יום שבת, 12 בדצמבר 2015

הסרום של YSL הפך למוצג מוזיאוני

למותג היופי YSL (איב סאן לורן) זה לא מוזר לראות את מוצריו על מדפי התצוגה בחנויות, אבל בטח ובטח כשזה קורה ב... מוזיאון.



הסרום המהולל של המותג - Forever Youth Liberator Serum, מופיע בימים אלו במוזיאון ברלין, בתצוגה חדשה וקבועה, המכונה בשם " Sugars and Beyond! Food – Matter – Energy" (בתרגום חופשי: "סוכרים ומעבר! מזון - חומר – אנרגיה"). המטרה של התצוגה היא ללמד את המבקרים על נושא הסוכר מנקודת מבט שונה.


הסרום של YSL נבחר להיות מוצג בשל האינטרס המוקדם שלו ואימוץ תגליות מדעיות סביב הגליקוביולוגיה (הביולוגיה של שרשרות הסוכר). ב-2012 השיק המותג לראשונה את הסרום הנ"ל, שזכה במהרה לשבחים רבים כמוצר פנומנלי בטיפוח העור. המוצר מכיל את הריכוז הגבוה ביותר של החומר הפעיל Glycanactif, המורכב משלושה סוכרים או גליקנים טבעיים. חומר פעיל זה אמור לסייע בפתיחת הפוטנציאל לעור צעיר, לאחד את מראה העור ולהקנות לו זוהר.


ד"ר ברונו ברנרד, עמית לוריאל וחבר בוועדת חקר המדעים של איב סאן לורן, אמר: "לפני 30 שנה, כשהתחלתי לעבוד על גליקוביולוגיה, הנושא עדיין היה מוקדם מאד עבור מגזר זה. הודות להתקדמות טכנולוגית אדירה, הוא יכול להיות מיושם כעת על העור. התגליות האחרונות הן רבות ותאפשרנה לנו לפתוח הובלה חדשה בעולם הקוסמטיקה. הנקודה היא, שהנעורים של העור מפוענחים כעת בצורה רדיקלית שונה."

פרופסור פיטר סיברגר, מנהל מחלקת מערכות ביומולקולריות ב- Max Planck Institutem וחבר בוועדת חקר המדעים של איב סאן לורן, הוסיף: "תחומי הגליקוביולוגיה מציעים אתגרים והזדמנויות ענקיים. אנו רואים עלייה של יישומים פורצי-דרך בתחום מדעי החיים. החשיבות של גליקנים כ'שפה שלישית' מוכרת עכשיו ופותחת את הדלת למוצרים ויישומים חדשים, כשקוסמטיקה היא רק אחת מהם."




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails