יום שבת, 2 במאי 2015

FLORMAR – סקירת מוצרים (חלק א')

מותג האיפור Flormar הגיע אלינו לישראל לפני כשנה וחצי ופתח חנות ראשונה בקניון עזריאלי בתל-אביב. מאז ועד היום נפתחו מספר סניפים נוספים בארץ והיד עוד נטויה.  המותג, שנמצא כיום בבעלות הקונצרן "איב רושה", צבר פופולריות רבה ברחבי אירופה, בעיקר בזכות הקו המנחה שלו המציע מבחר גדול של מוצרים וגוונים במחירים הנגישים לכל כיס.


לאחרונה הוזמנתי לבקר בסניף החדש של המותג, שנפתח בקניון "הזהב" בראשל"צ, עיר מגוריי. בסיום הביקור קיבלתי מספר מוצרים לסקירה ואני שמחה לשתף אתכם בהתרשמות שלי מהם. בפוסט הזה אסקור שלושה סוגי מייקאפים שונים:
Flormar Mat Touch Foundation - מייקאפ בעל מרקם קטיפתי וגימור מאט, המיועד לעור מעורב/שמן:

לדברי החברה, פורמולת המייקאפ מכילה אבקות ספריות טבעיות ופיגמנטים מטופלים בסיליקון, המעניקים לו מרקם חלק ואחיד יחד עם מראה טבעי וכיסוי מושלם לטווח ארוך. בנוסף, אבקת סיליקון, פנתנול וויטמין E מספקים לעור את הלחות וההגנה להם הוא זקוק.
המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית עם משאבה. בזכות הכיסוי הדיי גבוה שהוא מעניק, מספיקה כמות קטנה ממנו כדי לכסות את כל שטח הפנים. המרקם שלו קרמי ויש לו גם ניחוח פרחוני עדין ביותר.


המייקאפ מוצע בטווח של תשעה גוונים. הגוון אותו התאימו לי בחנות המותג הינו M306 Pastelle – גוון בז' צהבהב בהיר. למרות שבתאורת החנות הגוון נראה כמתאים לי באופן מושלם, בפועל הוא קצת בהיר בשבילי באור יום. מה שכן, זמן מה אחרי ההנחה שלו הוא "מתיישב" ומשתלב הרבה יותר טוב עם גוון העור שלי.

כאמור, המייקאפ מיועד לבעלות עור מעורב/שמן. העור שלי נוטה לאחרונה להיות דיי יבש, כך שנדרשתי לשים קרם לחות עשיר כבסיס למייקאפ כדי לקבל תוצאה משביעת רצון. במצב אחר, המייקאפ רק הדגיש את היובש יותר, בגלל כמות הפודרה הרבה שהוא מכיל.
כפי שניתן לראות בתמונה שלהלן, למרות שהמייקאפ הינו בעל גימור מאט, עדיין יש לו מין מראה מואר וזוהר שאני מאד אוהבת. מבחינת הכיסוי, המייקאפ לא הצליח לכסות לחלוטין את כל כתמי הפיגמנטציה שיש לי על הלחיים או את האדמומיות באיזור הסנטר, אבל מאחר ואני לא מתה על המראה האחיד המושלם והלא טבעי בעליל, אני בהחלט מסתפקת ברמת הכיסוי שהוא מעניק. מה גם, שרמת הכיסוי פה ניתנת לבנייה. במקרה של מצב העור שלי, שכבה נוספת היתה רק מדגישה יותר את היובש שלו. גם ככה, ניתן לשים לב בתמונה שהמייקאפ הדגיש לי את קמטי ההבעה שבמצח... מבחינת העמידות, המייקאפ שרד עלי יפה במשך 6-7 שעות לפחות. לאחר מכן, העור החל להבריק קצת יותר ודרש מעט פידור, במיוחד באיזור ה-T.

אגב, להנחת המייקאפ השתמשתי במברשת מייקאפ כשלצורך הגימור הסופי וטשטוש סימני המברשת השתמשתי באצבעות.
לסיכום: מייקאפ מושלם לשימוש יומיומי לבעלות עור מעורב/שמן, שחובבות את המראה המאט. חבל רק שהוא לא מכיל מקדם הגנה מקרני השמש (SPF).
* * *
Flormar Fusion Power Foundation-Serum – מייקאפ נוזלי בעל תכונות טיפוחיות לעור כשל סרום (ומכאן, ניתן להניח כמובן, ניתן לו גם שמו):

המייקאפ עשיר ברכיבי לחות וטיפוח המסייעים להמריץ את הפעילות הבינתאית של העור, לחזק ולמצק אותו ואף לגרום לו להיות גמיש ובעל מראה אחיד יותר. בין הרכיבים שהוא מכיל ניתן למצוא תמצית ירקות מקליפת עץ אפריקאי, תמציות של תאנה, כותנה ופשתן, תמצית אצות מהוואי, חומצה היאלורונית ועוד. על המרקם המשיי שלו אחראיים, בין השאר, סיליקון במילוי ג'ל וכדוריות פודרה משולבות סיליקון. כמו כן, המייקאפ מכיל מקדם הגנה מפני קרני השמש המזיקות ברמה של SPF20.

המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית עם טפטפת. היות ומרקמו של המייקאפ יחסית מאד נוזלי, הטפטפת מסייעת לשלוט בכמות החומר הרצויה לשימוש. כדי לכסות את כל שטח הפנים מספיקות 2-3 טיפות.


על-פי הוראות השימוש של החברה, יש לנער היטב את המייקאפ לפני השימוש, לטפטף ממנו על קצות האצבעות ולמרוח בעזרת מברשת או ספוגית. אני מעדיפה לטפטף את המייקאפ על גב היד שלי, "לחמם" אותו מעט באמצעות האצבעות ואז להניח אותו בנקודות שונות על הפנים. את הפיזור של החומר על גבי העור אני עושה באמצעות מברשת מייקאפ שטוחה, שמורחת את המייקאפ מבלי לספוג את החומר לתוכה. אגב, הגוון שבו השתמשתי הינו SF01 Rose.

הכיסוי שמספק המייקאפ הנ"ל הינו בינוני, אבל הוא גם ניתן לבניה באיזורים הדורשים מעט יותר כיסוי. המראה המתקבל הינו טבעי, אך גם מואר וזוהר יותר, והתחושה שלו מאד קלילה על העור. בנוסף, הוא לא מדגיש קמטוטים ונראה שהוא אף מחליק בצורה אופטית את העור. מבחינת העמידות, המייקאפ שרד יפה במשך כ- 5-6 שעות ולפעמים אף יותר במקרים בהם דאגתי לפדר אותו (אם כי זה בא על חשבון המראה ה"זוהר").

לסיכום: על-פי תכונותיו, המייקאפ מתאים יותר לבעלות עור יבש או בוגר שמתחיל לאבד את הזוהר והגמישות שלו.
בתמונה שלהלן תוכלו לתהות על ההבדלים בין שני המייקאפים, כפי שהם התקבלו על פניי. על מחצית פניי השמאלית (בתמונה- בצד הימני) הנחתי את המייקאפ "מאט טאץ'" ועל המחצית השנייה (בתמונה- בצד השמאלי) את המייקאפ-סרום.

* * *
Flormar Wet&Dry Compact Powder – מייקאפ פודרה לשימוש יבש או רטוב באריזת קומפקט:

לדברי החברה, פורמולת הפודרה מכילה תערובות אסטר המספקות לה מרקם קרמי קטיפתי וגוון אחיד. כמו כן, ניתן למצוא בה רכיבים כמו סיליקון לעמידות וחומצות אמינו לרכות וגמישות. על רמת הכיסוי הגבוהה אחראיות כדוריות פודרה, שדואגות גם לטשטש את מראה הקמטים, וכן פיגמנטים מיקרוניים שמוסיפים לרמת הכיסוי גם תחושת נוחות.
המייקאפ פודרה מגיע באריזת קומפקט, הכוללת מראה מובנית במכסה העליון וספוגית שמאוחסנת בתחתית הכפולה של המוצר. מבנה האריזה נוח מאד לנשיאה בתיק וניתן לבצע טאצ'אפים באמצעותה בכל מקום.


הגוון בו השתמשתי הינו W07 Caramel Peach. למרות שמדובר פה בפודרה, הופתעתי לטובה מהמרקם הקרמי-משהו שלה. אמנם לא ניתן לחוש טקסטורה דרך תמונה, אבל שימו לב לחומר שאספתי על אצבעי במשיחה אחת.

כאמור, ניתן להשתמש במוצר בשימוש יבש (לכיסוי קל) או רטוב (לכיסוי בינוני). בשימוש יבש ניתן להניח אותו - באמצעות מברשת או ספוגית יבשה - ישירות על העור או מעל מייקאפ, כדי למנוע מראה שומני או מבריק מידי וגם כדי לקבע את המייקאפ. בשימוש רטוב ניתן להשתמש בספוגית לחה כדי לאסוף את החומר ולהניחו על העור. אגב, בשימוש זה העמידות של המייקאפ פודרה ארוכה יותר מאשר בשימוש יבש. בשני המיקרים קל מאד להניח את המייקאפ ולטשטש אותו באופן אחיד. הגימור המתקבל הוא קטיפתי והתחושה על העור נעימה.

אגב, למרות שמוצרים מהסוג הזה מיועדים בדרך כלל לבעלות עור שמן, גם בעלות עור יבש כמוני יכולות בהחלט להנות ממנו, מאחר והוא לא מדגיש יובש או קמטוטים. אהבתי!
לסיכום, זהו מוצר שימושי מאד, שכל אחת תוכל למצוא בו מענה לצרכים שלה.
* * *
עד כאן החלק הראשון בסקירת שלושת המייקאפים של פלורמר. בקרוב מאד אעלה פוסט נוסף על מוצרים נוספים אחרים של המותג בהם התנסיתי. ביניים, אשמח לשמוע האם גם אתם התנסיתם במייקאפים של פלורמר ומה דעתכם עליהם.

2 תגובות:

  1. הבלוג שלך פשוט מעולה כל הכבוד! אוהבת מאוד לקרוא אותו בקביעות

    השבמחק
    תשובות
    1. היי רותם,
      תודה רבה, ממש שמחה לשמוע שאת נהנית מהבלוג :)
      ♥♥♥

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails