יום שני, 10 בנובמבר 2014

סקירה: L'Oreal Paris La Palette Nude in 01 Rose

מאז שפלטות הניוד של אורבן דיקיי גרמו להיסטריה רבתית ברחבי העולם, כל מותג יופי שמכבד את עצמו הוסיף לפרוטפוליו המוצרים שלו פלטה דומה אחת או יותר. גם מותג היופי הצרפתי לוריאל פריז השיק בשבוע שעבר (לפי שעה, רק באנגליה) פלטה משלו, המכונה בשם הלא כל-כך מפתיע - La Palette Nude. הפלטה, ששייכת לסדרת Color Riche המוצלחת של המותג, עוררה סקרנות רבה מאד ברחבי הרשת ורשימת המתנה ארוכה לא פחות – שני גורמים, שמספיקים כדי לעורר אצלי נחישות להשיג עותק אחד עבורי, מבלי לדעת באמת למה לצפות.



La Palette Nude של לוריאל מגיעה באריזה שחורה דקה, חלקה ומבריקה, שמעניקה לה מראה יוקרתי משהו. למרות שמתמונות ברשת הבנתי שהפלטה לא גדולה במיוחד, עדיין דיי הופתעתי (ואפילו קצת התאכזבתי) לגלות עד כמה היא באמת קטנה ביחס לפלטות אחרות. היתרון היחיד באריזה קומפקטית שכזו הוא הנוחות והקלות שבנשיאתה בכל תיק איפור. כדי שבאמת תוכלו להתרשם מגודלה, צילמתי אותה ליד פלטת הניוד הראשונה של אורבן דיקיי וליד מכשיר האייפון שלי.




אגב, כפי שניתן לראות מהמדבקה על האריזה ומצידה האחורי של הפלטה, היא מוצעת בגוון 01 Rose בלבד (רמז לפלטות נוספות בעתיד?).


בתוך הפלטה ניתן למצוא 10 צלליות בגווני ניוד בהירים וכהים. מה שהופך את פלטת הניוד של לוריאל לקצת שונה מהפלטות הפופולאריות האחרות שקיימות בשוק, הוא המשחק של גוונים על-בסיס ורוד רוז (ורוד אדמדם), החל מורוד מאובק חיוור מאד, דרך גוונים אפורים חומים ועד סגול מעושן - מעין שילוב של פלטות הניוד 2 ו-3 של אורבן דיקיי.


ארבע מתוך הצלליות בפלטה הן בגימור מאט, בעוד שש האחרות מבריקות. הצלליות בגימור המאט בעלות מרקם יבש במקצת אבל לא "גירי". שילוב הגוונים והמרקמים הופך אותה אידיאלי ליצירת מראות איפור יומיומיים וגם כאלו שיתאימו לשעות המאוחרות של היום. הפלטה כוללת גם מראה מובנית, ארוכה ונוחה מאד לשימוש וכן אפליקטור דו-צדדי להנחת צלליות, שבקצהו האחד ספוגית ובקצהו השני מברשת. כמו תמיד, אפשר בהחלט לוותר על שימוש באפליקטור המצורף, ולהעדיף שימוש במברשות איכותיות יותר.



למרות שהגוונים נראים אינטנסיביים יחסית בתוך הפלטה, על העור הפיגמנט שלהם מתקבל פחות רווי. הנחה מעל פריימר משפרת במעט את חוזק הפיגמנט, אבל עדיין חלק מהצלליות הבהירות דורשות הנחה של מספר שכבות מהן כדי שניתן יהיה להבחין בהן (לפחות על גוון העור שלי). הנחה של הצלליות מעל צלליות קרמיות בגוון פחות או יותר זהה שיפרה מעט יותר את הנראות שלהן. לגבי העמידות של הצלליות – אמנם טרם יצא לי לנסות אותן במשך יום שלם, אבל הן בהחלט הצליחו לשרוד עלי יפה במשך כ-6 עד 7 שעות לפחות.

לסיכום, חייבת לציין, שקצת התאכזבתי מרמת הפיגמנט של הצלליות, במיוחד לאור העובדה שחשבתי שהיא תהיה זהה לזו של הצלליות הבודדות באותה הסדרה (Color Riche). עם זאת, לפעמים צלליות בעלות פיגמנט רווי מידי, עלולות להוות בעיה בהנחה ובטשטוש שלהן, במיוחד כשמאד ממהרים... בכל אופן, עדיין לא הרמתי ידיים לגבי הפלטה ואני מוצאת את עצמי משתמשת בה שוב ושוב בימים האחרונים.

אגב, מחירה של הפלטה (באנגליה) עומד על £14.99 (שזה בערך 91 ₪) ולפי שעה ניתן להשיג אותה באופן בלעדי ברשת Boots. למיטב ידיעתי, בעתיד ניתן יהיה להשיגה במקומות נוספים ברחבי העולם, אם כי אין לי מושג עדיין אם גם אנחנו נכללים ברשימה. בכל אופן, המחיר שלה בסה"כ לא יקר מידי ותמיד ניתן לרכוש אותה במסגרת אחד מהמבצעים של המותג. אני רק מקווה, שהפלטות הבאות בסדרה יהיו קצת יותר איכותיות, הן ברמת הפיגמנט של הצלליות והן בטקסטורה שלהן. 


4 תגובות:

  1. מפלטות טבעיות אני מצפה לפיגמנט סופר משמעותי... מאכזבת מאוד...

    השבמחק
  2. בהתחלה נראה מאד מעניין- ואכן, אחר כך מאכזב :P אין ללוריאל ולא יהיו על הצלליות אינפאליבל הדחוסות!

    השבמחק
  3. אוי התאכזבתי, בהתחלה חשבתי שיהיה מדובר בנייקד הבא, אבל ציפיתי ליותר...

    השבמחק
  4. אני אוהבת גימור מט
    ומחכה שתגיע כבר לארץ!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails