יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

ג'ראד לטו הוא הפנים החדשות של Gucci

השחקן והמוזיקאי ג'ראד לטו נבחר ע"י המותג Gucci להיות הפנים החדשות של הבושם Gucci Guilty לגברים. הכוכב הלוהט יככב בקמפיין חדש, שיצולם בוונציה שבאיטליה, תחת שרביט הבימוי של המנהל הקריאטיבי של המותג, אלסנדרו מישל.



את החדשות פירסמו "גוצ'י" ברשת החברתית סנאפצ'ט, שם הופיע לאטו בקליפ קצר לצד מישל, כחלק ממהלך השתלטות בן שלושה ימים של השחקן על הפיד של המותג. קצת לפני כן, לטו בעצמו עשה טיזינג קטן בדף האינסטגרם האישי שלו, כשפרסם שם תמונת סלפי שלו לצד הכיתוב (בתרגום חופשי שלי): "לוקח שליטה על הסנאפצ'ט של @גוצ'י במשך שלושת הימים הבאים. בואו להגיד שלום. Xoxoxo #GuiltyNotGuilty."

A photo posted by JARED LETO (@jaredleto) on


לטו בתמונה מתוך הסנאפצ'ט

לטו, הזכור מהופעותיו במספר סרטים משובחים, כמו "מועדון הלקוחות של דאלאס" שאף זיכה אותו באוסקר על "שחקן המשנה הטוב ביותר", הוא גם הסולן של להקת "30 שניות למאדים". בשנה הבאה הוא אמור לככב בסרט המצופה "יחידת המתאבדים" בתפקיד הג'וקר. תפקידו החדש, כפנים של הבושם של גוצ'י, אינו הראשון שלו בעולם הבישום. לפני שנתיים הוא כיכב בקמפיין של הבושם Hugo Red של הוגו בוס. כעת הוא יורש את מקומו של השחקן כריס אוונס ("ארבעת המופלאים"), שכיכב עד כה כפנים של ליין הבשמים Gucci Guilty לצד השחקנית אוון רייצ'ל ווד.

טרם פורסם מועד עלייתו הרשמי של הקמפיין החדש בכיכובו של ג'ראד לטו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails