יום רביעי, 1 באפריל 2015

CLARINS After Sun Shimmer Oil

במותג קלרינס מצאו דרך חדשה לשמור על עורנו וגם לגרום לו להראות יפה אחרי החשיפה לשמש. המותג מציג את After Sun Shimmer Oil – מוצר המתואר כספריי שמן מרענן וקליל, המעצים את המראה השזוף של העור ושומר עליו רך ומלוחח אחרי החשיפה לשמש.



כמו מוצרים אחרי המיועדים לשימוש אחרי חשיפה לשמש, גם במוצר החדש של קלרינס יש להשתמש בשילוב עם קרם הגנה. חלק גדול מניזקי השמש מתרחש למעשה בשעות שלאחר החשיפה, כאשר הרדיקלים החופשיים מתחילים להיווצר עמוק בתוך העור וגורמים לדלקת. זהו בדיוק הזמן שבו העור שלנו זקוק לתמריץ של לחות בשילוב נוסחות עשירות בנוגדי חימצון ונוגדי דלקת, כגון אלו המבוססים על שמנים אתריים טבעיים.

נוסחת השמן החדש של קלרינס מועשרת בשמן אגוזים מזין, המרכך ומרגיע את העור. בנוסף, היא מכילה ויטמין E נוגד חימצון כדי לשפר את בריאות העור ואיכותו; על הניחוח הנעים אחראים שמנים אתריים של מנדרינה, אשכולית, ילנג ילנג וטונקה, בעוד נצנצים זעירים יוצרים מעטה רך וזוהר על העור השזוף.

כפי שתואר על-ידי המותג, מרקמו של השמן אינו שומני ונספג במהירות בעור מבלי להשאיר עקבות שמנוניות. הוא מתאים לשימוש על המחשוף, הזרועות, הרגליים, הפנים ואפילו גם על השיער.


After Sun Shimmer Oil של קלרינס מגיע בבקבוק זכוכית יוקרתי (תכולה: 100 מ"ל) והוא יהיה זמין לרכישה החל ממאי 2015.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails