יום שבת, 7 ביוני 2014

Inglot HD Illluminizing & Sculpting pressed powders

אינגלוט, מותג האיפור הפולני, משיק בימים אלו פודרות דחוסות חדשות, המיועדות לסייע להאיר את העור ולפסל את הפנים בצורה מושלמת.



Inglot HD Illuminizing Pressed Powder – פודרה מאירה המוצעת בחמישה גוונים שונים ומגיעה באריזה דקה שחורה ונוחה. לדברי המותג, הפודרה המאירה היא פריט חובה לטאצ'-אפים מהירים. העיצוב הדק של האריזה שלה מאפשר להכניס אותה בקלות לכל תיק, אפילו הקטן ביותר, מה שהופך אותו למוצר הסודי האידיאלי למראה רענן ויפה בכל זמן.

הפורמולה הפודרתית שלו מבוססת על מרכיבי פרימיום, כגון אבקת סיליקון ואבקת יהלומים. החלקיקים מחזירי האור שבתוכה מבטיחים להסתיר ולטשטש את כל הליקויים והפגמים הקיימים על עור הפנים ולהשאיר אותו רענן, צעיר, חלק וללא רבב, אפילו על המסך הגדול. בנוסף, המוצר ניתן לשימוש על עור חשוף או מעל מייקאפ. ניתן להשתמש בו גם באיזור העיניים כדי להאריך את עמידות הצלליות, למנוע מהצבע לדהות לתוך העור ולסייע לטשטש ולמזג את הצלליות ביניהן באופן מושלם.

Inglot Freedom System HD Sculpting Powder – פודרה מפסלת, המעניקה לתווי הפנים מראה מוגדר ומודגש בצורה מושלמת. הפודרה מגיעה באריזה מרובעת, המכילה את כל מה שצריך כדי לעצב את הפנים מחדש באופן חזותי, על-ידי שיפור התכונות הטובות והסטת תשומת הלב מהפגמים.
פורמולת הפודרה מועשרת בפיגמנטים צבעוניים, אבל היא יוצרת כיסוי שקוף לחלוטין, מה שמבטיח גימור טבעי למראה.


הפודרות המאירות והמפסלות של אינגלוט הושקו בימים אלו בארה"ב. זה המקום להזכיר, שאחרי תקופת הדממה של כמה חודשים ארוכים, המותג מחדש את פעילותו פה בישראל. בשלב ראשון הוא פותח דוכנים בשלושה מסניפי "המשביר החדש לצרכן" (ראשל"צ, ירושלים וקרית ביאליק) ובקרוב גם תיפתח שוב חנות עצמאית של המותג ב"דיזינגוף סנטר" בתל-אביב.


תגובה 1:

  1. אז דף חדש במחברת נפתח ובראש הרשימה הפודרה המאירה
    התמונה מחייבת!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails