יום שלישי, 3 ביוני 2014

Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush

קליניק חשפה בימים אלה את Sonic System Purifying Cleansing Brush ("סוניק סיסטם פיוריפיין קלינסינג בראש") - הפיתוח החדשני האחרון שלה לטיפוח העור, המיועד לעבוד בשילוב עם סדרת "3 השלבים" המפורסמת של המותג.


במותג מתארים את ה- Sonic System Purifying Cleansing Brush כמוצר ה"משנה את העור". זוהי מברשת ניקוי עדינה שמקלפת את העור ומכינה אותו לשימוש בסדרת הטיפוח "3 השלבים", הכוללת סבון נוזלי לפנים, תחליב הבהרה ואת קרם הלחות המפורסם DDML. המברשת בעצם מכינה את העור לפני השימוש בסבון, שאמור להסיר את השומנים והפרשות החלב ממנו. תחליב ההבהרה מסיר חומרים אנאורגניים כמו מלחים וחלבונים, בעוד שקרם הלחות מזין ומלחח את העור.


ה- Sonic System Purifying Cleansing Brush של קליניק נוצרה בשיתוף פעולה עם רופאי עור מקבוצת "אורנטרייך מדיקל" ויצרנית מברשת השיניים השוויצרית החשובה ביותר. פעולת הטיהור והקילוף שעושה המברשת בעצם "פותחת" אותו לקבל את מה שיונח מעליו. בנוסף, ניקוי וקילוף העור יכולים לזרז את התהליך הטבעי של מחזור האפידרמיס, שבדרך כלל לוקח בערך 28 יום. ככל שמתבגרים, תהליך זה עלול להיות איטי יותר וכתוצאה מכך נותרת הצטברות של תאים מתים ואפרוריות על העור. המכשיר החדש לא רק שמסיר את אותם תאי עור מתים, אלא גם מנקה את העור משאריות איפור ומזהמים שונים שנמצאים באוויר. לפיכך, המכשיר מומלץ מאד למשתמשים המתגוררים באזורים עירוניים ותעשייתיים, שעורם חשוף יותר לאותם מזהמים.

המברשת החדשה מצויידת בזיפים מעוגלים ירוקים ולבנים וראש זוויתי מעוגל. הזיפים הירוקים הם חזקים יותר, קצרים יותר וצפופים יותר והם תוכננו במיוחד לניקוי איזור ה-T. הזיפים הלבנים רכים יותר ופחות צפופים, מה שהופך אותם מתאימים לאיזור הלחיים הרגיש יותר. כל מברשת מורכבת מכ- 35,000 סיבים בעלי ראש כיפה העובדים בקצב של כ- 10,000 תנועות בדקה. המברשת מצויידת בטיימר פנימי שמכבה אותה באופן אוטומטי אחרי 30 שניות. אגב, סיבי המברשת הינם אנטי-מיקרוביאליים הודות לכסף שהוסף אליהם, מה שאומר שהם תמיד יישארו נקיים ובטוחים לשימוש. יחד עם זאת, את ראש המברשת צריכים להחליף כל 3 חודשים. המברשת מצויידת בסוללה נטענת, המספיקה לשימוש רציף של 3 שעות. כאשר נורת הלד שבמכשיר הופכת להיות כתומה, זה סימן שהסוללה נחלשה ויש להטעינה מחדש.


Sonic System Purifying Cleansing Brush של קליניק יעלה על המדפים במהלך ספטמבר 2014. אצלינו הוא יושק כבר בחודש הקרוב, במהלך אירועי הביוטי סיטי של רשת ה"סופר פארם", שתהיה המשווקת הבלעדית שלו. מחירו יעמוד על כ- 650 ש"ח.


2 תגובות:

  1. האם תחליב הבהרה בעצם זה שלב 2 מי הסרה?
    נראה נחמד ,אבל צריך להזהר לא לנקות יותר מדי.....לחלק מבעלות עור שהיה שמן/נקבוביות סתומות וקצת שומנים יש תכונה לנקות יותר מהרגיל...
    שווה בדיקה!

    השבמחק
  2. המברשת באמת שווה בדיקה! ולגבי הclarifying lotion גם אני חושבת שזה לא תחליב הבהרה, אלא מי הסרה , מי פנים שמחטאים את העור ומסירים תאים מתים.אני משתמשת בהם באופן קבוע.לבנת, את מקבלת את התיקון? :-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails