יום שלישי, 17 ביוני 2014

בקרוב: מופע הדראג של MAC

בסתיו הקרוב, או ליתר דיוק – באוקטובר הקרוב, ישיק MAC שתי קולקציות איפור מסקרנות במיוחד, האחת מוקדשת לאמן הדראג הידוע Joey Arias (ג'ואי אריאס) והשניה למחזמר שהפך לסרט הקאלט הגדול ביותר בכל הזמנים (לפחות מבחינתי) - "מופע הקולנוע של רוקי".


לעת עתה, אין כמעט מידע אודות שתי הקולקציות הנ"ל, אבל הרשת כבר גועשת ורועשת לקראתן.

MAC X Joey Arias A-Z Collection
ג'ואי אריאס הוא אמן במה, דראג קווין, איש תרבות אוונגרד, חביב מוסיקת הפופ וזמר בעל קול אלוהי המזכיר את בילי הולידיי. הוא היה המוזה של אנדי וורהול, חבר קרוב של קלאוס נומי והופיע לצידם של דיוויד בואי ואיגי פופ. הוא כבש את לאס וגאס כשהצטרף אל הקרקס הידוע Cirque du Soleil (סירקס דה סוליי) במופע Zumanity וזכה להצלחה מסחררת באוף ברודווי במופעArias with a Twist, שנוצר על ידי אמן הבובות המבריק באזיל טוויסט.


כפי שניתן לראות בתמונות שלהלן*, המוצרים בקולקציה יגיעו באריזות "שרוול" לבנות עם איור של אריאס על-גביהן. מתחת לאריזות השרוול הללו, המוצרים עצמם יאופיינו באריזות ה"רגילות" של המותג.




MAC x Rocky Horror Picture Show Collection
הקולקציה השניה, שאותי מסקרנת במיוחד, מוקדשת כאמור לסרט "מופע הקולנוע של רוקי" מ- 1975 (המבוסס על המחזמר הנודע שעלה שנתיים קודם לכן על בימות ברודווי). כנערה, הייתי מעריצה מושבעת של הסרט והדמויות הכלולות בו, על כל המשתמע מכך. הייתי נוהגת לפקוד באופן קבוע את קולנוע "פריז" (ז"ל) בתל-אביב, יחד עם שאר מעריצי הסרט, כשכולנו שרים ורוקדים לאורך ההקרנה, מעיפים אורז באוויר, מתכסים בעיתונים ומנופפים במציתים דולקים... עד היום אני מתרגשת כשאני שומעת את השירים מהסרט או כשיוצא לי לצפות בו, אז תתארו לעצמכן כמה התרגשתי לשמוע את הבשורה על הקולקציה שתושק.


סביר להניח, שהמוצרים בקולקציה יאופיינו באריזות השחורות הרגילות, אבל הפעם בוודאי יוטבעו עליהן השפתיים האדומות והכיתוב נוטף הדם – סמל ההיכר המפורסם של הסרט. בין המוצרים שיכללו באוסף: צלליות, שפתונים, עפרון שפתיים, גריזפיינט, אייליינר נוזלי, עפרונות כרומוגרפיים, סומק, פודרה מפסלת, עפרון גבות, מסקרה, פיגמנט, גליטרים, ריסים מלאכותיים ולקים.



כאמור, אין לי עדיין פרטים רשמיים אודות הקולקציה, אבל אחרי שהיו לנו כבר שפתונים אדומים עם שמות כמו Ruby Woo ו- Riri Woo, אני חושבת שיהיה נחמד למצוא שם שפתון אדום חדש בשם Rocky Woo. מה אתם אומרים?



*התמונות לקוחות מאתר Specktra.

2 תגובות:

  1. אומנם אני ילידת שנות ה90, ואת חווית הקולנוע הזאת לצערי פספסתי, אך אהבתי אל הסרט רבה והמחשבה על הקולקציה מעוררת בי התרגשות עצומה!!!
    לא יכולה לחכות

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני התוודעתי לסרט מאוחר יותר, כ-10 שנים לאחר שעלה על האקרנים לראשונה. יחד עם זאת, הוא תמיד רלוונטי עבורי וכמובן שגם כל מה שקשור בו. אתמול צפיתי בו שוב, אבל אין מה להשוות לחוויה שבצפייה על מסך הקולנוע עם כל האווירה המיוחדת מסביב. מקווה שגם המוצרים בקולקציה יצליחו לרגש אותי...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails