יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

Make Up For Ever Fifty Shades of Grey Collection

כשיתוף הפעולה הראשון של המותג עם סרט, בחרו MUFE בלא פחות מאשר "50 גוונים של אפור", המבוסס על הטרילוגיה הידועה מאת אי.אל. ג'יימס. הם מסבירים זאת בעובדה שבעצם מדובר פה בהעצמה נשית גרידא ואין מתאים יותר מלבטא זאת באמצעות ליפגלוס, סומק וצללית.


למי שעוד טרם מכיר (יש בכלל כאלו?) "50 גוונים של אפור" הינו רומן ארוטי, המספר על מערכת היחסים שמתפתחת בין אנסטסיה סטיל, בוגרת קולג' תמימה, ואיל העסקים הצעיר והכריזמטי כריסטיאן גריי, שחובב מאד פעילות BSDM בחדר המיטות שלו, או שמא נכון יותר לומר – בחדר ה"משחקים" שלו.

למרות שמה של הקולקציית, אל תטעו לחשוב שהיא מבוססת על גוונים אפורים. למעשה, הקולקציה בנויה על שלושה סטים במהדורה מוגבלת, המיועדים ליצירת מראות חושניים בסגנון "הפאם פאטאל שיצאה ממש עכשיו מבין הסדינים". כאמור, העצמה נשית מהווה את ההשראה לקולקציה והיא מיועדת להלל את חופש האשה להיות מי שהיא רוצה, מלאה בביטחון עצמי והכי חשוב – עם עיניים מעושנות, אם זה מה שמתחשק לה.

בקולקציה:

Make Up For Ever Tease Me Lip Trio (32$) – סט הכולל עפרון שפתיים עמיד, שפתון נוזלי עמיד וליפגלוס מנצנץ. הסט מוצע בשני גוונים הרמוניים:
·         Innocent – ניוד
·         Passionate – ורוד



Make Up For Ever Blush Trio in Desire Me (49$) – סט המגיע באריזת בד שחורה קטיפתית עם שרוך ורוד ותיליון בצורת מפתח. הסט כולל שני סמקים והיילייטר אחד יחד עם מברשת מקצועית ואיכותית.


Make Up For Ever Give In To Me (79$) – סט הכולל רביעיית צלליות, אייליינר, שפתון וליפגלוס. הסט ארוז בתיבה עם תא נסתר בתוכה.


הקולקציה תהיה זמינה ברשת ספורה החל מה- 26 בדצמבר 2014 – בדיוק בתקופת החגים. הסרט, לעומת זאת, מתוכנן לעלות על האקרנים ברחבי העולם ב-13 בפברואר 2015. בינתיים, זו יכולה להיות הזדמנות טובה לצפות (שוב ושוב) בטריילר שלו:




תגובה 1:

  1. אני מודה שלא התחברתי לספרים, התחלתי לקרוא את הראשון והשתעממתי נורא....
    ועכשיו גם לא ממש התחברתי לקולקצייה, שנראית לי דיי סטנדרטית ואני לא ממש מצליחה לזהות את ההשפעה של 50 גוונים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails