יום שישי, 17 באפריל 2015

סר ג'ון - מאפר הסלבריטאים החדש של לוריאל פריז

סר ג'ון (Sir John), האיש שאחראי על כמה מהמראות הבלתי נשכחים של הזמרת ביונסה בהופעותיה, התמנה היום (חמישי) להיות מאפר הסלבריטאים החדש של מותג הקוסמטיקה L’Oréal Paris. סר מלווה את המלכה B בסיבוב ההופעות הפרטי שלה- "גב' קרטר" ואף בשנה שעברה בהופעה המשותפת לה ולבעלה ג'יי זי- On the Run.



לעיסוק כמאפר מקצועי הוא הגיע ממש במקרה. בראיון למגזין "ווג" הוא סיפר כי עד לפני כמה שנים הוא אפילו לא ידע מה זו מסקרה. כשהיה סטודנט לאומנות, השתתף בצילומים לקטלוג באטלנטה. אחד מהמאפרים על הסט הבריז וסר ג'ון התבקש למלא את מקומו. לדבריו, הוא אסף מהדוגמנית כל מה שהיה לה בתיק האיפור הפרטי שלה ואיפר אותה באמצעות האצבעות, בלי מברשות. הסתבר שהיה לו כישרון טבעי לצבע ולשימוש בו.

סיר גון והמלכה B

סר ג'ון עם ליה קבדה, שגרירת היופי של לוריאל

סר ג'ון עם קרלי קלוס, שגרירת היופי של לוריאל

לפני יותר מעשור שנים, כשהיה בן 20, עבר להתגורר בניו-יורק ועבד בעיצוב חלונות ראווה ב"הנרי בנדל", מה שהוביל אותו לקריירה של שיווק חזותי ב"גוצ'י". שם פגש את אמנית האיפור הבריטית הדגולה פט מקגראת וכל השאר כבר הפך להיסטוריה. רצף של עבודות מאחורי הקלעים בצמוד למקגראת, כמו גם לאמנית האיפור שרלוט טילבורי, הביא את סר ג'ון לפגוש פנים אל פנים את ביונסה בתצוגה של טום פורד לאביב 2011. כמה שנים מאוחר יותר, ביקשה ממנו הזמרת להצטרף אליה לסיבוב הופעות. "צילמנו קטעי וידיאו בכל רחבי העולם. זו היתה חוויה כל-כך גדולה", הוא מספר. למעשה, במהלך עבודתו עם ביונסה, שכזכור משמשת גם שגרירת יופי של לוריאל, התוודע לראשונה למוצרים של המותג. "התאהבתי במוצרים דרך העיניים שלה," הוא מודה ומציין שאחד המוצרים האהובים ביותר על ביונסה הוא השפתון העמיד מסדרת ה- Infallible – "הוא פשוט שווה את משקלו בזהב", או במקרה של ביונסה – בבגד גוף משובץ בפייטים מוזהבים...


במזוודת האיפור של סר ג'ון תוכלו למצוא גם את L’Oréal Voluminous Original Mascara - המסקרה שאמא שלו נהגה להשתמש בה, ואת פלטת הצלליות החדשה של המותג - La Palette Nude. "אני אוהב חיבורים רגשיים וזה משהו שמתחיל בעיניים," הוא מסביר. את אותה התשוקה בדיוק יביא עימו סר ג'ון לתפקידו החדש בלוריאל, שכולל בין השאר גם פיתוח מוצרים וכן הוספת פן דיגיטלי מודרני ומגניב להשקות הבאות של המותג. "אנחנו מכניסים ספין חדש ומהנה לדברים," הוא מבטיח. "זה המקום שבו אני נכנס!"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails