יום ראשון, 19 באפריל 2015

L'Oréal Paris Glam Bronze Collection Summer 2015

בקיץ הקרוב לוריאל פריז ייקחו אותנו למסע לכיוון קו המשווה: לאדמת האש, למדבריות עם החול הזהוב, לשקיעות העוצרות נשימה, עם הצבעים החמים והעזים. המותג מזמין אותנו להתפתות לקסם האקזוטי ולהעניק לעצמינו אפקט של מראה שזוף טבעי, זהוב ואחיד.



בקולקציה מיגוון של ברונזרים ממינים וסוגים שונים בגווני שמש חמים, שכאמור מעניקים אפקט של מראה שזוף, אבל גם מאפשרים לעצב ולפסל את הפנים בקלות.

L'Oréal Paris Genius Glow GG-cream (חדש) – מוצר חדשני של המותג: זהו, למעשה, ה-BB קרם הראשון בעל אפקט השיזוף. בזכות מיקרו-פיגמנטים שמכילה הפורמולה שלו, הוא מעניק באופן מיידי מראה שזוף אחיד לפנים ומתאים לכל גווני העור. בנוסף, הוא מעניק לחות לעור למשך 24 שעות וכן מגן עליו מפני קרני השמש (SPF 25).


L'Oréal Paris Eau de Soleil – ברונזר נוזלי, בעל טקסטורה קלילה ביותר, ממש כמו של מים. מיועד לשימוש על הפנים ואיזור המחשוף לקבלת מראה שזוף אולטרא-טבעי. בעל ניחוח עדין.


L'Oréal Paris Earth Tribal (חדש) – ברונזר פודרה, עם תבליט טרייבל (שבטי) מעניין עליו. הברונזר המעניק מראה שזוף וזוהר לעור. מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         01 Portofino
·         02 Capri
·         03 Amalfi
·         04 Taormina


L'Oréal Paris Glam Bronze (חדש) – ברונזר מתוחכם באריזת קומפקט המציע שני מרקמים המשתלבים באופן מושלם עם העור. הברונזר מכיל רכיבים מגבירי שיזוף (בטא-קרוטן + ויטמין E) כדי להאריך את השיזוף ולעדן אותו. מוצר מושלם לכל אירוע, אידיאלי לפיסול ועיצוב הפנים. הברונזר מגיע באריזה אלגנטית עם מראה ומברשת. מוצע בארבעה גוונים שונים:

·         00 Soleil Blond (מאט)
·         03 Soleil Creole (שימרי)
·         06 Bronze (מאט)
·         09 Cannelle (שימרי)


Glam Bronze Duo – ברונזר לפיסול הפנים: הגוון הכהה משמש להצללות והבהיר להארות. שילוב של שני הגוונים יחדיו מעניק גוון שזוף הומוגני וטבעי. מוצע בשני גוונים שונים:

·         101 Harmonie Blondes
·         102 Harmonie Brunes


הקולקציה זמינה בימים אלו באירופה. אלינו בוודאי תגיע (כולה או חלקה) הרבה יותר מאוחר.
אגב, הפנים של הקולקציה היא שגרירת היופי של המותג, הדוגמנית היפייפיה קרלי קלוס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails