יום שישי, 24 באפריל 2015

אווה מנדז היא הפנים של ליין הטיפוח החדש של אסתי לאודר

ענקית היופי Estée Lauder חושפת ליין טיפוח חדש המכונה בשם 'New Dimension' ומציבה בראש הקמפיין שלו את השחקנית ואם בתו של השחקן ההורס ריאן גוסלינג - אווה מנדז (Eva Mendes).



לדברי ג'יין הרצמארק הודיס, הנשיאה הגלובלית של המותג, "לנשים יש מימדים רבים. החזון החדש של היופי חורג מעבר לעור אל כל הפנים. המושגים 'מבנה' ו'נפח' הפכו להיות נושא היופי החדש והרצון להראות טוב מכל זווית מביאים רעיונות גדולים לתעשייה שלנו. לא מדובר פה על בעיה ופתרון, אלא על שינוי חיובי."

ליין הטיפוח החדש כולל בשלב זה שני מוצרים לטיפוח העור: New Dimension Shape + Fill Expert Serum (סרום) ו- New Dimension Expert Liquid Tape (קרם). צמד המוצרים יושקו תחילה בצפון אמריקה בתחילת מאי 2015 וכמה חודשים לאחר מכן – בספטמבר 2015, הם יופצו לשאר העולם. בנוסף, ישיק המותג גם שני מוצרים קונטור חדשים, האחד לפנים (Shape + Sculpt Face Kit) והשני לעיניים (Shape + Sculpt Eye Kit).

ובכן, השחקנית בת ה-41 נראית, ללא ספק, מהממת בתמונת הקמפיין של הסדרה החדשה ובכלל. יש לה אפילו הסבר מאד הגיוני לכך: "כשאת על השטיח האדום, את מצולמת מכל זווית אפשרית ולא יכולה לשלוט בזה. אבל אם יש לך מוצרים שאת אוהבת, ברגע שאת יוצאת לשם את לא צריכה לדאוג כל-כך הרבה, זה מגביר את הביטחון העצמי שלך."



תגובה 1:

  1. בין הנשים היפות בעולם לדעתי, מחכה כבר לנסות את הסרום.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails