יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

אניה רוביק היא הפנים החדשות של מותג השיער קרסטס

דוגמנית העל אניה רוביק (Anja Rubik) היא כבר זמן רב אוהדת מושבעת של מותג מוצרי הטיפוח לשיער Kérastase. כמה נחמד שמעכשיו, היא גם תהיה הפנים החדשות שלו.



ב"קרסטס" מסבירים, שרוביק בת ה-32 תוביל את קמפיין "Visions of Style II" עבור מוצר חדש בשם L’Incroyable Blowdry (בתרגום חופשי: "מכת ייבוש מדהימה"). מדובר, למעשה, בתחליב עיצוב לשיער שיושק בתחילת השנה הבאה.


בקמפיין שילווה את השקת המוצר, תופיע רוביק ב-10 סגנונות שיער שונים, שעוצבו עבורה במיוחד על-ידי לואיג'י מורנו, מעצב השיער של קרסטס. בראיון ל-WWD היא סיפרה: "אני משתמשת בקרסטס במשך זמן רב מאד. אני יודעת שהמוצרים שלהם מעולים ואני אפילו חושבת שהיה זה לואיג'י בעצמו שהמליץ לי עליהם מאחורי הקלעים של תצוגה של גוצ'י. הוא אמר לי: 'את צריכה להשתמש בזה משום שהשיער שלך פגום במיוחד אחרי התצוגות. תנסי להשתמש במסכה הזו.' אחרי זה, פשוט הפכתי למכורה."


הבלונדית היפה נהנית מעבודת הצוות על הקמפיין החדש והיא כבר מצהירה שהיא מאוהבת במוצר החדש של קרסטס שיושק בקרוב. לדבריה: "הוא לא הופך את השיער ליבש ושביר כפי שעושים זאת מוצרים רבים אחרים. מה שנהדר ב- ‘L’Incroyable Blowdry’ הוא, שהוא שומר על השיער נינוח ורך, בצורה שאפשר להעביר דרכו את האצבעות בקלות. אין משהו גרוע יותר מאשר לשוחח עם מישהו שתוך כדי נתקע עם האצבעות בשיער שלו. זה כל כך לא סקסי!"

L’Incroyable Blowdry של קרסטס יושק בסוף פברואר 2016 באירופה, חודש לאחר מכן בארה"ב ומאוחר יותר במשך השנה – באסיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails