יום שלישי, 14 באפריל 2015

נסיעת מבחן: Careline Color Matt

לפני מספר חודשים השיק מותג היופי הישראלי קרליין סדרת שפתונים נוזליים בגימור מאט, עם עמידות מובטחת לאורך כל היום וגוונים יפיפיים. שלושה מתוכם נשלחו אלי לסקירה.



מוצרי איפור עמידים חביבים עלי מאד, הן מתוקף היותי מאפרת כלות והן באופן אישי, מאחר ואני מעדיפה לא להתעסק עם חידוש האיפור שעלי במהלך היום. עם זאת, חשוב לי שהמוצרים העמידים בהם אני משתמשת יהיו נעימים ולא מעיקים מבחינת המרקם, שהעמידות שלהם תהיה לזמן ארוך ככל האפשר, ולא פחות מכך – שההסרה שלהם תהיה נוחה וקלה.

שפתוני הקולור מאט מגיעים באריזת גלוס שקופה, המאפשרת להבחין בקלות בגוון שהיא מכילה. הגוונים של השפתונים שקיבלתי לסקירה הינם: ניוד (20), ורוד פוקסיה (22) ואדום עז (25).


בסדרה קיימים שלושה גוונים נוספים: סגול לבנדר (21), כתום רענן (23) ואדום מלכותי (24). אמנם מיגוון הגוונים שבסדרה אינו גדול במיוחד, אבל הוא כזה שכל אחת תוכל למצוא בה בקלות את החביבים עליה.

השפתון מגיע עם אפליקטור בעל ספוג בקצהו, המעוצב באופן כזה שמאפשר מריחה מדוייקת, קלה ונוחה. השפתון עצמו בעל מרקם קטיפתי נעים מאד, שנמרח בקלות על השפתיים מבלי לגלוש ל"חריצים" שמסביב לקו השפה. הכיסוי של השפתון הינו מלא, אם כי זה של הגוון הניודי (20) קצת פחות אחיד משני האחרים. למען האמת, גם פחות התחברתי לגוון הזה, מאחר ועל גוון עורי הוא התקבל חיוור למדי ולא ממש החמיא לי. את הגוון של שני האחרים אני מאד אוהבת.




שניות אחדות לאחר הנחת השפתון, הגימור שלו הופך להיות מאט לחלוטין. למרות שבחברה מעידים על התקבעות מהירה של השפתון, בפועל לוקח לו כ-15 דקות עד להתקבעות סופית. עדיף להניח שכבה דקה מהשפתון כדי שההתקבעות שלו תהיה מהירה. אגב, בזכות הכיסוי המלא שלו גם אין צורך להשתמש ביותר מידי חומר ממנו.


מבחינת העמידות, השפתונים שורדים יפה למשך כמה שעות ואף צולחים בגבורה שתיה קלה ומזון יבש. לעומת זאת, אוכל שומני יותר מצליח להכניע אותם דיי בקלות - בעיקר בחלק המרכזי והפנימי של השפתיים. עם זאת, יש לציין, כי בשונה מרוב השפתונים העמידים שאני מכירה, פורמולת הקולור מאט מאפשרת למרוח שכבה נוספת לתיקון המצב מבלי לגרום לתחושה מעיקה על השפתיים או התפוררות של השפתון. דרך אגב, מצאתי בנוסף שצורתו של האפליקטור מקלה מאד על תיקון השפתון גם כשאין בנמצא מראה...

הסרת השפתונים נעשית בקלות ובמהירות באמצעות מסיר איפור דו-פאזי כגון המסיר המושלם של קרליין (בתמונה למטה) ולעיתים גם באמצעות מסיר איפור מסוג מיסלייר של גרנייה (אם כי במסיר מסוג זה נדרש ממני מעט יותר מאמץ וזה גם תלוי בכמות השפתון שנותרה לי השפתיים). לאחר ההסרה, לא חשתי בתחושת יובש יוצאת דופן כלשהי.


לסיכום:
השפתונים בסדרת Color Matt של Careline מציעים אופציה נהדרת לחובבות המראה המאט והעמיד בשימוש יומיומי, בעיקר בזכות הגוון העשיר שלהם והמחיר השווה לכל כיס (60 ₪, תכולה: 7 גרם).


3 תגובות:

  1. העם דורש סווטצ'ים על השפתיים ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה! אבל רק כשהקוסמטיקאית שלי תחזור מהחופשה מהפיליפינים, כי השפם שלי לא ממש יחמיא לשפתונים... :P

      מחק
    2. האם תוכלי לשים סווצ'ים של שפתיים? אפילו רק את הגוון הניוד 20 והגוון האדום תודה לך (:

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails