יום שבת, 12 בדצמבר 2015

ELIZABETH ARDEN Eight Hour Cream All-Over Miracle Oil

מותג היופי אליזבת ארדן מצרף בימים אלו מוצר חדש לסדרה המהוללת שלו Eight Hour. המוצר החדש - Eight Hour Cream All-Over Miracle Oil, מבוסס על שמן והוא מיועד לשימוש על הגוף, הפנים והשיער.



רבים מכם בוודאי מכירים את הקרם-באלם "שמונה שעות" המפורסם של המותג, שהפך להיות מוצר קאלט במשך השנים. אני, אישית, מכירה גם מספר מאפרים מובילים שמחזיקים אותו באופן קבוע במזוודה שלהם, בגלל שאפשר לעשות איתו כמעט כל דבר: החל מיצירת מראה של עיניים מנצנצות ולחיים מוארות ועד לטיפול וריפוי בעיות עור שונות ואפילו כוויות. בסדרה קיימים מוצרים נוספים כמו ליפ באלם, שפתונים וקרם לילה וכעת, כאמור, מצטרף אליהם גם השמן הרב-תכליתי החדש.

המוצרים בסדרת "שמונה שעות" של אליזבת ארדן

השמן החדש בסדרה מיועד לספק לחות לעור במשך 8 עד 12 שעות לפחות, להפוך אותו לרך וגמיש ולהעניק לו זוהר טבעי. אחד המרכיבים העיקריים בפורמולה של המוצר החדש הינו שמן צובקי, שהוא נגזר של פרח הקמליה הגדל באי ג'גו (Jeju) שמול חופי קוריאה. מרכיבים נוספים אחרים, שניתן למצוא בפורמולה הם: שמן זרעי ענבים, תמצית שורש ג'ינג'ר, שרף בוסווליה, ויטמין E, שמן זרעי זית, אבוקדו וחמניות ותמצית רוזמרין. בנוסף, למוצר יש ניחוח עדין של פרחי הדר.



לדברי החברה, ניתוח מבדקים קליניים שנעשו במוצר העלה ש- 96% מהנשים שהשתמשו בו טענו שעורן הרגיש חלק יותר ו- 94% הסכימו שמרקם העור והמראה שלו השתפרו והזוהר שלו הואץ. יתר על כן, 90% מהמשתתפות במחקר טענו שהרגישו שהמוצר הוסיף במיידית לחות וברק לשיער שלהן.

כאמור, Eight Hour Cream All-Over Miracle Oil של אליזבת ארדן הושק בימים אלו בארה"ב. טרם ידוע לי מתי (ואם בכלל) הוא יגיע אלינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails