יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

GLOSSYBOX (אוגוסט 2014)

בשעות הבוקר המוקדמות מאד של יום הולדתי הופיע השליח בדלת ובמקום זר הפרחים המסורתי הניח בידי את קופסת החודש של גלוסיבוקס. למרות שאני מאד אוהבת פרחים, שמחתי מאד לקבל את הקופסה. מזמינה אתכם להציץ יחד איתי לתוכה (ניתן להקליק על התמונות להגדלה).



הקופסא שקיבלתי מכילה 6 מוצרים - שניים מהם בגודל מלא וארבעה מהם כבר הופיעו בקופסאות קודמות:



לק של China Glaze (גודל מלא- 14 מ"ל)
אם אתם עוקבים ותיקים של הבלוג, אתם בוודאי יודעים כבר שאני מאד אוהבת את הלקים של המותג האמריקאי הזה, בעיקר בגלל מיגוון הגוונים העשיר והאיכות שלהם. הגוון שצורף לקופסא שקיבלתי הינו Phat Santa – אדום כהה קרמי, שהופיע לראשונה בקולקציית החגים של המותג לשנת 2010. זהו גוון אדום קלאסי, שיכול מבחינתי להתאים לכל זמן ואירוע.
מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪



מסיר איפור עיניים של Garnier (גודל מלא- 150 מ"ל)
מסיר איפור העיניים של גרנייה אמנם כבר הופיע בעבר בקופסת חודש יולי 2013, אבל מאז כבר עברה קצת יותר משנה ומדובר פה במוצר טוב שתמיד יהיה שימושי. אגב, אני אוהבת מאד את גודל האריזה של המוצר – לא גדול מידי ולא קטן מידי, כך שהוא נוח גם לנסיעה בתיק, במקרה של טיולים או סתם שהייה מחוץ לבית.
מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪


מסקרה בייבי דול של Yves Saint Laurent (דוגמית- 2 מ"ל)
גם המסקרה הנפלאה של איב סאן לורן כבר הופיעה בעבר, בקופסת ספטמבר 2013, אבל מאחר ומדובר במוצר מהולל, לא אכפת לי לקבל אותו שוב ושוב ושוב. מה גם, שהגודל שלו מושלם לנשיאה בתיק האיפור שאני נושאת עמי ביומיום.
מחיר מומלץ לצרכן: 202 ₪ (תכולה: 5 מ"ל)




שמן גוף של Johnson & Johnson (דוגמית- 100 מ"ל)
שמן הגוף של ג'ונסון & ג'ונסון גם הופיע בעבר, למעשה אפילו לא מזמן – בקופסת פברואר 2014, אין לי הרבה מה להוסיף עליו מעבר למה שכתבתי כבר בסקירה הקודמת והוא מועבר אחר כבוד למגירת המוצרים המוקטנים שלי, ששימושיים מאד בזמן נסיעות (כן, תאמינו או לא, יש לי מגירה כזו... זה בהחלט מייעל ומקצר את זמן האריזה לפני נסיעה לשהות של כמה ימים מחוץ לבית).
מחיר מומלץ לצרכן: 17.30 ₪ (תכולה: 200 מ"ל) / 33.60 ₪ (תכולה: 500 מ"ל)


קרם ומסיכה למיצוק העור של Yafit Elimelech (3 דוגמיות שונות)
יפית אלימלך היא קוסמטיקאית רפואית בכירה ובעלת מכון הממוקם ברמת-אביב ומספק מיגוון טיפולים מתקדמים בהתאמה אישית ללקוחות שלה. בנוסף, אלימלך מציעה ליין מוצרי טיפוח וקוסמטיקה הנושא את שמה ומורכב בין השאר מצמחי מרפא ושמנים איכותיים שנספגים בקלות ובמהירות בעור.


יחד עם הדוגמית של הקרם ומסיכה למיצוק העור, צורפו אליה 2 דוגמיות שונות:
·         קרם לחות למראה מאט המיועד לעור שמן ומעורב
·         קרם הזנה עמוק לעור יבש עד יבש מאד.


עד כה רק שמעתי על המוצרים של אלימלך אבל טרם יצא לי להשתמש בם באופן אישי. לפיכך, זו תהיה הזדמנות מצויינת להתנסות בהם מקרוב. אמנם הכמות המצויה בדוגמיות היא יחסית קטנה, אבל ניתן לקבל דוגמיות נוספות, טיפים והטבות מיוחדות אם מצטרפים למועדון הלקוחות של אלימלך.
מחיר מומלץ לצרכן: 509 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)
שימו לב, לקוחות גלוסיבוקס יוכלו ליהנות מ-50% הנחה מיוחדת עד ה-30/09/14 ברכישת הקרם!

בושם Alien Essence Absolue של Thierry Mugler (דוגמית 1.2 מ"ל)
מודה שכאן הייתי קצת מבולבלת... על הגלויה מופיע שם של בושם בסדרת ה"אליין" אהובי – "אליין אסנס אבסולו", שהושק לראשונה לעולם בשנת 2012. מצד שני, לקופסה עצמה צורפה דוגמית של בושם אחר בסדרה –
Eau Extraordinaire, שגם כבר צורפה בעבר בקופסת מרץ 2014. כך או כך, אני הרוסה על הבשמים של טיירי מוגלר (כולם, ללא יוצא מן הכלל !!!), אז אני אוספת בברכה כל אחד ואחד מהם, בכל גודל ובכל צורה.
מחיר מומלץ לצרכן: 436 ₪ (תכולה: 30 מ"ל) / 636 ₪ (תכולה: 60 מ"ל)



עוד צורפו אל הקופסה 2 גלויות הטבה, הקשורות למוצרים/מותגים שבקופסת החודש:

האחת – גלויה המקנה מוצר גוף מפנק במתנה בקניית אחד מבשמי טיירי מוגלר



השניה – הטבה נוספת מטעם יפית אלימלך, המקנה סבון מקציף לניקוי עמוק של עור הפנים (גודל מלא) בכל קניה ב-299 ומעלה



זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר גלוסיבוקס או דף הפייסבוק של גלוסיבוקס.


*הקופסא התקבלה לסקירה.

3 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails