יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

Smashbox Photo Finish Primer Water

בימים אלו הוסיף מותג האיפור סמאשבוקס פריימר חדש לשורת הפריימרים המצליחים שלו בסדרת ה"פוטו פיניש". הפריימר החדש - Photo Finish Priming Water, לא רק מכין את העור לאיפור, אלא גם מעניק לו בוסט של לחות וזוהר.



כידוע, אוסף הפריימרים של סמאשבוקס מיועד להחליק ולתקן פגמים מסוגים שונים בעור, או במילים אחרות – להפוך את העור כבסיס מושלם לאיפור שיונח מעליו. האוסף כולל פריימרים מכווצי נקבוביות, מתקני גוון, פריימר לעפעפיים ואפילו פריימר לריסים. הפריימר הראשון של המותג, שהושק בשנת 2000 על-ידי מייסד המותג – הצלם דיוויס פקטור, הינו שקוף לחלוטין ובעל פורמולה סיליקונית והוא נחשב עד היום לאחד הפריימרים הנמכרים ביותר בכל העולם.


Photo Finish Priming Water, הפריימר החדש בסדרה, מיועד להעניק לעור את אותן ההטבות כמו הפריימר הסיליקוני הרגיל של המותג, אבל הפעם הוא מוצע בפורמולה נוזלית חדשנית ומרעננת המגיעה באריזה מיוחדת, שמאפשרת התזה של החומר כמו ענן ערפילי (מיסט) הממריץ ומחייה את העור.

פורמולת הפריימר הנוזלי עשירה באלקטרוליטים והוא נספג במהירות בעור, תוך שהוא מגיע לשכבות העמוקות ביותר שלו ומעניק לו לחות לאורך זמן. בנוסף, הוא מעורר את העור במיידית ומותיר אותו קורן וזוהר למשך שעות, ללא ברק שומני עודף. הפריימר אינו מכיל סיליקון, אלכוהול או שומן, כך שהוא מתאים לכל סוגי העור. ניתן להשתמש בו בשלושה אופנים שונים: כהכנה לאיפור, לגימור כספריי מקבע איפור או כמים טרמליים לרענון העור במהלך היום. אגב, במידה ורוצים לקבל אפקט קריר מרענן יותר, ניתן ואף מומלץ לשמור את המוצר במקרר.

Photo Finish Priming Water של סמאשבוקס הושק, כאמור, בימים אלו וניתן להשיגו בשלב זה בארה"ב בלבד במחיר של 32$. אני מניחה, שבשלב כזה או אחר הוא יגיע גם אלינו ארצה. בינתיים הוא מצטרף ל- Wish List שלי של מוצרי המותג האחרים שצפויים להגיע בקרוב לארץ, ביניהם פלטת צלליות מהממת ומברשת "מתכווננת".


2 תגובות:

  1. כבר עלית לי כסף הזמנתי באיבי ביגללך

    השבמחק
  2. גם את מחכה למברשת התכווננת? איזו אכזריות להציג אותה בסטנד באפריל כהשליית מפטירה בחן " עוד לא הגיעה לארץ"

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails