יום רביעי, 1 באפריל 2015

INDOLA SMART STREETSTYLE COLLECTION 2015

אינדולה, מותג השיער המקצועי, מציג את SMART STREET – קולקציית מראות שיער שנתית, השואבת את השראתה מבלוגרי אופנה מובילים ברחבי העולם, בעיקר כאלו שהסגנון שלהם צמח ממקומות רחוקים ובלתי צפויים. על-פי המראות הכלולים בקולקציית 2015, נראה שמדובר במגמות אופנתיות קלות לשיחזור, עם צבעים וגוונים לבישים וסגנונות שכל אחד ואחת היה רוצה לסגל לעצמו.



על בניית הקולקציה אחראי צוות מומחים ידועי-שם, אשר אליהם צוותו גם כמה כשרונות חדשים כמו למשל ג'יימס סמואל- מומחה הצבע של החברה, וקרין קראצאייזן- כישרון עולה בתחום עיצוב השיער, המגיעה מברלין.



קולקציית Street Style מציגה חמישה טרנדים משמעותיים:

מראה פופ ארט: מראה כייפי ושנון, המאופיין בתסרוקת עכשווית ובמשחקי צבעים, הדפסים ומרקמים.

מראה דולצ'ה ויטה: מראה רומנטי, המשלב אלגנטיות ישנה ומוכרת לצד לבישה מודרנית, עם גוונים עדינים בשיער היוצרים מראה רב-גוני ויומיומי.


מראה נורמה חדשה: מראה המשדר כולו רוגע, נוחות ומינימליזם עם קצוות בהירים ושורשים עשירים, בשיער אסוף או פזור וחופשי.


מראה ברוח הספורט: טרנד אופנת הספורט, שהפך להיות פופולרי מאד לאחרונה על מסלולי האופנה וברחובות, מגיע גם לשיער עם תספורת הקארה הקלאסית, שמקבלת כאן טוויסט מרענן של שכבות בחלק העליון. מראה היוצר תנועתיות רבה, צדודית מלוטשת וצבע עז ונועז.


מראה מקבץ סיפורים: שיער ארוך הגזור בטכניקה מיוחדת שמוסיפה לו תנועה מבלי לאבד נפח וצבוע בטכניקת ה"ברונד" (מיזוג בין חום לבלונד). זהו מראה רך וזורם, המשדר ראוותנות אבל עם תמימות.


על הטרנדים המככבים בקולקציית 2015 של אינדולה למדתי מקרוב במפגש בלוגריות יופי וטיפוח, שערך המותג בבית היבואן "גדעון קוסמטיקס" ביבנה. במפגש הסביר לנו אבי רחמים, מנהל השיווק של אינדולה ישראל, כי השנה אופנת השיער מבוססת על עיצוב אוורירי וחופשי יותר מאשר בשנים קודמות. מרקם השיער הרבה יותר אלסטי ותנועתי ופחות מקובע, הצבעים טהורים וברורים ומתווספים להם גוונים שמעצימים את הברק והזוהר.

כדי להבין בדיוק על מה מדובר, זכינו לעבור באופן אישי חוויית טיפוח ושינוי מראה השיער תחת ידיהם האמונות של מעצב השיער בר דאבוש ממספרת "ברדי" ורם כהן, המדריך הראשי של המותג בישראל. השיער שלי נצבע בצבע מסדרת "פרופסיון" בשילוב עם מוצרי הטיפוח והעיצוב של סדרת מוצרי "אינווה" ולאחר מכן דורג קלות כדי להעניק לו נפח ותנועתיות. התוצאה לפניכם:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails