יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

סקירה: MAC Rocky Horror Picture Show Riff-Raff Eyeshadow Palette

מי שנוהג לקרוא את הבלוג שלי בקביעות, בוודאי יודע, שהידיעה על השקתה של קולקציית "Mac Rocky Horror Picture Show" ריגשה אותי מאד, בעיקר בגלל שהזכירה לי תקופה חשובה בחיים שלי... הקולקציה כוללת מיגוון פריטים שונים, שמגיעים באריזות מעוטרות בלוגו השפתיים המפורסם של הסרט.



בין הפריטים גם פלטת צלליות, המכונה על שמו של "ריף-רף", המשרת הגיבן מהטירה המסתורית – לא בדיוק הדמות הראשונה שהייתי מקשרת בדעתי לעולם היופי...

פלטת "ריף-רף"

ריף-רף - ההשראה לפלטה

בין אם אתם נימנים על מעריצי הסרט המושבעים ובין אם לאו, פלטת "ריף-ריף" הינה מסוג הפריטים שתמיד כייף להחזיק ברשותך. אני מודה, שבמבט ראשון בתמונות של הפלטה היא נראתה לי מעט משעממת ביחס לקולקציה, שאמורה להיות כל-כך צבעונית ונועזת. אבל ברגע שהחזקתי אותה בידיי הבנתי שטעיתי. הפלטה כוללת אמנם רק 6 גוונים, אבל היא מאפשרת ליצור מיגוון רחב מאד של מראות- החל מהמראה הטבעי לשעות הבוקר ועד למראה הנועז יותר לשעות הערב. מה גם, שהגוונים הללו מושלמים במיוחד לעונה הקרה של השנה.



כאמור, הפלטה כוללת 6 גוונים שונים – שניים מהם חדשים לגמרי, שניים נמצאים בליין הקבוע של המותג ושני הנותרים "ממוחזרים" (בעצם, אחד מהם היה קיים בעבר בליין הקבוע אבל יצא ממנו):

Oh, Rocky! (פרוסט) – לבן עמום רך עם פנינה (חדש).
למעשה, מדובר בצללית בגוון לבן בז'י טבעי עם תת-גוון חם וגימור מבריק. הטקסטורה שלה רכה וחלקה וקלה מאד לטשטוש.


Crystal (פרוסט) – סגול אפרפר עם פנינה.
זו צללית מקסימה בגוון סגול לבנדר בהיר, בעלת אפקט דואוכרום בדמות ברק ורדרד, שמוסיף לה נופך מיוחד. הטקסטורה שלה חלקה ורכה, אבל הפיגמנט שלה לא חזק במיוחד. לפעמים דרושה שכבה נוספת ממנה כדי לקבל יותר "נוכחות" ממנה.


Blackberry (מאט) – חום שזיף-בורגונדי (בליין הקבוע).
צללית בגוון חום בורגונדי כהה בעל מרקם קמחי משהו ויבש, שדרוש לו טשטוש טוב כדי לקבל את הגימור החלק. אבל יחד עם זאת, הוא מושלם "לחימום" קפל העפעף בשימוש עדין.


Graphic Style (ולוקס פרל) – כסף כהה (ממוחזר).
צללית בגוון כסף מתכתי כהה ומבריק עם תת-גוון סגלגל. הצללית עשירה בפיגמנט והיא בעלת מרקם חלק שנמרח באופן אחיד על העפעף.


Heavy, Black and Pendulous (פרוסט) – כחול אפרפר עם פנינה (חדש).
גוון כחול אפרפר מבריק ומקסים, בעל מרקם רך מאד וגימור אחיד וחלק.


Carbon Black (מאט) – שחור עז (בליין הקבוע).
את צללית ה-
Carbon אני מאמינה שאין צורך להציג – היא נמצאת כבר המון זמן בליין הקבוע של המותג והיא חוזרת שוב ושוב בפלטות שונות של המותג. למרות שהיא מתוארת כגוון "שחור עז" לא תמיד היא באמת כזו והגימור שלה בדרך כלל לא אחיד לגמרי. נראה ש- MAC שינו את פורמולת הצללית שמגיעה בפלטה זו (וכנראה גם את שמה, בכך שהוסיפו לה את המילה "Black"), מכיוון שבגרסה הנוכחית הפיגמנט שלה יחסית טוב יותר, אם כי הגימור שלה עדיין טעון שיפור קל. בכל מקרה, היא נהדרת להדגשת הזווית החיצונית של העין ולתיחום והגדרת העין.


לסיכום, מדובר בפלטה מקסימה ושימושית ביותר עם גוונים "לבישים" בכל שעות היממה. חובבות המראה המעושן ימצאו אותה אידיאלית ביותר עבורן. עצם היותה גם חלק מקולקציה מיוחדת ומאד מוגבלת הופכת אותה במיידית לפריט אספנות מיוחד, שבכלל כדאי וטוב להחזיק ברשותכם.

MAC Rocky Horror Picture Show Riff-Raff Eyeshadow Palette (259 ₪) תהיה זמינה לרכישה במהלך הימים הקרובים – יחד עם שאר הקולקציה – בסניפי MAC בתל-אביב (קניון רמת אביב ודיזינגוף סנטר), חיפה (גרנד קניון), ראשל"צ (קניון הזהב), ירושלים (שדרות ממילא וקניון מלחה) וכמובן באתרהאינטרנט של המותג.

*המוצר נמסר לסקירה


3 תגובות:

  1. כשמדובר בקולקציה הסטורית/הסטרית שכזו ללא קשר למותג איפור מקצועי, אני חייבת שיהיה לי משהו ממנה וכיון שמגירת חנוכה כבר עולה על גדותיה ומכנים אותי באי אלו שמות בשלה...היחיד שיכול לגרום לי שלא להתאפק הוא לק לציפרניים. החלטתי ללכת בראש ובראשונה על לק, מתוך הנחה שאצליח לקנות אותו טרם מדבקת הסולד אאוט תופיע על הסטנדים :)

    השבמחק
  2. צלליות ממש יפות! אחלה סקירה!! :)

    השבמחק
  3. הייתי מצפה מהחברה למשהו יותר מסעיר לפחות מבחינת הנראות...
    גם אני זוכרת לטובה את הסרט כשהיה בקולנוע פריז ברחוב הירקון. זו הייתה חוויה לראות את הסרט שם...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails