יום שישי, 11 בדצמבר 2015

אנה ורהיס היא הפנים החדשות של "פופה מילאנו"

הדוגמנית ההולנדית היפיפייה, אנה ורהיס (Hanna Verhees), היא הפנים החדשות של מותג היופי האיטלקי Pupa Milano.



על-פי הנהלת המותג, את התפקיד החדש קיבלה אנה בת ה-20 בזכות יופיה העדין והמראה הרענן והמודרני, אך המלא רכות מנגד. לדבריהם, היא מגלמת את כל הערכים עליהם מתבסס המותג: יש לה אנרגיה חיובית, היא קורנת, עליזה, מקסימה ואקלקטית.

את הקריירה שלה החלה אנה בגיל צעיר מאד, כשהיא היתה עדיין תלמידה. היום היא דוגמנית במשרה מלאה. את חייה היא חולקת בין אמסטרדם, פריז וניו-יורק, אבל אין לה בעיה עם זה, מכיוון שלדבריה היא חובבת נסיעות. כשהיא לא עובדת, היא אוהבת לבלות עם חברים ולעסוק בפעילות ספורטיבית.

אנה מעידה על עצמה שהיא מאד אוהבת איפור וגם מקפידה מאד על שגרת טיפוח קבועה, בכל בוקר וערב, כדי להיות מוכנה תמיד לעבודה. "יש לי 3 מוצרים חשובים והכרחיים בערכת היופי שלי: BB קרם, עפרון גבות ומעגל ריסים. אני חושבת של-BB קרם יש טקסטורה אידיאלית למראה עור מושלם ואפקט טבעי. קל לי להשתמש בו על עור הפנים שלי," היא מצהירה ומוסיפה שהיא גם מאד אוהבת לשחק עם צבעים, במיוחד על השפתיים.

על תפקידה החדש כ"פנים" של "פופה מילאנו" היא אומרת: "אני באמת שמחה לייצג את המותג ברחבי העולם. אני לא אשקר אם אומר שהמסקרה והשפתונים שלהם נמצאים אצלי תמיד בשימוש, אפילו לפני שנבחרתי לתפקיד החדש. אני מאד נהנית לעבוד עם המותג ונהנית תמיד לפגוש על סט הצילומים את האנשים שעומדים מאחוריו. ממש כמו משפחה גדולה ושמחה! אני גאה להיות שייכת למשפה הנפלאה הזו!"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails