציין, שלמרות שהמותג אמריקאי, המוצר הושק כבר לפני כחצי שנה באנגליה ורק לאחרונה בארץ המוצא שלו.


Baby Lips Crystals – באלמים חדשים ומתוקים המספקים לחות והזנה לשפתיים לא רק בזמן השימוש אלא גם לאורך זמן ואף תורמים לחידושם. לדברי החברה, התוצאות נראות לעיניים כבר לאחר שבוע ימים. בשונה מהבאלמים האחרים של המותג, הבאלמים הללו מועשרים במיקרו-חלקיקים שימריים, שמוסיפים לשפתיים גימור חלק ונוצץ. החמודים הללו מוצעים ב-6 גוונים: Twinkling Taupe, Mirrored Mauve, Pink Quartz, Gleaming Coral, Crystal Kiss ו- Beam of Blush.


Color Show Nail Lacquer Jewels and Veils – קולקציית לקים בעלת פורמולה המכילה חלקיקים גדולים במיוחד, שמצפים את הציפורניים בשכבה מנצנצת. הלקים יוצרים באופן מיידי מראה ייחודי ומהודר לציפורניים, ומספקים להם מרקם בעל מימד שונה, שבו נצנצים עדינים שולטים ויוצרים אפקט זוהר. בקולקציה חמישה גוונים: Gilded In Gold, Mosaic Prism, Precious Pearl, Platinum Adorn ו- Blue Glaze.

אגב, מלבד המוצרים החדשים, התחדש המותג בימים אלו גם בשגרירת יופי חדשה/ישנה – דוגמנית העל הברזילאית אדריאנה לימה, שהחזיקה כבר בתואר הזה בין השנים 2003-2009.

לימה במודעת פרסום מהקדנציה הקודמת

4 תגובות:

  1. וכעת לשאלת השאלות - מה מהגודיז הללו יגיע לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת שאלה טובה, אבל לפי דעתי כל המוצרים יגיעו אלינו במועד זה או אחר, מלבד אולי הפלטות.
      אנסה לברר ולעדכן בהקדם. בכל אופן, גם אם מוצר כלשהו לא מגיע אלינו, אין היום כל בעיה להזמין אותו מחו"ל. לפעמים זה אפילו יותר משתלם...

      מחק
  2. רק חבל שלארץ מביאים מבחר דל של המוצרים שלהם.

    השבמחק
  3. הפלטה העליונה משגעת, בול עבורי. המ.אפ ממש מסקרן

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails